![]() |
Fear Factory / Mnemic / Shadows Fall - 15-12-04 @ Tivoli
lijkt me duidelijk.
|
Is dit een geintje?
|
Danish modern thrash metallers Mnemic will support Fear Factory on their tour with Shadows Fall in December. Confirmed dates are as follows:
Dec. 09 - London, UK - Astoria Dec. 10 - Manchester, UK - Academy Dec. 11 - Glasgow, UK - Academy Dec. 12 -Nottingham, UK - Rock City Dec. 13 - Wolves, UK - Civic Hall Dec. 15 - Utrecht, NETH - Tivioli Dec. 16 - Antwerp, BEL - Hof-Ter-Lo Dec. 17 - Paris, FRA - Elysee-Monmarte ga je but spuiten als het wel zo is dan? |
Rrr.
|
tivoli site
woensdag 15 december FEAR FACTORY zaal open 19:30 aanvang 20:15 entree €17,50 |
AAWEZiG.
|
Hoe geweldig is die Demanufacture plaat..... hoe beroerd zijn die live optredens toch steeds die ik van ze gezien heb :(
|
afgelopen jaar in weert gezien en op graspop, weert was gewoon 100% goed, graspop iets minder, dus mischien heb je gewoon slechte dagen gezien :D
|
Citaat:
|
FUCK FUCK FUCK ik heb 16 december de afsluitende toets van 4 jaar Geneeskunde.. :( :( :( :( :( :(
:mad: |
ik ga denk ik wel
|
heersch. Gaan we dan veel bier drinken Sjoerd?
|
Is dat nou wel zo verstandig? :nono:
|
Citaat:
|
hmm kutjebef, het is op een woensdag
|
dus?
|
ultrecht is wel te doen heen en weer met trein, maybe
|
Jep, is ook
|
moet wel heen eigenlijk...... als het enigzins te doen is, ga ik ernaartoe! (y)
|
:eek: boooooaaahh vet.....
hoeveel moet t gaan kosten? ben aanwezig! |
Citaat:
Citaat:
|
Omhoog (y)
|
Fear Factory – Shadows Fall - Mnemic
12/09/2004 UK London Astoria 12/10/2004 UK Manchester Academy 12/11/2004 UK Glasgow Academy 12/12/2004 UK Nottingham Rock City 12/13/2004 UK Wolves Civic Hall Fear Factory – Mnemic 12/15/2004 Holland Utrecht Tivoli 12/16/2004 Belgium Antwerp Hof-Ter-Lo 12/17/2004 France Paris Elysee-Monmarte :| |
Te gek!
|
p00p
dan maar hopen op n andere degelijke support..zolang het maar geen nederlandse muikband is. |
Jezus tering, hoe vaak komt Shadows Fall wel niet op tour?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm daar vind ik persoonlijk weinig mis mee, ik doelde meer op iets van het niveau van dreadlock pussy ofzo (n)
|
Ik heb nog wel een Shadows Fall LP in de aanbieding voor de liefhebber.
|
-raises hand-
|
Het gaat om 'somber eyes to the sky' op genet. PM me maar ofzo.
|
omg ik wil.
|
zo. Geen shadows fall maar wel InQuest trouwens (Y)
(B) |
Ja ik las het, was ik nog wel aangenaam door verrast meot ik zeggen.
Oja Carn, je krijgt nog bier van mij. |
Citaat:
|
Midden in de week wtf?
|
hoezo, heb je een vrijwaringsbewijs van je ouders nodig dat je op een gevaarlijke woensdagavond het huis uit mag? ;)
|
Nee, maar de volgende dag weer vroeg op om te werken.
|
ik ook, maar ik mag om 10:00 uur beginnen (Y)
|
zeker zin in....
alleen toch jammer da SF heeft afgezegd...maarja maken er een puike avond van. trouwes weet iemand hoe de setlist eruit ziet? |
zwart op wit..formaat A4..herkenbaar door tape aan de randen.
|
sorry voor je dat je zo lang op een reactie van me heb moeten wachten...dit is echt wel een hele grappige opmerking
maar serieus? |
nou
FF was maar matig, heb ik zeker beter gezien. Geluid was ook vrij minder. En volgens mij was Burton ook (weer) niet goed bij stem, dus mjah. halverwege ben ik maar n beetje bij de garderobe gaan hangen omdat ik teringdoof begon te worden van het staan bij den boxen. Mnemic daarentegen waren wel :cool: ende (y) . Strapping's All hail the new flesh kwam ook nog voorbij. Wat mij betreft de band van de avond. En InQuest viel me ook 100% mee, leuk technisch beukwerk (Y) |
jah, ook maar weer eens reageren ;)
helaas, ik was er niet bij, had het graag willen zien... maar was vet dus? |
Jot.
|
Citaat:
dit keer de toiletmevrouw geen werk verschaft? ;) gelukkig dat SF er niet was, verzacht de pijn :p |
Ik denk dat ik InQuest n stuk beter vind dan Shadows Fall :D
|
Citaat:
Mnemic daarentegen (y)(y)(y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |