![]() |
kan dit zomaar?
Hallo mensen,
Ik moest (zoals bijna iedereen) een boekverslag maken. Ik heb het boek Godin van de Jacht van Heleen van Royen gekozen. Nu wordt het boek afgekeurd, dat kan toch niet zomaar? Het valt onder literatuur en is van een Nederlandse schrijfster, het is zelf de best verkochte roman van 2003! Nu moet ik dus binnen no-time een nieuw boek gaan lezen, omdat de inhoud te schokkend is ofzo, kom op zeg in VWO5 vind ik dat je verantwoordelijk genoeg bent je eigen boek te kiezen. Ik vind ook dat je een boek niet op de inhoud van het verhaal mag afkeuren, op ranzige details na vond ik het boek literair heel goed. Wat vinden jullie, zou ik hier tegen in kunnen gaan? thank you |
Bij sommige docenten staan literatuur en romans heel ver uit elkaar, ik denk dat dat bij die van jou ook is. Ik heb er eentje gehad die altijd een literatuurlijst gaf, waarop boeken stonden die je mocht lezen, misschien kan je dat ook aan die van jou vragen.
|
Citaat:
|
Die gast verkracht je vrijheid van keuze met een dikke heipaal.
|
Jemig wat een zeikerd!!
Hij zou juist blij moeten zijn met iemand die een boek leest. Er zijn namelijk genoeg mensen die hun samenvatting van het internet af halen. Dat vind ik echt niet kunnen!! En wat maakt het in vredes naam uit waar het boek over gaat!! |
Citaat:
Gelukkig kreeg ik een jaar later iemand anders en mocht ik alles lezen, de leraar was echt gek op alle boeken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |