![]() |
het grote glijmiddel topic
leuk en handig,
welk glijmiddel gebruiken jullie??? ik gebruik het liefst gewoon vaseline of spuug :) al dat andere gaat zo branden :eek: ook last van b.t.w ? |
ik gebruik het niet
stom spul :o |
ik wil wel es proberen.. speeksel werkt niet.. volgens mij word het daar bij mij alleen maar stroef van :eek:
|
Ik heb het serieus nog nooit geprobeerd :D
|
spuug
|
Spuug hebben we als eerste gebruikt, daarna overgegaan op vaseline. Dat werkt echt super en het is goedkoop.
Ik heb ook wat normale glijmiddel maardat brandde inderdaad ook en het droogt vrij snel weer op.. En vaseline blijft glijden (y) |
Gewoon durex-spul, je hebt er idd wel veel voor nodig wil je het een beetje merken.
|
Vaginavocht.
Of is dat ouderwets? |
vaseline.. werkt dat ook goed op condooms :bloos: of tast dat het rubber aan..
stiekem ben ik nog steeds een n00b :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het ook niet weten eigenlijk. ik = n00b |
KY-glijmiddel gebruik ik wel eens. Voelt toch echt wel anders dan gewoon vaginavocht of glijmiddel, ik vind het wel opwindend zo nu en dan, dat geglibber. :)
|
Citaat:
ja nou leuk, maar die condooms met extra glijmiddel die ik heb.. dat werkt niet.. of iig.. niet bij mij :o |
Citaat:
|
KY jelly, en ik heb meestal wel een glas of fles water in m'n kamer dus als het droog word dan hup een beetje water en glibberen maar weer. Ik droog van mezelf blijkbaar vrij snel weer op dus doe het liever niet zonder KY, dan word ik echt schraal en branderig.
|
Geen...hebben we niet nodig.
|
Waarschuwing vaseline en en andere op olie gebaseerde emulsies zijn schadelijk voor condooms!
Zie ook hier |
...en ook nog eens helemaal niet goed voor je gezondheid, het schopt de zuurtegraad en slijmvliezen in de war. Op waterbasis is veel beter voor je...
|
Citaat:
|
Pindakaas, dat gebruik ik.
|
Gebruik het zelf niet, maar heb mij laten vertellen dat Sensilube ofzoiets dergelijks een aanrader is als je het nodig hebt. Geen geur en kleur gewoon neutraal.
|
Wat is er leuk en handig aan glijmiddel? Ik vind het maar een irritant geklieder.
Ehm, ik heb wel wat dingen geprobeerd met durex glijmiddel. Maar ik gebruik het niet op reguliere basis ofzo... |
Citaat:
Maar inderdaad, als je gewoon nat wordt is het alleen maar vies spul. :p |
Citaat:
|
tja, glijmiddel... doorgaans niet nodig als hij goed zijn best doet... maar natuurlijk wel wat afgekliedert om dingen uit te proberen... met spuug, babyolie, slagroom :D wat een zooi...
|
Citaat:
|
Gewoon uhh massageolie en eigenlijk lukt het altijd wel zonder glijmiddel, zelfs anaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij gebruiken Sensilube (y) erg fijn spul.
|
Citaat:
|
Hm, nooit gebruikt eigenlijk. Bij rechttoe rechtaan seks heb ik het ook niet nodig want mijn eigen lichaam doet het prima. Maar voor handwerk zou het weleens leuk kunnen zijn...
*denk* :D |
We hebben nog nooit glijmiddel gebruikt maar we hebben het eigenlijk ook niet nodig.
|
ik heb wellus van de kruidvat gekocht...maar het glijdt niet echt haha je blijft meer plakken:s dus doen wij lekker baby olie...mmmmmmmmmmmlekker glibberen...
|
sensulube vind ik echt lagwekkend, het sprietst echt enorm en dan krijg je overal van die plak stukjes op mijn lichaam en het is allemaal zo koud dat glijmiddel brrrr. :eek:
|
Citaat:
|
Neen, ik berijd liever een zandbak vol schuurpapier.
:eek: Gewoon durex (voor de langduriger vrijpartijtjes, iedereen droogt wel eens op togg). Trouwens, vaseline??? Kan dat vaginaal? Vaseline sowieso niet doen met condoom hè! |
ik vind juist dat spuug gaat branden en vaseline is al helemaal (N) dan krijg je van die witte opeenhopingen overal..bah
|
Nou. Wij gebruiken dus Pjur. Dat droogt níet op en het brand niet :)
-edit- én geen witte ophopingen. En het is totaal geurloos! |
Mja, we nemen ons af en toe eens voor om het nu écht eens uit te proberen, omdat we allebei op gegeven moment helemaal rood, schraal en pijnlijk zijn. Maarja het komt er nooit van :D. Is gewoon even doorbijten met de pijn en als je eenmaal weer bezig bent, overheerst het genot al snel. Hebben laatst wel iets aangeschaft (het huismerk van de kruidvat, jezus, wat een klinisch potje is dat), maar nog niet gebruikt. Vraag me ook af of dat ooit gaat gebeuren. Meestal is het gewoon nat genoeg :p.
|
Citaat:
werkt hier ook perfect dat goedje |
KY jelly kan geen kwaad in je bed als het dopje er niet opzit. (ben je net bezig, heb je een hand vol glibber en dan moet je zonder bril het dopje er ook nog op weten te schroeven...zie je het voor je? En die sensilube in een flesje omgooien in bed..dan glibber je je nest uit.
Maar een beetje babyolie gaat ook prima. Of hij spuugt erin. |
heb vandaag "flutschi" gehaald, bij de love company, iemand ervaring mee????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geven jullie me enkele merken van glijmiddel en hun voor en nadeel?
en hoe en wanneer gebruiken jullie het? :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |