![]() |
wanneer?
vertel...
|
3 maadnen
wou het eik wat speciaals hebbe maar achteraf gezien had ik het beter na 1 dag kunne doen, verschil was dr vast niet :p |
4 weken..
|
Een week? misschien nog wel iets minder zelfs.
|
4 maanden, maar of het nou echt de moeite van het wachten waard was....
|
Ongeveer 3 maanden :)
|
7 weken
|
6 maanden. :)
|
na een kleine 4 maanden:)
|
4 weken
Het kwam er gewoon niet van. Ongesteld, ziek, etc. |
week of 3...
|
Ook na 3 weken.
|
4 a 5 weken.
|
voorlopig is t langer dan drie maanden :)
Als we er aan toe zijn zal t wel gebeuren, maar geen idee wanneer :) ik heb dus anders gestemd |
Citaat:
|
Citaat:
een beetje knuffelen enzo is ook hardstikke leuk :p |
3 weken, waarvan we elkaar 2 weken niet zagen omdat hij op vakantie was.
|
Ik heb gestemd op anders nl. ..... --> na 10,5 maand. Toen wist ik pas dat ik het echt zelf wilde.
|
5maanden
|
3 weken:)
|
Citaat:
|
met me laatste ex... 4 maanden
met me vriend nu... nog geen idee, in ieder geval duurt et langer dan 4 weken want die zijn al geweest. :p |
Citaat:
|
3 weekjes
|
Met mijn eerste echte vriendin (die ik nu nog steeds heb :p) 2 weken. We wilde allebei eigenlijk "uitstellen", "rustig aan" en "speciaal", maar we wisten toch al dat het niet lang meer ging duren. :p Speciaal was het wel ja, dat moet ik er wel bijzeggen hehe. :D Ik had het me eigenlijk ook niet beter voor kunnen stellen, ben er verder zeer tevree mee met hoe het gegaan is.
|
Citaat:
|
Anders, namelijk ongeveer 9 maanden. Eerder was hij er nog niet aan toe :).
|
3 maanden ongeveer.
|
Uhm, een half uur :o..
|
eerlijk? Ik zou het eigenlijk niet weten...
na een paar maanden :) |
5mnd alle2 1e x
|
Citaat:
|
5 maanden
|
2 weken ofzo
|
we hadden pas 3 weken wat, maar we waren daarvoor wel al 2 maanden met elkaar bezig dus zeg ma 2,5 maanden
|
Een jaar ongeveer denk ik voordat we echt met elkaar naar bed gingen. Ik was nog vrij jong en ik wilde ook zeker weten dat ik door hem ontmaagd wilde worden.
|
bij mijn eesrte keer heb ik haar al zwanger gemaakt , en anaal was ook wel lekker
|
tussen de 6-7 maanden... beide maagd, ik net 17, daarom duurde het 'zo lang'
2e vriendje na 3 maanden... |
2 weken.
|
Ik heb gestemd op ongeveer zes maanden. Ik werkelijkheid was het al bijna zeven maanden denk ik.
|
Ongeveer 2 jaar.
|
8 weken ongeveer...
Het klinkt redelijk snel, maar het hoorde in het plaatje, en het was allemaal geweldig. |
iets van 6 weken de eerste keer denk ik
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |