![]() |
~~~~lowlands~~~~
hoeveel wiet/hash/paddos weetikveelwatnogmeer neem jij mee ?(en als je niet naar lowlands gaat hoeveel ZOUje meenemen?)
|
Citaat:
Geen paddo's maar wel vet veel spacecake, wietsoep en ephedera's ofzow! |
10 gram wiet en hasj
1 gram speed 15 turbo chargers |
Vorig jaar op pinkpop hadden we voor 100 euro wiet gekocht en nog een aantal voorgedraaide joints. Daarnaast nog een fles graanjenever en een fles vodka. En waarschijnlijk nog wel wat. Weet het niet meer zo goed. Waren met z'n tweën. Naar lowlands wil ik wel even wat meer dab dat meenemen. Paddo's lijkt me nou weer geen goed idee, Met al die mensen, dan word ik gek.
|
ik denk dat ik gewoon weer een grammetje of 10 meeneem net als vorig jaar en flink wat te zuipen
|
ik zie wel. net hoeveel geld ik heb en hoeveel we ongeveer nodig hebben voor een paar leuke waterpijpen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
denk ook een grammetje of 10 wiet/hasj (iets meer wiet dan hasj)
|
10 gram wietjes, en lekker veel bier
|
Euhm..djeez..ik zal best graag naar LowLands willen, maar neem liever geen (soft) drugs mee.......lijkt zo langzamerhand of het een voorschrift is ofzow..:S...
|
Mja, 3 gram hasj lijkt me ruimgenoeg..
Nog een spacecake, en nog wat ephadra denk ik:) |
Citaat:
|
vorig jaar zo'n metalen bakje (fototoestelgrootte) vol met white widow. was na 1 dag op...moe ik weer nieuwe halen bij een vriend ....dus dit jaar toch maar wat meer... ik denk dat ik gewoon een dikke zak haal
|
Een kilo hasj en 500 gram wiet ... kun je er ook nog wat verdienen :D
|
Citaat:
ANOEWE! |
3 dagen toch? hm.. stel dat we met ze 5en zijn, 15 gram ofzo
|
Op pinkpop hebben we met zn 3en in 3 dagen 20 gram wiet gerookt. is goed te doen, echt een perfect aantal :)
Veel plezier! |
Citaat:
|
afgelopen jaar heb ik iets van 3 gram weed meegenomen ofzo... ik denk dat ik nu iets van 5 gram zal meenemen, niet veel meer.. en ik had een tray bier mee.. nu neem ik minder mee want ik had veel over
|
Citaat:
|
ik denk dat ik het bij wijn houd dit jaar.
|
Eigenlijk gewoon de standaard lowlands dingen denk ik.. ik neem mn hasj mee, anderen nemen hun wiet mee, een stapeltje bier, een potje ephedra en voldoende geld om op lowlands zelf te onderhandelen - of we vinden natuurlijk gewoon dingen (in 2000 kwamen we zonder wiet binnen en gingen weg met twee geeltjes die over waren van wat we gewoon gevonden hadden in het grasveld :o).
Tsja.. owja en poppers voor savonds voor de tent.. :D |
Citaat:
|
neem niks bezonders mee behalve drank en een tent :|
oh en condooms die ik toch niet gebruik |
Citaat:
|
up :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
6 gram wiet mee, en nog paar gram hasj en een doos ephedra. En m'n terror bong :)
|
Citaat:
|
lijkt me wel genoeg ja :)
ik heb daar geen druppel alcohol gedronken :D (daar was geen tijd meer voor over :o) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |