![]() |
is het waar dat je van drugs minder zin in sex krijgt??
:confused: :(
|
Citaat:
|
Hangt er vanaf wat voor drugs natuurlijk. Bij mij is het met hasj/weed ook telkens verschillend. Soms helemaal niet, soms word ik echt supergeil :o
Moet dit trouwens niet op D&A ? |
nou ik blow dagelijks, maar ben nog steeds wel vaak opgewonden dus
|
harddrugs; meer zin
softdrugs: minder zin |
kep dr altijd juist wel heel veel zin in als ik pille op heb....:P
|
Citaat:
|
als ik stoned of high ben vind ik sex zooooooooooowwwww lekker!!!!
'k word al geil als ik er aan denk!:o |
Ik hoorde dat je van poppers lekker gaat, dus heb ik het geprobeerd terwijl je een orgasme krijg, WAAAAUUUUAAA :D :D :D mN hoofd KNALDE uitelkaar gewoon en het was zooo lekker ;-)
|
Citaat:
hangt vd persoon af... ik wordt van softdrugs meestal behoorlijk geil. en van coke dus weer niet. (is btw teringspul en ben blij dat k er vanaf ben) |
als ik geblowd heb word ik echt supergek altijd en me vriendin ook, laatst een keer gesexed met een pilletje op en ik hield het echt bijna 2 uur vol en was toen nog niet klaar gekomen. Dus al wil je je vriendin echt lang verwennen slik dan een pilletje
|
De enige drugs waar ik tot nog toe mee bekend ben (lees gebruikt heb) zijn pillen. K wordt er nou niet bepaald geil van. Laatste keer had ik wel onwijs zin om met iemand te zoenen, gewoon om te kijken hoe het voelde, maja dur was nie egt iemand in de buurt duzzzz ... ;)
|
kep met pille superveel zin mar ben meestal niet in staat iets te presteren:( ik zou wel supergraag een keer proberen want lijkt me te lekker
|
Citaat:
|
Mmm, ik krijg vaak wel zin nadat we een 'pretsigaret' verorberd hebben:D
Maar het is wel kut als 1 iemand een stuk stoonder is dan de ander en wil slapen.. |
Citaat:
|
daar weten ze bij drugs&alcohol vast meer van af, word dus verplaatst.
Chanel |
misschien is het niet helemaal ontopic: van alcohol SCHIJN JE impotent te kunnen worden, en van wiet/hasj SCHIJN JE minder testosteron in je bloed te kunnen krijgen/verlaagde zaadproductie. maar ik weet helemaal niet of dit echt waar is.
|
Ik wordt geil van alle drugs die ik tot nu toe heb geprobeerd :D
Maar het meest van wiet en hasj.. als ik dat op heb mogen alle meiden komen :D |
Citaat:
|
wiet en hasj zijn toch gevoelsversterekend .. duzz het hangt af van hoe geil je al bent ... :p
|
als ik drugs op heb dat interesseert het me echt niet meer wie er aan me zit, alles gaat dan veel makkelijker.
en van pillen kan je flink geil worden, maarja, kan leuk zijn :D |
kheb altijd zin.... :o
|
Coke en yellow jackets word ik vreselijk geil van, pillen ook wel maar bij speed pillen klopt m'n hartje helemaal naar de tering van,XTC wel maar m'n lul krimpt helemaal van dus niet.
Wiet niet echt geil maar als t er van komt maakt t niet uit. Wat je echt een keer moet proberen yellow jackets eentje innemen geen alcohol erbij maar veel water drinken 2 liter. Kan je t misschien wel 2 uur volhouden. niks met de topic te maken,maar wel zwaar vet tandenpoetsen met MDMA is echt zwaar zwaar vet. |
Citaat:
rondjes draaien met je ogen dicht ook :) |
nieuwe ervaring:
meej pille kan ik wel neuke als ik nog vaag ben.. zodra tie uit gaat werke word me lichaam moe en ist over,,, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |