![]() |
Gebruik je een condoom?
Oke, even een poll. het is iets voor school...
|
Nee ik niet altijd.
Ligt er aan per persoon. En ik weet dat het fout is. |
Nee. Omdat ik aan de pil ben en omdat het tot nu toe nooit nodig was.
|
Nee, meisje aan de pil, en we weten zeker dat we geen soa hebben (laten testen/ 1e).
|
Ja, om te beschermen tegen soa en zwangerschap heb ik maar geantwoord. ik weet eigenlijk helemaal nog niet hoe het me me vriend zal gaan maar dit zal wel
|
Anders nl: variëert
|
ben niet aan de pil, en heb een aardig levend sexleven, dus tegen SOA en zwangerschap.
|
Ik heb gestemd op: Ja, om te beschermen tegen soa en zwangerschap. Maar nu ik er over nadenk, weet ik niet of dat de goede keuze was...
Ik ben wel aan de pil, maar vind het toch een fijner idee om het double dutch te doen, dan kan ik veel meer genieten van het vrijen, zonder me druk te hoeven maken. Verder denk ik dat de kans op soa's ook wel een beetje meespeelt, maar niet zo duidelijk als de kans op zwangerschap. |
Ik heb gestemd op:
nee, meisje is aan de pil en we hebben ons laten testen. Laatste tijd doen we t echter wel met condoom omdat we dat gewoon makkelijk vinden (geen geknoei enzo). Maar we zijn dus getest. |
ik ben aan de pil en wist zeker dat hij geen soa had (1e)
maar ik vind het ook niet echt prettig eerlijkgezegd... zonder condooms voelt veel beter (vind ik) |
nee ik vind het niet makkelijk en vind het ook minder lekker, maar mijn vriendin slikt de pil en we hebben ons beide op soa's laten testen dus dat zit wel goed.
|
Citaat:
|
Nooit, mijn vriend was nog maagd, en mijn vorige vriend had voor mij alleen met condoom gedaan, en JA dat is echt zo, dat weet ik zeker.
|
ja ook al ben ik aan de pil ik wil niet zwanger worden en dit is zekerheid en voor soa's hoef ik het niet te doen want we zijn elkaars eerste....
|
anders namelijk..
als het eens zou lukken.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Ja, om te beschermen tegen zwangerschap. Ik slik de pil wel maar die vertrouw ik toch niet 100% dus gebruiken we ook een condoom. We weten allebei zeker dat we geen soa hebben want we zijn elkaars eerste.
|
Bij mn eerste (lange) relatie niet. Het was allebei onze eerste keer en ik was aan de pil. Nu geen pil meer dus condoom.
|
anders nl. ze is toch al zwanger
|
In de periodes dat ik net een vriendin heb.
JA (voor soa/zwangerschap) Later afhankelijk van wat zij wil. Of we allebei 'clean' zijn en of ze aan de pil is wil ik nog wel overwegen om niet aan condooms te doen. Maar in den beginne is het wel zo dat die 'ondingen' gebruikt worden :) |
Nee, meisje aan de pil weten zeker dat we geen soa hebben.
Mijn 1e sekspartner was nog maagd toen en ik ook, mijn 2e sekspartner heeft zich laten testen. Dus da's safe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik vind het niet makkelijk en niet lekker.
Nee, meisje aan de pil, weet zeker dat we geen soa hebben. |
Eerst wel, maar als we wat verder in onze relatie zijn en we hebben beiden geen soa, dan zonder condoom, want ik slik de pil.
|
heel in het begin wel, toen ik net de pil slikte, maar nu vidn ik t ook niet fijn. Doe mij maar lekker natuurlijk, en dan daarna zo veel hormonen slikken dat er niets kan gebeuren...maar ja
we zijn elkaar's eersten... dus no soa included |
Nee, meisje aan de pil en weten zeker dat we geen soa's hebben
|
Ja, tegen zwangerschap.
|
Citaat:
|
ik heb gestemd: nee, ik ben meestal te dronken om eraan te denken, dat is natuurlijk niet altijd zo, ik ben aan de pil, we zijn niet gestest op soa's, we zijn nu al zolang samen misschien zijn we idd wat onverstandig...
|
Nee, nooit nodig gehad en ik vind ze eng
|
Nee, ik gebruik geen condooms. De reden is simpel: ik vind ze vervelend en we hebben ons laten testen:)
|
Hm. Ik heb op 'Anders' gestemd.
Wij gebruiken condoom om troep te voorkomen. Het lijkt wel of niemand zich daar aan ergert, al dat slijm in je bed. Om andere redenen is het eigenlijk niet nodig. We hebben allebei geen soa en m'n meisje is aan de pil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
condoom+pil
|
Nee, ten eerste omdat dat pak wat ik heb gekocht een hele lange tijd geleden me gewoon niet paste (die cd's dan), en ten tweede omdat ik het niet fijn vind, ten derde dat ik de kans op zwangerschap erg klein acht, en ten vierde dat we geen soa's hebben.
Ze zijn onhandig, ze stinken, ze zitten in de weg, het zijn gewoon akelige dingen, bah! :p |
Pil, comdooms 'werken' niet. Hij is allergisch voor latex en die non-latex condooms knappen echt vreselijk snel. Ik heb me laten testen, ik was zijn eerste.
|
Ik gebruik de pil en vrij zonder condoom. Mijn vriend heeft zich laten testen en ik was nog maagd. Dus helemaal geen probleem :)
|
oke, ter verbetering van mijn andere antwoord...
toch maar niet... :bloos: (was niet nodig) |
Nee, gebruik de pil, weet 'zo goed als zeker' dat we geen soa hebben. Daarbij ook nog de andere redenen :P (prijs, ongemak, etc)
|
Jeps nu nog wel.. wel aan de pil hij wel de eerste voor mij maar ik niet voor hem... maar vind t maar knap irritant eigenlijk..
|
anders, namelijk ALS ik seks zou hebben dan kies ik ja, vooral tegen zwangerschappen
|
Citaat:
Kans met pil dat je vriendin zwanger raakt is best klein. en mocht er echt iets misgaan altijd nog genoeg dingen te doen tegen de zwangerschap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |