Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   tampon-vraagje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=97925)

vosje16 20-05-2002 12:19

tampon-vraagje

Ik heb daarnet voor het eerst een tampon proberen in te brengen ma het lukte dus niet. (Regular) kwas wel een beetje gespannen, zou het dan daaraan kunnen liggen? maar kdenk dat ik toch altijd een beetje gespannen zan zijn...of zou ik een kleinere tampon moeten proberen?

20marianne12 20-05-2002 12:32

Ja joh de 1e keer is een beetje lastig idd. Je zou met een kleineretampon kunnen beginnen (mini confort van ob, is echt klein), dan lukt het vast wel en kan je vanzelf normaal gaan dragen (of mini blijven dragen als je dat fijn vindt0.
Suc6 ermee!

GeNeVa 20-05-2002 13:47

Wat lukte er niet?!

Kon je hem niet inbrengen of deed het pijn toen ie er eenmaal in zat?
In het laatste geval zit hij dan nog niet ver genoeg... klinkt stom.. maar dan moet je hem nog wat verder naar binnen duwen.

Good luck! (y)

vosje16 20-05-2002 15:39

Citaat:

GeNeVa schreef:
Wat lukte er niet?!

Kon je hem niet inbrengen of deed het pijn toen ie er eenmaal in zat?
In het laatste geval zit hij dan nog niet ver genoeg... klinkt stom.. maar dan moet je hem nog wat verder naar binnen duwen.

Good luck! (y)

ik kon hem niet inbrengen...hij blijft steken, tis alsof mn vagina te droog is ofzo...

Balance 20-05-2002 15:41

De eerste 5 maanden probeerde ik het elke keer opnieuw en het lukte maar niet, hoe klein de tampon ook was en ik was in het begin helemaal niet gespannen! (wel toen het na 5 van die dingen nog niet lukte :) Dan stopte ik ook maar, want dan lukt het toch niet meer)

Toen hoorde ik dat m'n nicht hetzelfde probleem had gehad en dat het haar pas lukte met inbrenghuls (ook de kleinste daarvan).
Heb ik ook geprobeerd en na een paar keer proberen lukte het me toen!
Het is wel handig als je het probeerd als je best wel ongesteld bent, want dan lukt het de eerste keer makkelijker om hem naar binnen te krijgen.
Veel succes!

GeNeVa 20-05-2002 15:44

Citaat:

vosje16 schreef:

ik kon hem niet inbrengen...hij blijft steken, tis alsof mn vagina te droog is ofzo...

Ja, dat kan heel goed, dat je vagina droog aanvoelt.
Ik weet nog bij mij de eerste keer dat het erg pijn deed, maar dat kwam omdat ik niet zo goed door durfde te duwen.. op een gegeven moment voel je er niets meer van.. en dan zit ie goed. Je kan dat testen door te gaan zitten, als je hem inhebt, als je dan geen pijn voelt zit ie goed.

vosje16 20-05-2002 15:53

ma is het normaal dat ik heel hard moet duwen om hem binnen te krijgen?

Alicia Silverstone 20-05-2002 15:58

eerste keer ging bij mij ook niet goed...
gewoon blijven proberen, t gaat vanzelf steeds beter :)
in het begin kan het ook wat pijn doen, vooral bij het uithalen maar dat gaat vanzelf wel over na zoveel keer.
Just practice :)

owja zoals hierboven al gezegd:

ob comfort proberen, dat gaat écht makkelijker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.