![]() |
Nieuw album Good Charlotte
moeten we daar blij mee zijn? :o
|
ik heb m via een vriend van me gehoord...
nee dus |
Neej.
|
hel nee
alleen dat nieuwe liedje al (n) |
wat veel tegens?
|
Citaat:
oh ja, ontopic: Nee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Och GC is wel leuke muziek, maar om hun album nu gelijk te kopen nee dus, vriendin van mij hoorde dat hij 4 okt. uit kwam nou ze heeft dagen afgeteld, echt gek werd je er van die is r echt helemaal fan van, vraag me af hoe dat kan hoor van deze band :S!
|
Citaat:
Maar dat vind jij dus wel |
Ik vind dat nieuwe lied best vet.
Clip is ook best cool. Het enige irritante is die gitarist met die doek om z'n nek. |
Ik walg uberhaupt al om de leden, laat staan de muziek(n)
|
Citaat:
|
Wat heeft Pennywise dan dat Good Charlotte niet heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin.
|
Citaat:
- ritme - een zanger die wel weet hoe ie zijn stem moet gebruiken - geen 14jarige groupies die op een gast geilen - in tegenstelling tot gc klinkt pennywise wel als een geheel en niet als een bandje met een verdwaalde zanger die niet weet wanneer ie zn moel open moet trekken - geen reputatie die rust op 2 bandleden (benji en joel van gc) - leuke tshirts :p kort samengevat: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- zinnige teksten
Nee. - ritme Ik hoorde laatst een lied van GC in de vierkwartsmaat, dat is een ritme. - een zanger die wel weet hoe ie zijn stem moet gebruiken Kom op, hij slist. - geen 14jarige groupies die op een gast geilen Punten aftrek voor Pennywise. - in tegenstelling tot gc klinkt pennywise wel als een geheel en niet als een bandje met een verdwaalde zanger die niet weet wanneer ie zn moel open moet trekken Vind ik eerder omgedraaid. - geen reputatie die rust op 2 bandleden (benji en joel van gc) Nee, op eentje, want die is dood. - leuke tshirts :p Ik vind ze lelijk en fout, maar dat is persoonlijk. --- Bandjes afzeiken is zo simpel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er iemand van GC dood?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie hier, het enige positieve aan de band. ;) |
Robbie Williams > Backstreet Boys > Good Charlotte
Al zijn er uiteraard wel overeenkomsten te ontdekken tussen bovengenoemde acts... |
Citaat:
|
Pennywise is goed.
|
Ik vind Good Charlotte verschrikkelijk irritant.
Heb ooit een CD van ze gekregen voor mijn verjaardag, die ik gister (eindelijk!) weg heb kunnen geven. Aan mijn nichtje van 13. |
Citaat:
|
Ik kan ze niet uitstaan. Mijn zusje is er 'fan' van en ze loopt nog in shirtjes van de band rond ook. Alles aan die band irriteert me gewoon, zonder dat ik echt kan uitleggen waarom, behalve dat ik ze best wel gay en a-muzikaal vind.
|
good charlotte is gewoon erg lame, duh dat pennywise leuker is, die hebben teminste txten die wel ergens over gaan enzo (althans, ze pogen ze ergens over te laten gaan en m.i. is dat zeker bij de oude liedjes wel gelukt). en ze zijn veel harder en sneller. en ze maken niet van die domme clipjes. en ze zien er niet uit als complete morons. nouja verder vind k wel dat pennywise zn beste tijd allang gehad heeft
|
ik vind dat lifestyle of the rich and famous er best mee door kan, net als sommige oude langzamere liedjes. ze moeten alleen niet zo vreselijk hard proberen om 'punk' te zijn, want dat trekt alleen maar 14jarige altomeisjes aan.
dat nieuwe liedje vind ik trouwens vreselijk. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |