![]() |
tieten
decolleté of toch maar nee? of ben jij meer het type van het bovenste knoopje dicht en met de rok tot op de enkels?
edit: heb jij kleine of grote tieten? vind je ze lelijk of mooi? laat je ze graag zien of liever niet? |
soms mag het en soms niet. Jammer dat veel lelijke vrouwen te weinig kleren aan hebben ;)
|
mja, ik vind dat ik best trots mag zijn met wat ik heb
en dat ik het daarom ook best mag laten zien zleep |
Citaat:
|
Ik draag wel eens v-hals truitjes en dan zie je af en toe wel een beetje cleavage, maar eigenlijk voel ik me dan nogal ongemakkelijk.
Vervloekt zij mijn preutsheid. |
Ik laat mijn tieten graag zien, ook doe ik mijn piemel wel eens tussen de tieten van otis en dan geef ik haar een mep.
|
Citaat:
|
Citaat:
oh dat vind ik altijd zo geil als je dat doet , heeerrlijk . Ja ik ben wel van de laaguitgesneden truitjes |
ik voel me dan altijd zo naakt :eek:
mn tieten zijn gelukkig ook niet zo groot want ik vind het niet echt mooi bij mij. eeh, verder ben ik wel een vrouw enzo hoor (y) |
Ik heb wel leuke tieten en daarom laat ik ze ook zien! :|
Ik hou van laag uitgesneden of strakke truitjes ik draag eigenlijk nooit wijde truien ofzo alleen als niemand me ziet :bloos: |
soms als ik er zin in heb draag ik wel dingen met een behoorlijk decolleté... heb daar wat zitten en ik ben daar best een beetje trots op...
|
Ik heb cup C, vind ze goed zo. En ik vind ze mooi dus bij uitgaan heb ik wel eens een lekker decollete (Y)
|
Citaat:
wat vindt Joost daarvan dametje? :nono: |
Ik heb grote tieten dus ik hoef niet eens iets speciaals te doen om ermee op te vallen (y)
|
Citaat:
|
ik heb minitietjes dus geen decolletetruitjes (ha-ha) maar ik ben er eigenlijk wel blij mee (wat moet je ook anders he)
|
Citaat:
|
ik heb mooie tieten en show ze graag :cool:
|
ik hou van titties :cool:
|
heb niks valt dus weinig te showen
|
Citaat:
|
Heb een grote C kleine D, vind het wel best zo. En deco's... soms. Lang niet altijd, maar soms heb ik wel eens een wat lager uitgesneden truitje aan.
|
Citaat:
|
Ik heb kleine tieten. (n)
Dus er valt niet zoveel te showen. |
Citaat:
niets ergers dan grote tiet'n die verstopt zitten, dat is vuil (n) . |
Heb niet veel decollete-truitjes maar wel altijd strakke truitjes, dus dan zie je de vorm wel. Cup B, dus niet heel veel, maar wel mooi qua vorm dus ben er wel blij mee, ik heb leuke tietjes.
Ik vind zelf kleine tietjes ook wel heel mooi, als het correspondeert met het figuur/postuur van het meisje zeg maar. Zoals Gwen Stefani bijv. (y) |
Ik ben wel voor decolletés. En ik heb wel decolletétieten dus dat is dan weer handig (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor mijn leeftijd best grote borsten
soms met feestje truitje aan met laag decollecte :p |
Volgens mij gaan een paar vrouwelijke leden nu meer bezoeken aan hun fotoboek krijgen :D
|
Citaat:
|
Ik heb behoorlijk leuke tieten, grote C, en dus show ik die maar al te graag. Niet te hoerig, maar wel seksiah.
Als een vrouw mooie tieten heeft kijk ik er wel graag naar, maar niet van die hangende jota's of minitietjes die opgepusht zijn. |
tieten, tja, gemiddeld denk ik zo.. C... en ja, laat ze graag zien :evil:
*flash* |
Titties zijn leuk :P De mijne ook wel, het is allemaal in verhouding ensow. En cleavage: af en toe :evil: :)
|
Citaat:
|
c, vind ze wel ok. als ik uitga hou ik wel van decollete´s, anders meestal niet.
|
In mijn ogen zijn ze te groot maar op zich zijn ze in verhouding met mijn lijf.
Wijde kleren heb ik alleen aan als ik me kut voel en verder heb ik bijna alleen maar laag uitgesneden shirtjes. |
Citaat:
Ik vind het ook niet mooi trouwens, voor een gelegenheid wel (bijv. met een classy galajurk kan het heel (y) zijn) Maar anders hou ik er niet zo van bij mezelf |
mijn borsten vallen wel op..niet dat ze zo héel groot zijn maar ikzelf ben toch redelijk klein dus..
daarom doe ik liever geen truitjes met inkijk aan, dan krijg je van die vervelende reacties.(n) |
Nou ja, niet groot, niet echt klein, B.:p Ik draag soms v-hals shirtjes, maar ik word nooit zo bruin op m'n borst dus in de herfst en lente (in de winter is het te koud:p) draag ik ze zelden... Dat bleke vind ik niet zo mooi.
Niet dat ik er mee wil showen, maar ik draag geen grote truien zodat het lijkt alsof ik plat ben. Gewoon...:o |
Citaat:
|
:d :d
|
Cleavage, zo veel en zo vaak mogelijk :D.
Niet oridinaire variant, maar de mooie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ik heb niet echt grote tietjes, maar ook niet mini. Meestal heb ik wel strakke shirtjes aan waar je ze wel een beetje ziet maar meestal zijn ze niet laag uit gesneden..
|
Citaat:
Wat de natuur niet doet, doet schuimrubber goed (y) ;) |
ik hou van cup C. lekker vol zo in mijn handen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |