![]() |
wat vind jij het leukst?
nou?
|
panterprint natuurlijk:D
|
stipjes :)
|
geen van allen maar : Pucci print ...en ik ga bij de kaasman en de thai werken om een puccisjaal te kunnen kopen over 3 jaar :)
pucci: http://canales.laverdad.es/servicios...lio_pucci1.jpg |
geen van allen, want het mooist vind ik vierkantjes, en dan niet als in ruitjes maar als in stipjes maar dan vierkant :cool:
ik heb alleen geen kleren met dat motiefje. |
ik ga met bertbart mee
omdat panterprintjes ongelovelijk mooi zijn |
ligt er aan.. soms wel printjes... soms geen printjes.. bloemetjes zijn ook leuk
|
Citaat:
|
Als 't maar zwart is.
|
Oh, en ik heb visgraat gestemd. Geen idee wat het is maar het klonk wel cool :cool:
|
combinatie van horizontale streepjes, ruitjes, nopjes, visgraat, panter, ach alles wel
|
Ruitjes, van die zouten drop truien en burlington sokken.
Maar ik wil ook nog een stippen onderbr00kje, zoals Herm mij liet zien. Ik heb ook een polo met strepen. Panter vind ik maar ordi, maar mijn ex had een panterdekbed, en zij vondt het geweldig. En ik denk niet dat zij vooruitliep qua mode, ze was gewoon trashy. |
stipjes
|
pantertjes (L) en zebra's en tijgers
|
|
|
|
> ruitjes
Niet zo mooi... > stipjes Ook niet zo mooi... > streepjes (horizontaal) Staat erg leuk bij bikini's enzo. Bij shirtjes niet zo... >streepjes (verticaal) Kan wel mooi zijn bij bloesjes > panterprint Erg oridinair!! > visgraat Te alto! :) |
Stipjes!
En ook ruitjes, maar dan niet samen natuurlijk. |
|
Combinatie, maar niet tegelijk aan natuurlijk. Ik bedoel dat ik er meerdere leuk vind:
streepjes ruitjes (horizontaal) stipjes |
verticale streepjes of stipjes
|
panterprint <3
|
panterprint! <3
en camoprint. |
wat is camoprint :o
& horizontale streepjes vind ik leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ruitjes! <3
|
Horizontale streepjes en polkadot. (y)
|
Verticale streepjes. Staat leuk bij truitjes enzo.
En verder zwart-witte blokjes. |
Citaat:
http://i13.ebayimg.com/01/i/02/96/22/f8_1_b.JPG Tsjah. Ot: Geen print. :) |
Gewone lange ruitjes ofzo, verticale lijnen doen mij marginaal lijken :D.
|
horizontale streepjes en ruiten.
|
streepjes verticaal. Hoewel ik denk dat ik geen enkel kledingsstuk met verticale streepjes heb :p
|
verticale streepjes.
liefst zwart-wit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik twijfelde tussen stipjes en horizontale streepjes. het is het tweede geworden.
|
Stipjes.
|
panterprint.
|
Citaat:
|
ruitjes :) :o
|
zonder print of alleen iets heel subtiels. Hoewel bandshirtjes natuurlijk wel met print (y)
|
ruitjes en panterrr (y)
|
Citaat:
kan dat? |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht ik zeg maar geen hoi want ik vond t zo onbeleefd om te onderbreken waar je mee bezig was. :p |
Citaat:
|
Citaat:
kom je vaker in eindhoven dan? |
Stipjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |