![]() |
Green Day in HMH
12 januari.
ik kan niet wachten! ik wil ze al zien sinds mn 12e. maar ik mocht tijdens die nimrod tour niet van mijn mama... ik ben wel "psyched" kan ik zeggen :D |
hehe eindelijk :o (y)
|
oeh, hier wil ik dus ook zeker weten wel naartoe! :eek:
beetje jammer dat het weer zo'n pokke-eind weg is, maar tijd zat om wat te regelen lijkt me :d |
oeh:)
hipheid vast te duur |
ik denk wel dat et snel is uitverkocht
|
ik heb geen idee wanneer de voorverkoop begint...
|
Citaat:
|
ik ga
hoeveel en wanneer begint de voorverkoop?! |
misschien.
|
jammer dat et de HMH is, had eigenlijk eerder iets als de melkweg verwacht, maar ik ga er zeker naar toe.
wacht al echt te lang op een bezoek van ze aan NL |
moet nog ff kijken.
het staat nog niet op ticketservice/uitburo of de site van HMH, maar als het niet te duur is ben ik van de partij :) |
Citaat:
|
2x gezien.
Misschien als mn vriendin persee wilt. |
Ik ga naar de beastie boys in de HMH. Volgens mij word het kut door die pisbierhal.
|
hm.. ga ik zeker heen.
|
Daar wil ik dus zeker wel heen. Ik heb net de nieuwe cd gekocht (Y). Hopen dat het niet te duur is...
|
Heen.
|
Citaat:
maar als het 50 euro oid is laat dan maar |
oh daar ga ik heen !!! die nieuwe cd is echt erg vet en verder heb ik ze nog nooit gezien...beetje jammer van de locatie maar ok
|
Aaargh, al kost het 50 euro, ik ga erheen! :D :D :D
|
Jaaaaaaaaaaaaaa :d
|
Ik wil.
|
Citaat:
|
Jeej, ik overweeg om te gaan....maar zo superdesuper vind ik ze nouw ook weer niet....please convince me :p
|
Citaat:
|
ik wil wel gaan, maar t zelfde probleem als met de beastie boys...ook kankerduur waarschijnlijk
|
ik vind ze stom, maar ik weet dat ik een van de enige ben :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
greenday komt bijna nooit in nederland er zijn leuke jongens...iig 1 :p |
Citaat:
nou oke dan. het is alleen niet zo'n goed onderbouwde mening, jaren geleden heeft men het geprobeerd aan te smeren maar ik vond het gewoon geen leuke muziek toendertijd, en ik weet niet meer waarom want het is lang geleden.. en heb daarna ook niet meer de moeite genomen om er meer van te checken. en ach sowieso hmh is gewoon een enge grote zaal. |
ik ben echt gekk op green day. ahw, super fan.
maar. ik mag niet. damn, zat gisteren echt bijna te janken man, ik wacht al zo lang tot ze naar nederland komen, en mn moeder heeft altijd gezegd dat ik dan mag gaan, en nu weet ze dat opeens niet meer en mag ik ABSOLUUT NIET. Dit is echt NIET eerlijk. :mad: |
Citaat:
|
uiteraard ga ik!! Wil ze ook al sinds me 12e zien ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zolang ze het niet duurder maken dan Offspring afgelopen keer ben ik misschien wel van de partij.
|
Citaat:
|
ze zijn toch echt nog een keer hier geweest voor Warning, of niet?
|
toen sloegen ze nederland over geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh! Op mijn verjaardag! :)
Als het niet aso duur is ga ik. |
Na Warning heb ik ze op Bizarre gezien.
|
:eek: ik mag gewoon gaan van mn mama \o/