Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Tegenvallers (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=98018)

Dutchian 20-05-2002 14:19

Heb je weleens dat je zo graag een film wil zien (hoeft geen nieuwe bioscoopfilm te zijn ofzo). Je hebt er hoge verwachtingen voor...en dan zie je die film en dan vind je er NIKS aan!

Ik had het met "Interview With The Vampire" Blijkbaar (IMDB gaf het een 7.0) vinden veel mensen dit een goede film, daarom MOEST ik hem ook zien (ik hou van vampieren films :)) toch vond ik hem tegenvallen (saai)

<edit> Typo :o </edit>

Uice 20-05-2002 14:47

Citaat:

Dutchian schreef:
(ik hou van vampieren films :))
<edit> Typo :o </edit>

Het meervoud van vampier is vampiers, niet vampieren.

En ik herinner me als tegenvaller nog Hannibal. Hij was wel goed, maar na alles wat ik erover gehoord had, had ik er veel meer van verwacht.

Dutchian 20-05-2002 15:15

Citaat:

Juice schreef:

Het meervoud van vampier is vampiers, niet vampieren.

En ik herinner me als tegenvaller nog Hannibal. Hij was wel goed, maar na alles wat ik erover gehoord had, had ik er veel meer van verwacht.

Ik houd van Vampiers films :confused: ook goed :)

Hannibal vond ik niet tegenvallen, echt goed was die nou ook niet, maar zeker niet slecht :)

Boogie 20-05-2002 15:17

A perfect murder vond ik echt een schijtfilm en van Costa! had ik me ook wat meer voorgesteld

Milk 20-05-2002 15:31

weet niet meer precies om welke films het gaat, maar het zijn degenen waarvan de leukste stukjes al op tv worden uitgezonden waardoor de film niet veel anders kan dan tegenvallen.

eddie 20-05-2002 15:59

Citaat:

Milk schreef:
weet niet meer precies om welke films het gaat, maar het zijn degenen waarvan de leukste stukjes al op tv worden uitgezonden waardoor de film niet veel anders kan dan tegenvallen.
Swordfish.... (maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :D)

Balance 20-05-2002 16:17

vaak zat...

*denkt aan:*
- hannibal ( er zouden mensen kotsend de bios uit zijn gelopen :rolleyes: )
- the matrix (oke, misschien ook omdak hem nog steeds nie helemaal snap :D)
- scary movie 2 (die was echt níet leuk! Viel echt onwijs tegen ivm deel 1)

en zo nog heel veel meer films :(

Sithan 20-05-2002 16:18

Artificial Intelligence...die ging echt alle verwachtingen te onder :o

Aurora 20-05-2002 17:13

The Usual Suspects.. *gaaaaaaaap* (najah alleen het einde was koel.. the same goes for The Sixth Sence)

Saving Private Ryan *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*! Die was echt bloedsaai

En.. vast nog meer ;)

Rufus Lee 20-05-2002 17:32

Saving Private Ryan, die was echt zooooooooooow saai...... maarja, ik heb het sowieso niet echt op oorlogsfilms, maar dat het ZO slecht was!!!! :eek:
Zelfde voor Pearl Harbor

En Dungeons & Dragons, die vonnik ook zo zwaar zuigen!!!

Boogie 20-05-2002 18:02

:eek:
saving private ryan saai? :confused:
naja........

:p

Dark Angel 20-05-2002 18:21

Ik vond Cats&Dogs een enorme tegenvaller.

TygerStyle2001 20-05-2002 18:58

A Perfect Murder ja..
niet omdat het zo'n slechte film is , hijs wel redelijk, maar ik was bij die opnames in het park, liep daar gewoon langs toen ze aan het opnemen waren en ze waren zeker een paar uur bezig om een stukje te filmen dat niet eens in de film zelf kwam :mad: , had ik me zo op verheugd :)

Rollo Tomasi 20-05-2002 19:05

Saving Private Ryan saai?
Zucht, daar zal ik maar geen woorden aan vuil maken.

Ehm, tja. House on Haunted Hill, dat was echt slecht. Ook de laatste keer dat ik zonder recensies gelezen te hebben naar een film ga. :D

Rabbi Daniel 20-05-2002 19:08

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:

Ehm, tja. House on Haunted Hill, dat was echt slecht. Ook de laatste keer dat ik zonder recensies gelezen te hebben naar een film ga. :D

OPRUIMEN!!!

Edit: ah, dank u...

dacht al, zitten ze het hier vol te spammen en jij gaat ff hier replyen? :confused:
mja oke ;)

als het ware salsa 20-05-2002 19:38

Citaat:

Boogie schreef:
A perfect murder vond ik echt een schijtfilm en van Costa! had ik me ook wat meer voorgesteld
hoe kan je je in godsnaam meer voorstellen van costa dan wat het is

DJ Incompetent 20-05-2002 19:48

weet je, als je saving private ryan saai vind ben je echt van lotje getikt :p

k vond what women want en amp 2 nog al tegenvallen, maar die laatste is logisch :p

Aurora 20-05-2002 19:57

Is het een verplichting om SPR leuk/goed/mooi te vinden ofzow?Ik vond het gewoon een vreselijke kutfilm, klaar.

En The Hause on Haunted Hill was ook pure marteling.. er klopte trouwenz ook echt totaal nix van die film..The Haunting was ook nou niet echt geweldig.. die 2 films lijken teveel op elkaar trouwenz

cyc 20-05-2002 20:14

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:

*zat te slapen bij saving private ryan* :o :p

Rollo Tomasi 20-05-2002 20:17

Citaat:

CycLoner schreef:

*zat te slapen bij saving private ryan* :o :p

Gebruik je MSN of ICQ? Dan zal ik je eens vertellen wat ik van je vindt. :p

cyc 20-05-2002 20:20

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Gebruik je MSN of ICQ? Dan zal ik je eens vertellen wat ik van je vindt. :p
:eek: *rent snel weg*

Anonymous John 20-05-2002 21:13

Saving Private Ryan is inderdaad wel een beetje langdradig na de D-day invasie maar saai zou ik hem niet noemen.

Tegenvallers...kan eigenlijk niks bedenken behalve Sleepaway Camp

Vash! 20-05-2002 23:44

Dungeons & Dragons, wat een kutfilm :(. Ik had de trailer al heel lang. Daar waren die special effect al best wel nep, maar verder zag het er wel leuk uit :o. Dus toen hij een half jaar later in de bios was kwam ik er achter dat alle leuke stukjes in de trailer zaten en verder geen ene ruk aan was. En dat de special effect idd zogen.

En Freddy got Fingered, daar is ook geen ene flikker aan. Waarom ik heb eigenlijk nog af heb gekeken vraag ik me nog af, misschien omdat ik ook nog ergens modelraketjes heb liggen :o :cool: :p

Silent Enigma 21-05-2002 10:52

House on haunted hill en the Haunting waren ook precies dezelfde film,

alleen moest The Haunting et hebben van de special effects (Jan de Bont?)

House on Haunted Hill was wel een geinige film, ook omdat ons aller Famke erin speelde als evil bitsj:)

miro 21-05-2002 11:27

AI
Hannibal
En nog meer films waarvan ik niet eens meer op de naam kan komen.

Uice 21-05-2002 14:12

Citaat:

Dutchian schreef:

Ik houd van Vampiers films :confused: ook goed :)

Nee, gewoon vampierfilms.

Dutchian 21-05-2002 17:15

Citaat:

Juice schreef:

Nee, gewoon vampierfilms.

ook best :) ik houd van vampierfilms. nu blij?

Martijn 21-05-2002 18:20

wat een mierenneukers zijn jullie zeg :D
o ja ik vond LOTR wel tegenvallenenne...ff denken Heat en vast nog wel meer maar denken is ook niet het beste wat ik kan ;)

Diesel 21-05-2002 18:29

Citaat:

bloem schreef:
Is het een verplichting om SPR leuk/goed/mooi te vinden ofzow?Ik vond het gewoon een vreselijke kutfilm, klaar.

Als je een beetje verstand van oorlogsfilm hebt, dan weet je dat SPR een van de betere in zijn genre is. Maar als je niet van oorlogsfilms houd dan kan ik het nog begrijpen...

Dutchian 21-05-2002 19:00

Citaat:

Big Daddy schreef:
wat een mierenneukers zijn jullie zeg :D
o ja ik vond LOTR wel tegenvallenenne...ff denken Heat en vast nog wel meer maar denken is ook niet het beste wat ik kan ;)

LotR en heat tegenvallers :eek: Die vind ik juist super goed!

Nog een tegenvaller: Mission To Mars, ik had heel veel voorstukjes gezien en zag er allemaal gaaf uit (die stukjes met die 'wervelwind' (of wat het ook was)) maar die film was echt k*t!

Uice 21-05-2002 19:18

Citaat:

Dutchian schreef:

Heel blij :)

En ik neuk graag mieren.

Dutchian 21-05-2002 19:33

Citaat:

Juice schreef:

Heel blij :)

En ik neuk graag mieren.

Dat zie ik ja :p

Iemand de film "PI" gezien (zwart/wit film). Ik heb gehoord dat ie zo goed was....vond er niks aan en ik werd er helemaal gek van met z'n getalletjes :mad:

barkrukkie 21-05-2002 19:48

Mission to Mars viel echt zwaar tegen, zelden zo'n nep-film gezien.
Kvond Children of the Corn 666 - deel2 (ofziets) ook tegenvallen, dat ze zoiets horror kunnen noemen, 2 druppeltjes bloed en verder niks..

Sidhe 21-05-2002 19:52

Citaat:

Dutchian schreef:

Ik ook.... Interview with the Vampire, Queen of the damned, heb net The Lost Boys gezien. Die was wel een beetje tegenvaller trouwens, om ontopic te blijven. Wel lekker droog, LOL

de postbode 21-05-2002 20:49

Black hawk down *kots* wat was dat een slechte film :(

Bluesummers 21-05-2002 20:56

final fantasy: the spirits within vond k redelijk tegenvallen, en the scorpion king von k gewoon vreselijk! echt, nog nooit zo'n slechte film gezien.. <insert kotssmiley>

Dutchian 21-05-2002 22:27

Citaat:

barkrukkie schreef:
Mission to Mars viel echt zwaar tegen, zelden zo'n nep-film gezien.
Kvond Children of the Corn 666 - deel2 (ofziets) ook tegenvallen, dat ze zoiets horror kunnen noemen, 2 druppeltjes bloed en verder niks..

Ik heb Children Of The Corn (Deel 2) en Children Of The Corn 666 (Return Of Isaac) op DVD. Deel 2 is zelfs slechter dan deel 6! Waardeloos die films (heb ze ook maar gekocht voor geen geld)

Citaat:

Bluesummers schreef:
final fantasy: the spirits within vond k redelijk tegenvallen, en the scorpion king von k gewoon vreselijk! echt, nog nooit zo'n slechte film gezien.. <insert kotssmiley>
http://www.endoria.net/upload/index.php/2645977529

;)

Dutchian 21-05-2002 22:54

Ik zag CycLoner net ergens in een topic over Jeepers Creepers posten (4 sterren gekregen ofzo)
Vond ik dus ook echt zo'n LOMPE film
"beste horrorfilm van de afgelopen 10 jaar" ofzo. Yeah right... (n)

Aurora 22-05-2002 12:45

Citaat:

Diesel schreef:
Als je een beetje verstand van oorlogsfilm hebt, dan weet je dat SPR een van de betere in zijn genre is. Maar als je niet van oorlogsfilms houd dan kan ik het nog begrijpen...
Ik hou niet zo van oorlogsfilms neej.. m.u.v. La vita è bella dan maar daz ook een iets andere film en niet echt te vergelijken met SPR

Uice 22-05-2002 14:02

Citaat:

Inge13 schreef:

Ik ook.... Interview with the Vampire, Queen of the damned, heb net The Lost Boys gezien. Die was wel een beetje tegenvaller trouwens, om ontopic te blijven. Wel lekker droog, LOL

The Lost Boys? Das een klassieker! Staat bekend als de meest entertainende vampierfilm ooit. Wel jammer dat dat jochie zo'n grote rol had.

cyc 22-05-2002 14:44

Citaat:

Juice schreef:

The Lost Boys? Das een klassieker! Staat bekend als de meest entertainende vampierfilm ooit. Wel jammer dat dat jochie zo'n grote rol had.

Kvond hem ook niet zo fantastisch. Moet iig zeggen dat ik blij ben dat ik voor het grootste deel in de jaren '90 ben opgegroeid.

de Duif met de Bijl 22-05-2002 15:09

scary movie 2 zuigt big time...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.