![]() |
face tomorrow donderdag patronaat
Ik en Rox willen donderdag naar het patronaat
stakingen. treinen rijden niet meer. wij zijn heel zielig nu wilt iemand ons brengen?!:):):):) wie gaat nog meer er naartoe en vertrekt vanuit omgeving utrecht of amesfoort. wij zijn heel lief en mooi dankjulliewel |
reageeeer pleeeaaaase
ja, ik ben wanhopig |
hehe, Ik denk dat als er iemand gaat, hij of zij wel met de trein zou gaan. Ik ga niet, sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Face Tomorrow nou eigenlijk precies voor muziek?
Ik ga wel, maar ik ga met de fiets :P |
je gaat naar face tomorrow maar je weet niet wat het is
wtf |
Citaat:
|
Woensdag al naar Haarlem gaan en forummer lief aankijken voor slaapplaats.
De 22ste komen ze in Breda, dan kan je ook gaan want dan rijden de treinen alweer. Keb wel n slaapplaats in het mooie Breda. |
ik ga er wel naar toe, maar ik woon al in haarlem :p
|
Citaat:
om er nou nog een te kopen :( |
Is 't emo? Van de site word ik ook niet veel wijser, behalve dan dat de muziek echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg uit het hart komt.
|
Alles wat eerst nu-metal was heet nu emo... Omdat nu-metal niet meer hip is. Dus het is emo.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't is dus gelul?
|
Citaat:
Heb gewoon teringhekel aan die hokjes. Face Tomorrow zou 3 jaar terug nu-metal genoemd worden, nu heet het emo, emocore, of whatever. Ik noem het gitaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, whatever.
Ik ga ze volgende week weer zien en dan zal ik er eens op letten. |
Citaat:
|
Hahaha hier worden completen regenwouden misgeslagen. Face Tomorrow 3 jaar geleden nu-metal genoemd? Waar haal je het vandaan???
Ten eerste zijn ze begonnen als (oldschool) hardcore band en daarna wat meer melodieus/indie/emo/hoe je t ook wilt noemen gaan maken, maar met metal en zeker nu metal heeft t gewoon geen zak te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga wel, dankzij mijn enorm lieftallige moeder die mij ergens in het begin van haarlem afdropt..
en dan slaap ik bij een ook ontzettend lieftallig meisje. dus ik ben gered (y) maar kom je niet ophalen, sorry ;) |
Fruits daar doel ik toch ook op. Niet dat ze daadwerkelijk nu-metal genoemd zouden zijn.
Anyway...het is bullshit. |
Mja, sorry, ik ga ook op de fiets.
|
Citaat:
oh en ik ga niet. Helaas, want ik vind Face Tomorrow een vette band. |
Citaat:
En. Die vervloekte treinen rijden niet op donderdag, lekkere timing zeg. |
het is face tomorrow maar hoor
|
Ja dat dacht ik ook. Die gasten spelen toch een miljard keer per jaar.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
7 in totaal, als eindresultaat...? Achja, zoiets zal ik ook wel hebben. Met een hele shitload aan bijlages met die bronnen erbij. |
Citaat:
Haha. |
Ik heb ze afgelopen vrijdag gezien, in Metropool in Hengelo. Maar als ik heel eerlijk mag zijn vond ik het niks. Ik had meer van ze verwacht. Sorry..
Kusz, Roos |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel Annihilation Time hier wel eens gespeeld heeft. En dat is een vette band. En dat is een understatement. En Sita en Bad Candy ook, maar ach. |
Citaat:
btw. wanneer spelen ze in lisse? |
Citaat:
Ehm. www.magnifiosi.nl |
maart 2005 pas. Laat dan maar ff hangen
|
Citaat:
|
Ze vinden zelf dat ze emo spelen (aldus Jelle), persoonlijk vind ik er niet veel aan, ik heb jelle wel een op de piano zien spelen en daarbij alleen zingen en dat vond ik eigenlijk veel mooier!
|
Vroeger zouden ze ook geen nu-metal worden genoemd.
|
ze noemen et zelf indie-core
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |