![]() |
Heej, wat doet die band op TV? deel II
Ik hoorde net Nada Surf als achtergrond muziekje bij een een of andere fructisreclame, en toen dacht ik: Heej, wat doet die band op TV?
Wanneer dacht jij voor het laatst: Heej, wat doet die band op TV? |
zondag, toen AFI een liedje van the cure op mtv ging spelen
ook al heb ik dat zelf niet gezien |
De Deftones deden dat ook, maar dat vond ik wel mogen(y)
|
Citaat:
in die chipsreclame met wendy van dijk hoor je peter greens 'oh well' (niet t origineel tho) |
Citaat:
Hi speed soul is het trouwens (y) |
Calexico hoor ik ERG vaak als achtergrondmuziekje
|
Citaat:
AFI is sowieso een kut band. Blink 182 deed het wel aardig, gaf ook een eigen draai eraan zoals Deftones, maar de zang was wat matig. Razorlight deed het ook wel aardig. |
hm het was bij een fructis reclame maar ik zou eigenlijk niet meer weten wat het was..
maar m'n vader zit nu al 2 weken te schelden op die Lays reclame met Fleetwood Mac :D |
Er was laatst wel wat maar ik weet niet meer wat. En Belle & Sebastian was ook ergens waar ik het niet vond passen maar ik weet niet meer wat. Handig he.
|
Niet bepaald nee. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alkaline Trio in The OC laatst.
|
Citaat:
En msn doet het gewoon dus je hebt nu geen excuus om er niet te zijn. Trut. |
Citaat:
|
Ik hoorde laatst 'woo hoo' van 5.6.7.8's in een reclame. Dat zullen ze wel van Kill Bill hebben.
|
Citaat:
|
oh ik weet het weer!
er zat ooit een loopje van een Transplants nummer in een fructis reclame. |
Citaat:
|
Edgecrusher van Fear Factory dook opeens op in één of ander programma tijdens Z@ppelin, vraag me niet welke.
|
catatonia in buffy <3
|
Het is Katatonia.
Ik hoorde Anathema in zo'n voor filmpje van een RTL4 programma. |
Citaat:
|
FF in die OORaannaaireclame. (:
Katatonia en Anathema zijn cute. |
Rompeprop bij man bijt hond.
|
Citaat:
|
daarnet bij the oc, damien rice en een stukje the thrills
en dat in de zelfde aflevering dat anna het heeft over kaartjes voor n bright eyes concert (y) |
Net Immortal bij Top of the Pops.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
bij dat voorstukje van de interlands van het nederlands elftal op nickelodeon draaien ze vaker therapy?, blur en laatst iets extreems, maar ik weet echt ff niet meer wie of wat:( |
komende zondag btw marilyn manson bij countdown :cool:
|
Citaat:
|
het is ook totaal niet mijn muziek, maar het lijkt me wel "grappig" om te zien
|
motörhead bij the young ones :cool:
|
ik hoorde pas rhapsody bij een of ander lifestyle programma van veronica :s
|
pantera bij sponge bob
|
Citaat:
|
Interpol heeft me toch al 2 maal verrast. 1x toen ik hun plots met een videoclip op MTV zag voorbij komen, 1x bij een aftiteling (als ik het goed heb) van friends. De eerste keer Norah Jones op tv (met een reclamespot voor haarzelf dan ook nog) vond ik ook erg eng.
Vooral wat betreft Interpol op friend... ik hoop voor hun dat ze er een goede cent aan over hebben gehouden, maar *ik* zou hun er toch wel eens op willen aanspreken. |
ik weet niet van welke band het is en elke reclaem het is ,aar±
that´s what i like about you (8) |
Citaat:
|
death cab en bright eyes in The O.C.
|
Groove Holmes van de beastie boys bij RTL Z.
|
cannibal corpse bij de meneer kaktus show
|
Citaat:
|
oh, de intro van zo'n nummer van the who bij 1 of andere lame reclame van een computeriets ofzo
ja lekker duidelijk ik weet t maar om het nou allemaal op te zoeken... |
Killswitch Engage bij YOZ op Eurosport (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ook mooi was laatst: "Deze dude zit echt helemaal onder de taatoows (spreek uit op zn Nederlands zoals het er staat (y)) |
In een aantal series die ik kijk (Gilmore Girls, The OC, One Tree Hill) worden regelmatig bands genoemd waarbij ik dan denk: heej, wat doet die band op tv?
een aantal voorbeelden zijn hierboven al genoemd :) |
Severe Torture op Ned. 3, enige tijd geleden (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |