![]() |
Ongeschreven regels!
Welke ongeschreven regels ken jij? Wat vind je ervan?
TS begint. In de bus ga je nooit recht tegenover iemand of naast iemand zitten. Je behoort dus schuin tegenover die persoon te gaan zitten. :) Edit. Typfoutje. :D |
Ik ga alleen staan in de trein als het echt echt echt niet anders kan
En hoe kan je schijn tegenover iemand zitten? Net alsof ofzo? |
Citaat:
Ik denk dat die schuin bedoelt. Maar Coach to Coach opstellingen worden steeds minder toegepast, dus jij (Tandpasta) kan dan nooit ergens gaan zitten omdat je niet meer schuin tegenover iemand kan zitten? |
1. Draaier
2. Spender 3. Bogard |
praten tegen iemand in de bus/trein als degene met muziek aan naar buiten zit te staren, is heel dom :)
|
opstaan voor bejaarden en slecht ter been.
je behoort je medemens in de trein te negeren. zeker als zij een boek aan het lezen is. als er geen plaats meer is je tas van de stoel naast je halen. beleefd zijn tegen ouderen. nigga's en whigga's nooit rechtaankijken |
Citaat:
|
Dames voor laten gaan bij het uitstappen.
|
bij m ij op school zijn erg veel ongeschreven regels.. bovenbouwers gaan voor. 6e klassers al helemaal.
je moet in de bus altijd iemand naast je laten zitten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar laten we er maar over op houden |
Citaat:
Ok, we houden er over op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar de fok gaat dát ^ dan weer over?
Naja, ach ja, ik denk dat niet-keihard-over-anale-seks-praten-op-de-faculteit-Godgeleerdheid ook wel tot de ongeschreven regels behoort, en ook tot die waaraan ik me niet houd! |
Het consumeren van drugs ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
behalve als je het ook echt op de faculteit-Godgeleerdheid gaat doen... das weer n ander verhaal :p |
Citaat:
|
Citaat:
@TRA: :D bemoeial :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar links draaien is open, naar rechts is dicht
|
Regels zijn er om verbroken te worden.
|
Citaat:
|
Je kondigt jezelf niet aan als nieuw op DK :)
LOSPers zijn altijd gemener :| :p |
Citaat:
|
Draaier, buyer, bietser.
Je staat in de bus/trein op voor een oud oma´tje. Als ik geen geld heb dan haalt m'n maat wat en omgekeerd en verder zeiken we niet over geld. Je kraakt iemand niet compleet af als je het niet eens bent met die persoons mening. En nog wel meer maar geen zin meer om te typen. |
als er bij het uitgaan iemand een rondje geeft, later een rondje teruggeven.
mensen die dat niet uit zichzelf doen kan ik echt niet uitstaan. |
Bij 'De Grootste Nederlander ooit' stem je niet op Pim.
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ja (y)
Zeg dan vantevoren dat je geen rondjes mee wilt geven omdat je krap bij kas zit. Deuren laten dichtvallen voor mensen hun neus vind ik trouwens ook een voorbeeld van een ongeschreven (fatsoens)regel. |
Citaat:
|
Citaat:
Spieren, maar hersenen :| Natuurlijk voelen ze zich 'stoer' omdat ze 20 zijn en al in het derde zitten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |