![]() |
The Pruttles
Ok, dit is echt dé nieuwe punkrock sensatie, luister erna en vertel me wat jullie denken:
te downloaden via www.thepruttles.com http://www.tomaatnet.nl/~buz/ThePrut...erstanding.mp3 |
Goede teksten zeg :(
Yeah that's right I'm a punk You wanna fight I'm already drunk You play tough But I am rough See me kill It'll make you ill I call you faggots I don't do skunk Don't call me hippie I ain't a junk Just gimme speed That's what I need Cause I'm a punk And already drunk |
:D omg...
|
Die 'Buz' zou ik wel doen trouwens
http://www.tomaatnet.nl/~buz/rehearsal_buz.jpg Alleen wat een lelijke tatoeage (n) en eigenlijk ook wel dunne armpjes. nee, dit wordt niks :( |
Ja, hij kan er beter een tatoe van the pruttles overheen plakken, maar wat vinden jullie dan van de muziek, ipv meteen te geilen (of juist niet) op de bandleden?
|
Citaat:
|
ja als je niet van de muziek houdt, geef eens argumenten als je toch van punk houdt
|
Ik ga het zo wel luisteren, misschien kan ik Buzzie zover krijgen dat hij gaat fitnessen :(
|
haha
|
Ik kan er geen oordeel over geven, want het is mij veel te vrolijk :(
|
Citaat:
Ik ga maar es luisteren of het iets is, die Pruttles... |
ja moet je doen!
|
nee, de muziek is toch niks voor mij, maar ik ga ze toch maar es bekijken, het is toch erg dat mijn moeder "Buz" vaker ziet dan ik zelf.
|
ik hou niet van punk.
|
the pruttelpots :mad:
|
haha wat kut (n)
en verder heb ik die buz ook wel ns rond zien lopen in nijmegen, grappig ventje wel geloof ik |
ghehe buz :cool:
toffe gast wel. (y) en the pruttles zijn ook dope. (y) |
he buz !
|
omg die chick van buz is zooooooooooooo euhm....ja. Dat moet je zelf maar een keer bekijken :D
Buz ken ik wel maar heb ik verder niets mee. Ik zal die shit straks een luisteren. Nu moet ik eerst naar school. |
en die 'lolly' speelde vroeger in outfreaked nerds als ik me niet vergis.
|
Wat een kutnaam.
|
Ik vind het kut. Echt zo'n hoempapa stamp nummer weer. Het klinkt te blij. Luister deze mp3's ipv van dit:
Last Rights Circle Jerks :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |