![]() |
hausaufgaben machen
:mad:
wat voor muziek luister je onder het huiswerk maken? luister je dan uberhaupt muziek? of maak je geen huiswerk? |
ja dat doe ik dan wel, ik kan me meestal dan nog wel goed concentreren.
het doet er totaal niet toe wat voor muziek, als het maar bij m'n mood past. |
ik maak niet veel huiswerk, eigenlijk helemaal geen
maar stel dat ik het zou doen, heb ik gewoon mijn tv aan, met random zender |
ik stop nu maar even met municipal waste en probeer het met my vitriol
|
als ik huiswerk heb, wat meestal bestaat uit verslagen schrijven, dan meestal iets rustigers dan normaal, dus wat meer de ballads enzo.. maar ik stoor me er niet echt aan als er kankerherrie opstaat ofzo
|
Met Kraftwerk en Under Byen ging het uitstekend vandaag.
|
hm, ik doe niet aan huiswerk, maar als ik af en toe eens een verslagje moet maken dan draai ik meestal gewoon wat er in mijn playlist staat, dus veel Radiohead en The mars volta, dat stimuleert wel redelijk goed.
|
Tijdens het leren voor mijn examens 2 jaar terug draaide ik volgens mij Alkaline Trio - Radio, maar ik haalde het einde van het lied niet.
|
Vandaag Schiller - Leben gedraait. Hele chillende muziek (y)
|
ik maak geen huiswerk :cool:
|
Citaat:
|
Dezelfde muziek die ik anders ook luister.
|
Yonderboi / Fila Brazillia / Massive Attack / The Herbalizer / Zero 7 / Truby Trio
of iets in die zin. |
Dan kan ik niets luisteren want de muziek leidt me af.
|
Citaat:
|
Gelukkig ben ik de leeftijd dat het stoer is om geen huiswerk te maken al lang voorbij.
Gewoon wat er dan in de CD speler zit. |
iets waarvan je wakker blijft
|
Ik maak bijna nooit huiswerk. En als ik het dan een keer doe merk ik wel of er muziek opstaat, maar dat kan bij mij bijna niet missen...
|
Ik luister meestal een beetje een rustige van-het-zelfde cd. The Strokes, of de oude bekende Matchbox 20. Dat is als ik echt lang moet leren. Als ik wat maak dan gewoon Muse ofzo.
|
Ik maak geen huiswerk.
|
ben nu bezig met een verslag, zette the dillinger escape plan op, werkte niet helemaal dus nu proberen met kid A(radiohead)
|
alle muziek die ik normaal luister, maar ik heb dan wel eerder wat relaxtere muziek aan zoals strokes, franz ferdinand, manu chao, liberator, USCB allstars ofzo...of hiphop (dre, cypress hill oid)
@ TS municipal waste is echt kut te vinden op soulseek |
Username: BlankStare. Ik heb de waste em all plaat daar staan. Btw: koop die schijf.
|
Citaat:
vette ploat! |
Een van m'n favoriete bands op dit moment. De tour was ook megacool. Eerste show(batcave) 20 mensen aanwezig. Staan wat Wayne's World uitziende metalheads duvels weg te tanken aan de bar. Na de laatste opener stappen ze het podium op. Ik dacht man man man die gasten zijn echt wasted. Gitarist heeft de goorste brakke fender strat die ik ooit heb gezien. Ze beginnen te spelen....veeeeeeeeeeeeeet! hahaha.
Op Trashfest zag ik de gitarist een dude in z'n gezicht trappen omdat die herhaaldelijk op z'n pedalen viel/sprong. hehe. Check trouwens ook Toxic Holocaust uit. Ook goeie thrash.....1 mans band hehe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik ook. Soulseek is een bitch bij mij.
|
Fatboy Slim. Houdt me vrolijk! :)
|
ik heb geen huiswerk :)
|
Huiswerk maak ik meestal op school(y)
|
Oasis aanzetten, dan wil ik namelijk zo snel mogelijk klaar zijn om van die saaie muziek af te komen
|
Therion, zit nu standaard in mn stereo-installatie :)
|
Hoe toepasselijk nu.
Alhoewel ik nu niks aan het luisteren ben, hier op school. |
Rustige muziek. Met harde Metal kan ik me moeilijk concentreren. Maar ik heb 8 tussenuren in mijn rooster, dus mócht ik eens huiswerk makendan doe ik dat wel op school. Als ik dan toch thuis zit zet ik meestal wel de radio aan.
|
Citaat:
vooral tijdens huiswerk maken en als ik ga slapen MOET ik muziek op hebben omdat ik anders erg afgeleid word door o.a. omgevingsgeluiden :rolleyes: |
ik luister altijd.. uhm.. nja hetzelfde als wat ik altijd al luister. maar het ligt er aan wat voor huiswerk het is. ik moet heel vaak gewoon iets op de computer doen en dan heb ik tegelijker tijd msn en fotoboek open staan, en dan ook nog muziekjes erbij. maar niet echt een bepaalde band ofzo
|
Geen muziek als ik me moet concentreren.
|
Vandaag heb i8k het eens met Fur Elise van Beethoven geprobeerd, dat werkte eigenlijk best goed, want ik heb alweer geen huiswerk gemaakt (y)
|
ik zet altijd een beetje ehm.... automatisch de muziek aan tijdens het huiswerk maken, en dat terwijl ik me dan helemaal niet kan concentreren! Beetje onhandig he?
Ik luister graag naar Nirvana, maar ook naar heel andere stijlen zoals Christina Aguilera en Beyonce. |
Ik moet de laatste tijd heel veel huiswerk. En daarbij luister ik: Smash van the Offspring, want ik hou van lekker lawaai. En soortgelijke cd's vind ik ook cool, maar die schieten me zo even niet te binnen.
|
verschilt, ligt echt aan mn stemming
|
Citaat:
the song's called wizard on the mountain it's about a wizard ! on a mountain ! (oid) |
milleplateaux4tw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fun lovin'criminals, strokes, archive, beck zoiets.
|
Miles Davis.
|
ik maak nu huiswerk en luister dragonforce
|
Boards of Canada, Mono, Explosions in the Sky, DJ Shadow etc... Beetje trippy muziek meestal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |