![]() |
sjaaltjes
wie vind ze truttig en wie vind ze sjiek? hoe kunnen ze wel en hoe kunnen ze niet?
ik vind sjaaltjes top(y) vooral truttige met een bloemmotief, gecombineer met een poloooooooooo! bij een sexy jurk juist geen sjaal, want dat leidt de aandacht af! |
Als het echt koud is draag ik een doodnormale zwarte sjaal.
Soms nog wel eens zo'n terroristen ding. |
Citaat:
|
sjaaltjes omgeknoopt vind ik een beetje tuttig, maar lange shawls een keer omgeslagen of helemaal omgewikkeld op een stijlvolle manier zijn echt (y)
|
Citaat:
|
...
|
Citaat:
|
Oilily sjaaltjes zijn echt wel geil, maar ik ben er helaas te stoer voor.
|
OMG Bart , ik houuuu van sjaaltjes ik heb ze in alle kleuren : van rood tot turquoise tot groen tot wit tot zwart...
Ik heb ze met polkadots met paisleyprint met flamingo's Geweldig en ze maken je outfit af!! |
een dun dingetje dat zwart-grijzig is en waar bij voorkeur doodshoofdjes of spinnewebben op staan. niet mijn idee maar ze zijn precies goed voor dit weer (y)
eigenlijk draag ik alleen maar binnen sjaaltjes als het daar ook koud is. |
haha, nee deze dude is te dom om undercover te zijn :D
ps ik vind sjaaltjes echt klote (n) van die hippe modieuze dan. andere sjaals vind ik eigenlijk ook klote |
Citaat:
Wat zeg je ervan :D |
en omgeknoopt is niet tuttig maar heet!
|
eigenlijk meer een zakdoek maaroké
|
Ik wil mensen met sjaaltjes altijd wurgen :D
|
Citaat:
|
heeeeee exo! waarom draag jij geen sjaaltjes?:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
ik hou van grote warme sjaals
al die trut sjaaltjes vind ik maar niks (n) |
als iets netjes / sophisticated staat is t meteen truttig , wat alto-ish weer :rolleyes:
|
ja want ik ben ook zooo alto :rolleyes:
|
ja :)
|
ik heb niet echt sjaaltjes, als ik er 1tje omheb weet ik niet zo goed wat ik ermee moet, ze zitten in de weg altijd
|
Ik hou niet van sjaaltjes maar Sijtje staan ze heel erg goed.
|
honden moeten geen sjaaltjes (n)
|
ik heb 100 miljoen sjaaltjes; truttige, bloemige, polkadot, wollen weetikveel
en heel veel van sari stof |
Citaat:
|
Ik heb een PLO-sjaal en een zwarte gatensjaal.
En ze zijn warm. En voor de rest zal 't me aan m'n reet oxideren of het tuttig is of niet. |
Citaat:
Misschien neem ik Sijtje wel mee naar die meeting. Incl. sjaaltje |
Citaat:
hehe, nee. Ook jack russels niet. En sijtje is geen jack russel |
mmm, ik word altijd een beetje nerveus van sjaals want ik heb plaatselijke claustrofobie rond mijn nek.
|
hoi ik heb een hele lange sjaal die mijn overgrootoma heeft gebreid alleen kan ik er niet mee fietsen want dan komt die sjaal tussen mijn spaken. ik hou ook niet van sjaals.
|
ik heb gewoon een standaard zwarte die past bij mijn handschoenen. Maar ik wil wel een vrolijke gekleurde, of een hele lange witte gebreide met een rood of groen vlak. Heerlijk warm (Y)
|
ik houd van sjaaltjes en ik heb wel alle soorten en ik kan niet zonder. en bij jongens vind ik het enig en al oeh (y)
|
ik stik altijd als ik een dikke sjaal om heb en die decosjaaltjes vind ik maar jucky
|
|
kga mezelf uphooken met een nieuwe deze winter
|
Als ik ga ezel rijden op de vlaktes dan draag ik een sjaal om mijn hoofd gewikkled. Dat in combinatie met mijn sombrero zorgt er goed voor dat ik het niet koud krijg (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag vaak een sjaal.
En chicks met een sjaal is dus echt wel(y) |
ik heb een rooie ruitjessjaal
een arafatsjaal een lange gebreide met donkerrood en blauw en oranje streepjes een rooie een dalmatiersjaal dat waren ze volgens mij.:) |
Citaat:
Ik haat sjaaltjes. Gebreide sjaals, of gewoon sjaals, zijn wel cool. Zwart en paars <3 |
Ik vind van die dunne sjaaltjes alleen leuk bij leuke mensen. Anders is het tuttig en stom.
Gewone dikke sjaals zijn fantastisch natuurlijk. (y) |
ik draag vaak sjaalen
en heb er veel (Y) |
Ik vind ze leuk mits leuk gecombineerd.
Ik heb een stuk of 30 sjaaltjes in allerlei kleuren, met verschillende patroontjes en blabla. En nog een stuk of 10 dikke sjalen voor in de winter. |
Jaaaa sjaaltjes (y) ..
|
Heb 1 wintersjaal en 1 zwart rock 'n roll sjaaltje (zoeen die je met de knoop opzij moet dragen) <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |