![]() |
Tokkies krijgen een huis!
Jongens, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig, als dit op het ANP nieuws komt. Is dit verloedering van de samenleving? Komt dit doordat religie de laatste paar decennia verder wegvalt en mensen niks hebben om in te geloven (vandaar de hele André Hazes-hype)? Ik durf het niet te zeggen, maar vind het te gek voor woorden.
|
Citaat:
ja joh, al die ongelovigen gaan zeker weten het eind van de wereld veroorzaken. [/sarcasme] *valt van stoel van het lachen* |
Als onzin op het ANP nieuws komt, is er blijkbaar niks ergs aan de hand. Mooi toch?
|
Waar waar waar? (y) Gaan ze dr dikke webcams plaatsen enzo :) Kan je 24 uur per dag burenruzies volgen!
|
was er geen nieuws over fc utrecht vandaag dan? :confused:
|
Het ANP geeft nieuws alleen door. Anderen selecteren. De ANP nieuwsserver is normaal niet toegankelijk voor iedereen.
Overigens het nieuwsbericht:
Verder gaat het nogal ver om een dergelijk bericht onder de 'verloedering van de samenleving' te scharen. Ik bedoel: stem je CDA? Heb je posters van Jan Peter boven je bed hangen? |
ik wel hoor, pamela, jan peter, carmen
|
Ik hoop dat deTokkies de nieuwe boegbeelden worden van de PVDA.. Dat past wel bij die arbeiders (y)
|
Citaat:
|
Ach.. misschien is het ook wel goed om de PVDA aan de macht te hebben.. Dan voeren ze samen met de SP het 80% stelsel in voor alle boxen en dan is iedereen meteen weer voor 18 jaar genezen (y)
|
tiswah
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |