![]() |
Ik kom maar niet ...
over m'n ex heen ...
Ik spreek haar nu al maanden niet meer, het is ook al maanden lang uit en ze heeft onder tussen al een nieuw vriendje. Ik zelf krijg aandacht genoeg (klinkt echt arrogant maar goed) van andere meisjes om een relatie te beginnen zeg maar dus wanhopig of iets in die nutteloze richting is het ook niet. Verder zie ik haar maar heel weinig op school, en kijk ik er ook meer overheen. Ik zie haar niet meer als mijn vriendin zoals ik dat toen het nog wel uit was wel deed. Alleen het stomme is dat ik nog heel vaak aan vroeger moet denken, en dan echt heel vaak per dag. *wat ik eigenlijk niet wil* Als ik zeg dat ik over haar heen ben lieg ik in principe, maar het voelt wel alsof ik over haar heen ben. Waarom kom ik niet over haar heen? |
Heb ongeveer ook zoiets, behalve dan dat wij nooit iets gehad hebben...meer als hele goeie vrienden die op het punt stonden wat te beginnen om mekaar heengedraait, maand terug hebben we afstand genomen, heb haar daarna niet meer gezien / gesproken, en aan een kant ben ik net als jij over haar heen aan het komen, en aan de andere kant ook totaal weer niet.
|
het betekent dan wel dat jullie een leuke tijd hebt gehad en daar gaat het tenslotte ook om..! ;)
|
Ik doe gewoon allemaal andere dingen om haar te vergeten, en aandacht is prima, maar je hebt er toch weinig aan als je denkt aan je ex.
|
Dat gaat wel over. Hoe lang dat nog gaat duren kan ik je niet vertellen.
Oh ja, tussentijds sletjes neuken helpt ook. |
Citaat:
|
Ik herken dit een beetje.
Ik ben eroverheen, maar aan de andere kant denk ik een X aantal keren per dag aan haar. Ik heb gewoon zo'n fijne tijd met r gehad, en opeens niks meer. Ik blijf relativeren, iedereen heeft dit gehad. Hoort erbij, gaat wel over. Toch....? :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
Ook vind ik 't vreemd dat ik er moeite mee heb nu, k heb wel vaker een relatie gehad die langer duurde maar kwam daar veel makkelijker overheen. |
Ik heb t ook heel erg.
Ik dacht laatst: Waarom kan hij verder en blijf ik maar alsmaar op mijn plaats staan en stappen terug doen? Ik wil ook verder! Kan er zo boos om worden! Ik denk elke dag vaak aan m en dat terwijl we al bijna 7 maanden uit elkaar zijn. Ik weet ook niet zo goed wat ik er nou mee aan moet.. :bloos: |
Citaat:
|
nja treuren is het niet meer ...
alleen mijn ex is zeg maar nog 'nooit' vrijgezel geweest alleen wat wij doen hadden had ze niemand dat weet ik, en dat weet ik nu nog steeds. nu met dr nieuwe vriendje loopt ze nog steeds elke dag te loeren van 'dat is em' en als ik dan toevallig ook die richting op kijk kijkt ze weg ... beetje vreemd maja... |
Dat heb ik ook de drie maanden nadat het uitging heel erg gehad, vond het ook vreselijk om hem tegen te komen, dacht nog heel veel aan hem. Toen gebeurde het een en ander waardoor ik wat minder respect voor hem kreeg, en is het over gegaan :)
|
Citaat:
tip: verliefd worden op een ander. |
had ik ook in het begin. had een realtie gehad van 13 maanden en toen ging het uit. na een tijdje, dacht ik dat ik er over heen was, dacht niet meer aan hem en opeens was er een klein dingetje en zat hij weer in mijn hoofd. een aantal keer per dag. maar langzamerhand deeden die dingen geen pijn meer. . maar dat ging weg, dat gebeurde na een tijdje gewoon, hoefde er verder niet zo veel voor te doen. heeft gewoon tijd nodig...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |