![]() |
strepen in beeld
ik denk dat het aan de software ligt dus zet ik het hier maar neer;
de laatste tijd heb ik vaak als ik mijn pc opstart dat er allemaal groene en roze strepen door het beeld staan en die knipperen ook een beetje. als ik heb dan opnieuw opstart is het soms weer weg, en soms is het er nogsteeds/komt het later terug ik heb dat een paar maandjes terug ook weleens gehad en dacht toen dat het aan de stekker van de monitor lag want toen ik daar een beetje mee had gekut deed hij het weer maar nou heb ik het steeds vaker, soms zie ik echt helemaal niks meer op mun scherm (n) iemand een idee wat dat kan zijn? |
Probeer eens met een andere voedingskabel of ie het dan wel doet.
|
Citaat:
(nu doet-ie het weer even, hopen dat hij hett even volhoud deze keer :p ) |
Citaat:
|
driver van van je videokaart instaleren
|
Citaat:
|
Lijkt me een Hardware-probleem.
|
Is dit alleen als je net je computer hebt opgestart / beeldscherm hebt aangezet, of gebeurt het gewoon 'random'?
Kan zijn dat het printplaatje van je monitor btje verrot is. Istie al oud? |
driver van van je videokaart instaleren
-heb ik al gedaan (opnieuw) Haal je kast eens open en zet een ventilator op de videokaart. -die zit er op, groot genoeg lijkt mij zo en ik heb um gistere ook nog schoongemaakt dus daar ligt het ook niet aan lijkt mij Kan zijn dat het printplaatje van je monitor btje verrot is. Istie al oud? - half jaartje ongeveer is een tft btw :p iig bedankt allemaal voor de reacties (y) heb nu ook een andere kabel geprobeert, de voeding maar dat maakte niks uit nog ideeen? :p ik heb de computer nu open en nou houd-ie het al best lang vol maar hij zal wel zo beginnen met de streepjes of het zwarte beeld (n) yep hij begon alweer, als ik hem dan even op die slaapstand doe en weer aanzet dan is het beeld weer goed |
andere videokaart geprobeert (of andere monitor, als je er meerdere hebt ;))
|
ik heb het ook gehat en heb een extra vin er op gezet en dat helpt zeker anders doe je er twee op of zo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |