![]() |
Romantische muziek
Ik ga een cd'tje maken met romantische muziek voor me meisje. Heeft iemand tips?
Vast bedankt. gr, Lucas |
Ik heb eigenlijk nog nooit muziek gehoort waarvan ik dacht dat het romantisch is.
Ik kan me een CD bedenken. Winter Nights van Al Di Meola. Maar ik weet zeker dat dat voor het overgroote deel persoonlijke associatie is. Net zoals het overgrote deel van de andere suggesties die je zult krijgen. |
knuffelrock deel 1 t/m veel (y)
|
Beck - Everybody's Gotta Learn Sometimes
|
Awa - Hoe kan dit?
|
Ik vind The Reindeer Section erg romantisch klinken, het nummer 'Your Sweet Voice' is wel geschikt.
|
Een aantal nummers van Toto zou je romantisch kunnen noemen.
Satriani - A Love Thing (Dat lag er wel bovenop.) Dire Straits - Romeo and Juliet (Misschien qua inhoud niet helemaal.) |
Wel muziekgenre vindt het meisje leuk?
|
neem iets van air, dat doet het altijd wel goed.
the virgin suicides moon safari of die laatste en anders coldplay ofzo. |
1-Speed Bike.
|
damien rice - delicate
|
Citaat:
en smurfenhouse deel 3 , die doet het altijd goed ! |
Regurgitate, Venetian Snares, etc.
|
Devourment en Brodequin
|
Citaat:
damien rice - volcano damien rice - cheers, darling |
my vitriol = finelines is het enige dat ik ken dat in aanmerking zou kunnen komen.
|
iets van slipknot :rolleyes:
|
de liedjes van DIRTY DANCING NATUURLIJK! :nono:
|
roxy music - avalon
air - all i need cocteau twins - this love funkstörung - sleeping beauty dj shadow - midnight in a perfect world + een gemiddeld kings of convenience nummer |
gg allin - eat you out
|
In ieder geval 'Avond' van Boudewijn de Groot! (y)
En verder... moet ik écht alle cliché nummertjes op gaan noemen? 'I don't wanna miss a thing' van Aerosmith? 'Angels' van Robbie Williams? 'Mister Blue' van Rene Klijn? 'Eternal Flame' van The Bangles? Dat soort shit? Probeer eens wat van Sinatra. :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol :d
|
Ga anders naar de jungle met een memogevalletje en neem de roep van een brulaap op. (y)
|
Hey, die gast wil neuken, doe niet zo vervelend.
|
India.Arie, Norah Jones..Sade...Dido...kan allemaal wel
|
pat metheny - one quiet night
|
Something Corporate - Konstantine <3 erg mooi maar kijk uit dat ze er geen tranen van krijgt :p
|
Elliot Smith - wel een beetje treurig, though.
|
Citaat:
maarja alle meisjes schijnen het wel helemaal geweldig te vinden, dus in dat opzicht is het dan toch wel nuttig voor de topicstarter. |
Het zou wel erg triest zijn als je elke keer voor je magic punani krijgt een uur naar Something Corporate moet luisteren.
|
De meeste dingen van Eric Clapton vind ik wel romantisch...
verder: Norah Jones, Katie Melua, Dido sommige nummers en verder zou je idd best wel naar de playlists van die verzamel CD's kunnen kijken... Heb je zelf geen nummers die je aan haar doen denken btw? |
Coldplay
REM Oasis Counting Crows The Cure Keane Novastar Tom mc rae - walking to hawaii Goo goo dolls - Iris Brian adams - heaven (trop cliché je sais) The Calling - Wherever you will go Maroon 5 - She will be loved |
Amy Winehouse(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee maargoed, ik zou dan in ieder geval voor Your Sweet Voice gaan van The Reindeer Section... ook een tranentrekker zo mooi. |
Denison Witmer
|
Love Buzz van Shocking Blue
Een liedje over een orgasme verpakt in een romantische vorm. (y) |
romantisch of muziek om op liggen te ketsen?
nouja romantisch: heleboel van de ataris sexmuziek: lenny kravitz - if you can't say no en dat laatste album van kelis staan een paar mooie op |
Citaat:
Geen sterke cover vind ik dat trouwens.. Tori kan romantisch zijn. Of Fiona Apple. Rrr. |
Jewel
Tori Amos The Corrs mijn lovefavo's |
Ligt natuurlijk aan jouw en haar smaak. Voor mij is dat gewoon rustige soul, liefst neo-soul.
Albums van India Arie, Erykah Badu, Angie Stone, D'angelo (errug lekkere music), Bilal, Sade off course, Alicia Keys and so on doen het altijd wel goed voor me. |
hey ik vergeet
belle & sebastian |
how do i live without you - leanne rhimes
super mooi nummertje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |