![]() |
[Vraag aan de mannen] Als zij bovenop zit...
Vraagje aan de mannen.
Als je seks met je vriendin hebt, en zij zit bovenop je, beweeg je dan zelf ook 'op-en-neer'? Of lig je gewoon stil en laat je haar het tempo enzo bepalen? |
het leuke van seks is dat je gewoon lekker doet wat jullie fijn/gemakkelijk/leuk ed vinden... iedereen doet het weer anders
|
mn vriend beweegt gewoon mee als ie dat wil :) of tilt me beetje op
|
Nja, ik ben sloom, maar stillliggen ? :|
|
Stil liggen is gay, dan kan ze net zo goed een pop kopen...
|
Mja, mannen zijn gratis.
|
Wat zij wil.
|
Citaat:
|
Mijn vriend beweegt míj mee, met zijn handen op mijn billen. Op en neer bewegen doet hij ook wel een beetje want tja, dat komt vanzelf als je iets dat op je zit naar je toe duwt.
|
haar een klein beetje optillen en meeragge ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat 'm maar meebewegen, maar niet zo heel hard - in die positie kan zo'n harde stoot echt geweldig pijn doen...
|
Als ik bovenop zit dan doet mijn vriend toch wel het meest als het gaat om bewegen, ik houd me meer bezig met het stimuleren ;)
|
mijn ex vriend bepaalde toen zelfs als we het zo deden nog het tempo. hij met ze handen op me billen en op die manier. wel makkelijk.
|
Ik niet, ik til haar een beetje op. Kan trouwens wel, maar nooit geprobeerd geloof ik.
|
Ik vind het wel prettig als hij een beetje mee beweegt en me stuurt door zijn handen op mijn billen te leggen, maar soms wil ik ook totaal de macht hebben en dan gaan zijn armen gestrekt naar achter op het matras...
|
Meebewegen maar niet echt doorstoten :)
|
Dat gaat in onderling overleg, net waar we zin in hebben. Rustig meebewegen en een beetje helpen is wel zo lekker. (je wordt er na een tijdje best moe van) Alleen maar lui een stijve piemel zijn en verder niks, he nee, je bent als man toch meer in bed dan alleen dat ding?
En soms mag het ook best wat steviger, dan houdt hij me alleen in bedwang terwijl hij het ragwerk doet. Dat is voor hem dan weer bijzonder vermoeiend. Vroeger probeerden we allebei te raggen, maar dat ging na een tijdje helemaal uit het tempo en dan glipte hij eruit of we vielen om ofzo. Nee, dat hebben we ondanks jaren training toch nooit echt onder de knie gekregen. |
[mannelijke huisgenoot] : ligt eraan hoe moe ik ben..
|
Mannen doen meestal toch wel mee hoor, als ze er als bewusteloos bijliggen is ook niets.
Gewoon lekker met handen overal, af en toe tussendoor een zoen.. en ja beetje ritmisch meebewegen. |
Gewoon beetje meedoen...
|
Meestal is dat het moment dat het tempo flink hoog ligt bij ons, idd door haar een beetje op te tillen en dan even flink koolhydraten te verbranden.
|
Is wel fijn als je partner een beetje meedoet, je bent tenslotte toch samen bezig. Lekker zijn handen over je heen voelen en heerlijk samen genieten. Of als hij je heerlijk strak tegen je aan drukt, helemaal samenknijpt en bijna in je wil verdwijnen... heerlijk :).
Om samen stoot/draai bewegingen te maken is wat moeilijker, meestal ben je dan snel het ritme kwijt. Maar afwisselen is wel fijn, je wordt er inderdaad aardig moe van (spieren kweken! En geschaafde knietjes als je op een wat ruwe ondergrond zit....) |
Citaat:
|
stil liggen is wel erg lekker :o
|
Citaat:
|
We bepalen samen het tempo.
|
Allebij. :D
Lig er net aan waar we samen zin in hebben. Maar meestal beweeg ik mee kan het niet laten :bloos: Is zoooo lekker. |
mijn vriendin is 28 en ze durfde niet bovenop 'omdat ze bang was dat het minder mooi zou worden'... lief he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |