![]() |
deels van mij
ik zie gewoon geen reden meer
van het zijn zijn van niet zijn van dood zijn alleen zijn en met meer zijn zonder gevoel zijn een heleboel zijn vol met pijn zijn gewoon even stil zijn kan je niet gewoon even stil zijn? ergens van binnen woelt iets kroelt iets maar niet dat het gewenst is verwenst is ontstaan uit niets opweg naar niets eenvoudig een product van een enkelvoudig orgasme en net als jou zou ik je schepper mijn schopper weg moeten doen maar net als jij is hij ook onmisbaar een deel van mij |
Waarom doet dit me denken aan Veldhuis en Kemper??? :confused:
Naar mijn mening teveel herhaling... Dit vind ik trouwens wel een leuke strofe: ontstaan uit niets opweg naar niets eenvoudig een product van een enkelvoudig orgasme |
ik sluit me aan bij dat "zijn zijn zijn zijn zijn zijn" commentaar, maar die wending is wel heel erg goed.
|
De wending kwam voor mij bij 'kroelt', geweldig woord in dit gedicht. Ik vind het niet zó, althans niet het niveau wat ik van je gewend ben :o.
Wat teveel herhaling, eentonigheid bijvoorbeeld; ik kan eigenlijk niet zo goed uit het gedicht halen wat je nu precies bedoeld. Er zitten wel degelijk leuke stukken in, ook schepper/schopper vind ik goed gevonden. |
Ja, nee, het lukt me eventjes echt niet. Daar word ik absoluut chagerijnig van. Helemaal aangezien dat 'eventjes' al heel lang lijkt te duren en er is eigenlijk zoveel dat ik kwijt wil..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |