![]() |
gratis psychologische hulp
Weet iemand waar ik dit kan krijgen in Amsterdam, ik ben niet verzekerd en heb ook totaal geen geld op het moment, en nee ik kan het niet lenen van iemand, ook niet van me ouders. Ik heb het echt nodig want anders gaan er verkeerde dingen gebeuren vrees ik.
|
Ik denk niet dat er gratis hulp is. Misschien toch een verzekering af gaan sluiten?
Er zijn vast wel dingen die je voor het geld van een verzekering in kunt wisselen. Dan maar een trui minder per maand, of iets dergelijks. |
Als je werkt of op school zit, zijn er mogelijkheden tot gratis hulp. Kindertelefoon is ook gratis.
|
Je kan via de huisarts naar maatschappelijk werk. Dit is gratis. En zo zijn er echt wel meer dingen waar je hulp kunt krijgen. Ff zoeken op internet. Vaak kan je zelfs telefonisch je verhaal kwijt. Inderdaad zoiets als de kindertelefoon, maar dat bestaat ook voor "volwassenen"
Suxes ermee. http://psychiater.pagina.nl/ Probeer het hier eens en zoek dan zelf wat je nodig hebt, want dat weet je zelf het beste!!!!! |
algemeen maatschappelijkwerk kun je ook heen zonder iets van je huisarts.
als je nog geen 18 bent is bureau jeugdzorg mss ook een oplossing, wss sturen zij je wel door naar een andere instelling |
Iedere nederlander is toch verplicht verzekerd.
|
Citaat:
|
ben jij wel een speciaal geval zeg...
Het is inderdaad verplicht verzekerd te zijn, (als dat niet zo was scheelde me dat een hoop geld) |
Citaat:
|
Dan vraag je een uitkering aan, aangezien je daar nu recht op hebt. Als je geen problemen hebt met werk enz. moet je jezelf even een trap onder je kont gaan geven en werk gaan zoeken.
Verder is misschien de Wajong uitkering wel een goede voor je. Die is speciaal voor jong gehandicapten en die heb ik ook. Nooit problemen mee gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maatschappelijk werk is idd vaak gratis en daar kun je idd vaak ook zonder verwijzing naar toe. Een mw'er kan je ook helpen met dingen als verzekeringen, als ik me niet vergis. Heb je meteen twee vliegen in één klap dus. ;) |
Citaat:
|
wat een nonsens echt :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |