![]() |
Eretopic voor Alluman en wilookmeepraten.
Hier dan de weergaloze eer en roem die jullie ten dele valt. Proficiat en ik vind het wel leuk dat er een exaequo is :).
De winnaars van de remloze kattenwedstrijd: Alluman: Poeslief Als jij kat, dan rem je niet. Klauwend stuur je aan op ruzie. Miauwend toeter je hysterie. Maar één aai en zie: je purrrrt weer stationair. wilookmeepraten: Net iets meer ’T beessie zei: ‘Ik ben een tijger Tracht mij niet te temmen!’ Zo vloog het ding door heel het huis Het was niet meer te remmen Eenmaal buiten op de straat Bleek alles echter fake Toen in de schaduw van een buldog ’T weer gewoon een katje bleek Zo was ook Mark vaak net iets meer Dronk net iets meer, gaf iets meer gas Hoewel hij gister in z’n kissie Niks meer dan een jochie was Wentel jullie hier in alle loftuigingen ^^ |
Ik moet zeggen dat ik erg vereerd ben met alle lof voor mijn krabbeltje. Persoonlijk ben ik ook erg gecharmeerrrrd van Wilookmeepraten's "Net iets meer", dat voor mij vanwege zijn schijnbaar luchtige inhoud ook erg aantrekkelijk geschreven is.
Thnx! |
(y) (y) (y) :cool: Echt goed!
|
Gefelicikatstaart voor beide! (y)
Grtjs! |
Gefeliciteerd!!!! Terechte winnaars (Y)!
Halogeen, welk gedicht was dan van mij volgens jou? |
Proficiat! En EggeD, welk gedicht was vreselijk vies?
|
Ha, gefeliciteerd Alluman en wilookmeepraten: verdiend gewonnen!! *inserts klap-smilie*
|
Gefeliciteerd (y) .
|
THANK YOU THANK YOU!! :D
ik hoop dat we snel weer een nieuwe dichtwedstrijd krijgen, vond het erg leuk om aan mee te doen gefeliciteerd alluman, ik vind jouw gedichtje erg goed vooral omdat het zo lekker simpel is en lekker loopt |
Goed gedaan! :)
En veel beter dan ik... :o :D |
mwa, gefeliciteerd
|
Tof !
|
Yeps gefeliciteerd aan beiden, vind het echt supergoeie gedichten maar alluman heeft me echt weten te verrassen met z'n gedicht :)
|
Is 't nu ook zo dat Alluman en wilookmeepraten het volgende wedstrijdje mogen openen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me leuk!
|
Hmm, we zullen het er bij de volgende vergadering wel over hebben ;) .
|
naais!
|
zou leuk zijn als zij het onderwerp bepalen (y)
nogmaals: hulde hulde hulde hulde hulde [SIZE=0.5]hulde[/SIZE] [SIZE=0.2]hulde[/SIZE] [SIZE=0.1]hulde[/SIZE] (y) (y) (y) |
Beiden erg leuk :)
Luchtig geschreven, maar met inhoud(y) |
Citaat:
Ik heb namelijk wel zin in een volgend wedstrijdje..:p |
Citaat:
En bij de weg, zoveel creativiteit bezitten we niet :p. Dus als er ideën zijn voor eventuele thema's/andere dingen, dan horen we die graag! |
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaat deze weer unstick; na ruim een maand eretopic is het wel weer voldoende :p. Natuurlijk kan er nog gewoon verder gediscussieerd worden over een eventueel volgend thema (y). |
Citaat:
ik vind een zin wel leuk, misshcien uit een bekende dichtbundel, een beroemde zin uit een musical of zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |