![]() |
Msn!
Ligt msn daar ook zo te kl*te. Ik kan niet op de nieuwe en was het op de oude eindelijk gelukt, zegt iemand dat ie over 1 minuut wordt afgesloten. De helft van de berichten wordt maar verzonden.
What's wrong? |
Inademen, Uitademen. Ik kreeg dat bericht ook, het was iets van maintenance ofzo.
Lekker boeiend... |
deze topic gaan ze waarschijnlijk ergens anders neerzetten
ontopic: de hele dag lopen ze al te kloten, maar daar kunnen wij ook weinig aan doen :) voor je frustraties: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=979734 |
ja ik wist ook niet waar ik het moest laten dus heb ik het maar hier gedumpt. Hoorde inderdaad al dat ze gisteren avond ook al lagen te fucken, HOERA!
|
MSN ligt sowieso niet.
|
MSN is sowieso fucked up op dit moment/gister/vandaag/nu. Krijg continu "** Lost connection to server. Err 10054:-1" en "*** Lost connection to server. Err 0:0".
Krijg er jeuk van, net nu ik even met iemand wíl praten :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
D'r is al sinds gisteravond/middag gezeik met de servers. Schijnt routineonderhoud te zijn. Op zulke moment prijs je je gelukkig dat je niet afhankelijk bent van MSN om het gezellig te maken. ;)
|
Het hele internet is al kl*te het weekend.... :(
En op msn kom ik al helemaal niet meer!! Dus hier maar gezellig rond hangen ofzo :) |
Citaat:
|
MSN ligt er inderdaad uit, en dat is erg vervelend. Zie de site van MSN voor meer informatie. En klik op de link om je frustraties te uiten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |