![]() |
[GEZ] Lege aspirine- en medicijnendoosjes
Hey,
Ik zoek voor een werkstuk voor beeldende vorming zoveel mogelijk lege medicijnendoosjes. Aangezien ik het alleen daarmee niet ga redden, ook lege aspirinedoosjes. Wie heeft er nog wat thuisliggen? Ik zou er erg blij mee zijn. Uiteraard betaal ik de postzegel(s) terug. |
Mag je ze plat maken om op te sturen? In dat geval ga ik vanaf nu voor je sparen :)
|
Ja, natuurlijk :), gewoon in een envelop ofzo.
Enneh.. dankjewel (y). Ik heb ze volgende periode een keer nodig. |
Loop een apotheek binnen en vraag of je er wat mag hebben.
|
Die geven ze niet i.v.m. Privacy (de teruggebrachte dan).
Nieuwe geven ze niet omdat dat niet mag, ik mocht er eens gevaarlijke (of juist nutteloze) pillen instoppen en ze verkopen voor heel iets anders. |
vraag eens in een bejaardentehuis ofzo. Sommige van die oudjes slikken meer dan 20 van die pillen per dag.
|
Citaat:
|
Ik heb hier nog ergens medicijnen liggen die 'ben gay' heten. Geen idee waar het voor is, het is van pfizer.
:D Als je het wil hebben zeg je het maar, dan zoek ik nog wat andere dingen uit ons medicijnkastje en stuur het op :) |
Moet je hiero kijken.
|
Citaat:
@Alex, je hebt pm. :) |
Ik heb aardig wat (2 :rolleyes: :p ) doosjes voor je van mijn Zoloft en ook nog eentje van de pil:p
|
ik loop stage in een ziekenhuis.. en we hebben er een heeeeeele hoop liggen :D :p
|
Ik heb wel een paar doosjes, dus pm je adres even naar me.
Heb je ook wat aan een doosje van de pil? |
Jammer dat we net op hebben geruimd hier...zijn er volgens mij toen heel wat weggegooid...maar ik heb er ook nog wel en m'n moeder/zusje(s) denk ik vast ook nog wel. Maakt het niks uit wat voor doosjes? Dus idd doosjes van paracetamol, doosjes van reispilletjes, doosjes van de pil, doosjes van homeopathische dingen, enz.?
Citaat:
|
@ Balance en Leonoor: gepmd.
En owja, ik kan inderdaad alles gebruiken. Het gaat erom dat ik ze wil herverwerken: de opdracht is 'metamorfose'. |
oh, doosjes van de pil heb ik ook nog wel :) als je daar iets aan hebt
|
up (y)
|
ik heb ze al opgestuurd
|
Dank jullie wel allemaal!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |