![]() |
Theo Maassen
Wat een super vent!
Wat vonden jullie van zijn Shows Ruwe Pit en Funktioneel Naakt? Echt zo leuk, hij zegt de dingen altijd leuk, de toon. Vanavond post ik wel eventjes welke stukjes ik leuk vind. Kom maar op |
Theo Maassen... Ja, geweldig natuurlijk! Eén van mijn cabaret-'helden'. Al zijn shows zijn gelwedlig; vol humor en altijd weer wat te vertellen hebben. Maatschappijkritiek zó verwoord dat je nooit het gevoel hebt dat er een schoolmeester-type met een moraliserend praatje en met z'n vingertje omhoog staat te preken. En heel vaak denk je: "hey, nog nooit zo bekeken. Maar het is wél waar". :D (y)
|
Citaat:
|
ik ben ook een zeer grote fan van Theo.
ken al zijn shows. de laatste was inderdaad erg sterk. hij maakt het zichzelf wel verdomd moeilijk, want van cabaratiers wordt verwacht dat ze telkens hun vorige show verbeteren. Theo is sowieso wat anders dan de rest. hij heeft niks met muziek, en praat erg hakkelend. verder is het een topvent, met erg veel inhoud. ik snap niet dat iemand als hans teeuwen, die vooral veel onzin uitkraamt, bekender is. Theo is van alle markten thuis |
Fantastische caberetier! Na Hans Teeuwen en Bert Visscher komt hij voor mij op de derde plaats! En echt, sommige dingen die hij heel kritisch brengt, zijn ook nog waar. Hij heeft echt leuke stukjes er tussen zitten. Heb op TV eigenlijk pas 1 show gezien :bloos: dat was Funktioneel Naakt. Van de rest van de shows (Bepaalde Dingen, Ruwe Pit en Neuk Het Systeem) heb ik alles op CD staan.
Vind zijn voetbalstukjes echt geniaal (ben een voetbalfan, ook vandaar... ;) ): "Ik snap dat niet dat mensen nog voor een club zijn. Die tonen een soort van clubliefde. Maar de liefde moet van twee kanten komen en dat is al lang niet meer aan de hand. Voetbal is een product geworden, ik ga een beetje staan juichen voor een product. Maar die supporters snappen dat niet, die zijn daar te stom voor. En zeker de supporters van PSV. Ik vind het heel erg om het te zeggen maar PSV heeft de domste supporters van heel Nederland. Je hoort het aan de liedjes die gezongen worden daar op de tribune: EINTOFUHUH EINTOFUHUH EINTOFUHUH!!! Een lied waarbij het enige woord wat er in voorkomt verkeerd beklemkoond wordt!!!" :rolleyes: :mad: Geen letterlijk citaat, maar het is en blijft een geniale vent!!! :)(y) |
Ik kan niet zo snel een beeld voor me halen van Theo Maassen. Volgens mij vond ik hem eerst maar niks, maar heb ik laatst wat fragmenten van hem gezien die wel redelijk leuk waren.
Hoe dan ook heeft ie niet helemaal de humor waar ik van hou. |
One word: Geniaal (y)
|
Citaat:
|
ik had zn nieuwste show gezien en vanaf nu vindt ik het een schagerijnige klootzak zonde van mn geld (n)
|
in 1 woord: geniaal
|
Voor de Fans van Theo Maassen en Hans Teeuwen. Luister een s wat mannen van de radio. Begin jaren negentig had Teeuwen met Pieter Bouwman een programma op de Radio, genaamd Mannen van de Radio. Theo Masseen doet hier gastoptredens
Coco |
Citaat:
|
Citaat:
Teeuwen en Maassen zijn op bepaalde onderwerpen heel grof, maar ze zijn toch anders vind ik. Teeuwen schreeuwt meer, doet gekker / spastischer. Maassen is zijn laatste 3 shows alleen maar kritisch en laat mensen dat voelen met woorden. |
Theo Maassen is (y)
´coca-cola vind ik de lekkerste cola´ |
Citaat:
|
Citaat:
Arbortus, onterechte kritiek, en assenpoester zijn echt zo super! Tip: Luister eens Eindhoven van Theo Maassen en dan met name het stukje over Andre Hazes :D |
Hij stijgt zeker boven alle andere caberetiers uit (zelfs Youp). (y)
|
Ik vind Neuk het systeem een gave show (y)
|
Citaat:
|
Theo Maassen is idd cool :)
|
Ik heb bij Theo Maassen van alle 'topcabaretiers' (van die mensen die door de vara worden uitgezonden) het meest het gevoel van "ja, dat kan ik ook". Hoewel ik er meestal wel heel hard om kan lachen en er geniale passages inzitten. Briljante zin: "Marieke zit nu de hele dag in een rolstoel, kan ze zo lekker met dr kinnetje besturen: Marieke mag niet klagen... kán ze ook niet.." :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens voor school en voor een verjaardag wel eens drie cabaretjes geschreven. Haalde het niet bij Maassens stukken, maar ik heb wel veel succes gehad. Ik ben overigens bezig met een nieuw stuk, en daar ben ik (nu al) heel tevreden over. |
Citaat:
|
Citaat:
Lekkere fan ben jij zeg :rolleyes: Hehe geintje, Ruwe pit Rond de 57Min begint het. Het gaat erover dat hij uit het Rad van 11 is uitgezet. Echt een leuke show. Welke shows heeft hij nou eigenlijk gegeven? Ik heb nu Ruwe Pit, Funktioneel Naakt, Bepaalde dingen, Neuk systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker leuke show (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maja, die kent iedereen natuurlijk wel. :bloos: Later zet ik nog wel eens wat stukjes erop... |
asjeblieft niet zeg. ok de site van Theo Maassen staan stukjes, ga maar fijn luisteren, hier is volgens mij geen behoefte aan
|
Koop een ceedee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15, 16 & 17 februari '05: try out van z'n nieuwe show in de effenaar, eindhoven.
vvk start 17 nov. (12,50 euro en alleen via ticketmaster) ik ben wel van plan te gaan.. |
Hm, goed nieuws... kijken of ik dan kaartjes kan bemachtigen, zit dan toch in Tilburg. :)
|
Citaat:
Ik ga maar eens wat klasgenoten optrommelen om er dan een gezellige avond van te maken.. Als we kaartjes krijgen tenminste.. :D |
ik probeer kaartjes te bestellen op ticketmaster.nl, maar ik krijg steeds:
Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar. Probeert u a.u.b. het volgende: Wijzig het aantal aangevraagde plaatsen. Als u een bepaalde sectie hebt gekozen, kies dan nu voor "Best beschikbaar". Als u desondanks geen tickets vindt, probeer het dan later nog eens. Naarmate de datum van het evenement dichterbij komt kunnen er nog plaatsen beschikbaar komen. nu al uitverkocht dus? :( |
ik word altijd ZO gelukkig van zijn heldere blik op alles.
hij is niet te vergelijken met hans teeuwen, omdat theo maassen eigenlijk gewoon de hele tijd 'waarheden' staat te verkondigen. er zijn eigenlijk best veel onbenullige momenten waar ik een citaat van hem in mn hoofd hoor :confused: (in de supermarkt; vroeger waren er 2 soorten chips. paprika en gewoon) |
Op de één of andere manier kan hij me niet echt heel erg boeien met zijn schows.
Geen idee hoe het komt |
Hij is geweldig, in een woord geweldig!!!! :D
|
I <3 Theo!
Kent iemand Henk v/d Tilaart nog? :D |
Theo Maassen is goed :)
Hoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik maar weinig cabaretiers nìet goed vind. |
Citaat:
|
geniaalste wat ie heeft gedaan is die beker van PSV stelen!! en later bij B&vD terug geven (zogenaamd) emotioneel... :D
|
Citaat:
|
schapen neuken is toch ook van theo maassen? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij niet theo maassen maar de dikke lul band
|
tis niet theo maassen