![]() |
she freaks me out
soms.....als het escaleerd
meestal.....als het echt erop gaat ik weet er geen raad mee wat te doen ik sta machteloos wil dr niet afzeiken soms als ze me koosnaampjes geeft van die ja.. komkommertje, coca cola flesje, tarzan, poedeltje IT FREAKS ME OUT! |
Tja.. misschien heb je wel een koosnaampjes angst?
|
Wil je er misschien wat meer over vertellen? Ik ken het wel hoor, ik heb ook zooo'n koosnaampjesangst. Vind het echt vervelend als mensen me niet gewoon bij m'n naam kunnen noemen :(
|
koosnaampjes zijn leuk :D
maar kun je misschien iets duidelijker zijn? |
begrijp me niet verkeerd, ik ben ook wel down met koosnaampjes
maar als ze met die aan komt zetten krijg ik kippenvel en wil ik zo snel mogelijk de kalverstraat leegkopen |
:s
|
Waarom niet de PC hooft?
|
kun je misschien ietssss preciezer zijn? haat je de koosnaampjes van haar? en wordt je daar helemaal gek van? dan moet je haar misschien vertellen dat je dat niet leuk vindt?
|
ah lieve sade, we zitten deze keer niet echt op hetzelfde niveau :(
ik bedoel.. ik durf er niks van te zeggen omdat ze er duidelijk lol aan beleefd, maar ondertussen ben ik het coca cola flesje :rolleyes: |
Stel je voor dat je de Pepsi was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je er echt zo mee zit kun je misschien toch maar beter eerlijk zeggen.. als zij weet dat jij er echt mee zit zal ze er wel mee ophouden of andere koosnaampjes verzinnen.. :)
|
Zeg er wat van. Whaha komkommertje, colaflesje, mja inderdaad wat overdreven. :p
|
Fijn, nu komt mijn avondeten er weer via de ingang eruit.
Komkommertje.......... Poedeltje......... Mag ik een teiltje? Ik zou d'r heropvoeden. |
henridepenri lekker komkommertje van me, :rolleyes:
ik zie het me al voor me, nahh. |
Toch wat van zeggen, lijkt me. Of haar uitlachen zodra ze een koosnaampje gebruikt, maar dat is niet aan te raden als ze onzeker over zichzelf is.
|
Aaahw, poedeltje toch, had het dan gewoon gezegd. :(
|
gelukkig heeft ze me nog nooit loumpiaatje genoemd :p
|
Het lijkt me duidelijk dat dit niet echt de goede kant op gaat :D
Maarja, zeggen lijkt me t makkelijkst. Of terugdoen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |