![]() |
Heb je weleens dat je zo graag een film wil zien (hoeft geen nieuwe bioscoopfilm te zijn ofzo). Je hebt er hoge verwachtingen voor...en dan zie je die film en dan vind je er NIKS aan!
Ik had het met "Interview With The Vampire" Blijkbaar (IMDB gaf het een 7.0) vinden veel mensen dit een goede film, daarom MOEST ik hem ook zien (ik hou van vampieren films :)) toch vond ik hem tegenvallen (saai) <edit> Typo :o </edit> |
Citaat:
En ik herinner me als tegenvaller nog Hannibal. Hij was wel goed, maar na alles wat ik erover gehoord had, had ik er veel meer van verwacht. |
Citaat:
Hannibal vond ik niet tegenvallen, echt goed was die nou ook niet, maar zeker niet slecht :) |
A perfect murder vond ik echt een schijtfilm en van Costa! had ik me ook wat meer voorgesteld
|
weet niet meer precies om welke films het gaat, maar het zijn degenen waarvan de leukste stukjes al op tv worden uitgezonden waardoor de film niet veel anders kan dan tegenvallen.
|
Citaat:
|
vaak zat...
*denkt aan:* - hannibal ( er zouden mensen kotsend de bios uit zijn gelopen :rolleyes: ) - the matrix (oke, misschien ook omdak hem nog steeds nie helemaal snap :D) - scary movie 2 (die was echt níet leuk! Viel echt onwijs tegen ivm deel 1) en zo nog heel veel meer films :( |
Artificial Intelligence...die ging echt alle verwachtingen te onder :o
|
The Usual Suspects.. *gaaaaaaaap* (najah alleen het einde was koel.. the same goes for The Sixth Sence)
Saving Private Ryan *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*! Die was echt bloedsaai En.. vast nog meer ;) |
Saving Private Ryan, die was echt zooooooooooow saai...... maarja, ik heb het sowieso niet echt op oorlogsfilms, maar dat het ZO slecht was!!!! :eek:
Zelfde voor Pearl Harbor En Dungeons & Dragons, die vonnik ook zo zwaar zuigen!!! |
:eek:
saving private ryan saai? :confused: naja........ :p |
Ik vond Cats&Dogs een enorme tegenvaller.
|
A Perfect Murder ja..
niet omdat het zo'n slechte film is , hijs wel redelijk, maar ik was bij die opnames in het park, liep daar gewoon langs toen ze aan het opnemen waren en ze waren zeker een paar uur bezig om een stukje te filmen dat niet eens in de film zelf kwam :mad: , had ik me zo op verheugd :) |
Saving Private Ryan saai?
Zucht, daar zal ik maar geen woorden aan vuil maken. Ehm, tja. House on Haunted Hill, dat was echt slecht. Ook de laatste keer dat ik zonder recensies gelezen te hebben naar een film ga. :D |
Citaat:
Edit: ah, dank u... dacht al, zitten ze het hier vol te spammen en jij gaat ff hier replyen? :confused: mja oke ;) |
Citaat:
|
weet je, als je saving private ryan saai vind ben je echt van lotje getikt :p
k vond what women want en amp 2 nog al tegenvallen, maar die laatste is logisch :p |
Is het een verplichting om SPR leuk/goed/mooi te vinden ofzow?Ik vond het gewoon een vreselijke kutfilm, klaar.
En The Hause on Haunted Hill was ook pure marteling.. er klopte trouwenz ook echt totaal nix van die film..The Haunting was ook nou niet echt geweldig.. die 2 films lijken teveel op elkaar trouwenz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saving Private Ryan is inderdaad wel een beetje langdradig na de D-day invasie maar saai zou ik hem niet noemen.
Tegenvallers...kan eigenlijk niks bedenken behalve Sleepaway Camp |
Dungeons & Dragons, wat een kutfilm :(. Ik had de trailer al heel lang. Daar waren die special effect al best wel nep, maar verder zag het er wel leuk uit :o. Dus toen hij een half jaar later in de bios was kwam ik er achter dat alle leuke stukjes in de trailer zaten en verder geen ene ruk aan was. En dat de special effect idd zogen.
En Freddy got Fingered, daar is ook geen ene flikker aan. Waarom ik heb eigenlijk nog af heb gekeken vraag ik me nog af, misschien omdat ik ook nog ergens modelraketjes heb liggen :o :cool: :p |
House on haunted hill en the Haunting waren ook precies dezelfde film,
alleen moest The Haunting et hebben van de special effects (Jan de Bont?) House on Haunted Hill was wel een geinige film, ook omdat ons aller Famke erin speelde als evil bitsj:) |
AI
Hannibal En nog meer films waarvan ik niet eens meer op de naam kan komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een mierenneukers zijn jullie zeg :D
o ja ik vond LOTR wel tegenvallenenne...ff denken Heat en vast nog wel meer maar denken is ook niet het beste wat ik kan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een tegenvaller: Mission To Mars, ik had heel veel voorstukjes gezien en zag er allemaal gaaf uit (die stukjes met die 'wervelwind' (of wat het ook was)) maar die film was echt k*t! |
Citaat:
En ik neuk graag mieren. |
Citaat:
Iemand de film "PI" gezien (zwart/wit film). Ik heb gehoord dat ie zo goed was....vond er niks aan en ik werd er helemaal gek van met z'n getalletjes :mad: |
Mission to Mars viel echt zwaar tegen, zelden zo'n nep-film gezien.
Kvond Children of the Corn 666 - deel2 (ofziets) ook tegenvallen, dat ze zoiets horror kunnen noemen, 2 druppeltjes bloed en verder niks.. |
Citaat:
|
Black hawk down *kots* wat was dat een slechte film :(
|
final fantasy: the spirits within vond k redelijk tegenvallen, en the scorpion king von k gewoon vreselijk! echt, nog nooit zo'n slechte film gezien.. <insert kotssmiley>
|
Citaat:
Citaat:
;) |
Ik zag CycLoner net ergens in een topic over Jeepers Creepers posten (4 sterren gekregen ofzo)
Vond ik dus ook echt zo'n LOMPE film "beste horrorfilm van de afgelopen 10 jaar" ofzo. Yeah right... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
scary movie 2 zuigt big time...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |