![]() |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV)
Ik wil haar sms'en maar ik durf niet. :( :o
Sentimenteel, zo voel ik me ook. Verward. Alleen. Verdrietig. :( |
ik weet t niet.. :o ben beetje in de war :o
|
gisteren beetje veel gepraat... nu weer een stuk beter...
hij is toch wel errug lief :o |
ik mis haar :o
maar verder verliefdjes enzo :bloos: |
Vaagjes. :)
|
goed, vrolijk en ik mis haar :o
|
Ietswat verward, binnenkort moeten we praten en dan hoop ik dat een aantal zaken eindelijk uitgepraat gaan worden. En nog steeds verliefd en ik mis hem idd
|
best wel gelukkig eigenlijk. Hij is echt zo lief voor me.. denk dat dit nog wel een tijdje gaat duren.. :bloos:
|
Het is perfect! :bloos:
|
VERS
|
Misschien stel ik me wel aan. Want hij snapt het iig niet. Ik ben in een heel sarcastische bui, maar dat moet ik eigenlijk bewaren voor real-live ipv mail, want anders komt er weer verwaring enzo :s En verder mis ik hem ook.
|
gister weer gepraat met mn ex ... (zie mn topic waar ik er niet overheen kwam) ... deed me wel goed, goed gepraat etc. positief, dus zit wel weerl ekker in mn vel (of lag het nou aan het fitnessen?) ;)
|
voel me lekker en fijn.. mis hem wel maar ben toen strax wakker geworden naast hem en val vanavond weer in slaap naast hem dus dat voelt ook goed
|
opzich wel gelukkig, mis haar, maar durf me nog niet echt al te veel te binden voor het geval ik weer zo snel gedumpt word als de vorige X toen ik een vriendin had...
|
Net met een meisje zitten praten wat ik toch wel heel erg leuk vind maar zij mij niet :(. Niet zo best dus...
|
Er bestaat een kans dat er heel snel een relatie zit aan te komen. Met een erg leuke jongen. Maar we zien wel :o
|
Citaat:
|
Heel goed! Hij is zó lief... :) Maar ik mis m wel, zie m vrijdag weer.
|
Kut, verkeerde mensen vallen altijd op mij en ik altijd op de verkeerde mensen.
|
Goed en slecht.... ze zit deze week in Praag :( mis dr best wel....
|
Missend
|
verward
|
vreemd... kweet gewoon niet of we wel "echt" zijn als we bij elkaar zijn...
|
Heel goed want hij is de liefste/leukste/knapste enz enz :)
|
In de war. Het zal eens niet :(
Jongen die ik wel leuk vond bleek verliefd op me, dat vond ik wat te veel van het goede. Jongen die ik echt heeel leuk vind, ziet geloof ik weet niks in mij :( En daarbij heb ik geen tijd om verliefd te worden want ik ben gestresst. |
kan je niet ff op msn komen...?
|
Goed, kreeg zaterdag avond nog door een dronken vriend zijn eeuwige liefde verklaart (LMAO) tsjah... :p
|
Ik ben zó verliefd op hem. En hij ook zó op mij..anders zou ie niet zo lief doen.. :)
|
Missend, na een fantastisch weekend Londen!!
|
Ik mis hem, ik mis hem niet. Ik wil bij hem blijven, ik wil niet bij hem blijven.
Conclusie; verwarrend |
een beetje boos, ik mis m ook wel, verdrietig en alleen..
|
Onzeker. :|
Ook al hoef ik dat niet te zijn, want dat zei hij net. Maar ik ben nog steeds een beetje verdrietig en ik voel me raar. |
nog steeds alleenig.
In het begin was hetw el leuk. Maar nu snak ik toch wel weer naar een lief, knuffelbaar aanhangsel waarbij je altijd terecht kunt :( |
Fantastisch.
Ik geniet zo van het samenzijn. |
Beetje warm en kriebelig... hij schrijft zulke leuke dingen, maakt grapjes over slagroom en stel-zijn en ik maak grapjes terug... maar het blijft een beetje op het randje van 'maken we nou grapjes of zijn we serieus' geloof ik.
Ik wil wel graag wat met 'm (hij is zo leuk ik zou de hele wereld wel willen vertellen hoe leuk 'ie is) maar durf er gewoon niet in te geloven. (daarom houd ik dus m'n mond dicht) Met Halloween zie ik 'm eindelijk weer eens (ik heb hem jaren geleden wel ontmoet maar het is pas later via emailcontact gaan leven) en dan zien we wel wat er van komt. |
Citaat:
|
hééééél slecht. :)
|
Uit, voornamelijk.
En te veel potentieel. |
heel ff kut :(
|
Stukken beter dan vanmorgen.Maar ik mis hem nog steeds
|
ik ga het samenvatten in 1 smiley:
;) |
vind het nu een kutvriendje... welk vriendje zegt een 'afspraak' af als z'n vriendinnetje juist behoefte aan hem heeft, waarschijnlijk omdat hij geen zin heeft in een verdrietige/neerslachtige bui van z'n vriendin (n)
|
Eergisteren heb ik moeten huilen omdat ik besef dat ik zoveel van hem hou...
|
Citaat:
[ontopic] kon ik hem nú maar even flink knuffelen. Morgen duurt te lang :( En; hoelang gaat dit goed? Kan ik hem dit wel aandoen? Mij. Enzo. *tegenstrijdigheden* |
blij
zeer benieuwd het wordt steeds leuker :) |
Klote. Ze is net ontslagen en is nu behoorlijk depressief en nu wil ze daarom ook al niet meer met me vrijen. :o ..
.. nou ja in de sims dan. In het echt gaat 't gelukkig een heel stuk beter :o |
Apart, beetje verwarrend
|
heerlijk, veilig, warm...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |