![]() |
[gouwe ouw ;)] Wat is er allemaal stuk aan jouw fiets
:o
|
He dat is mijn topic. :p
|
mijn fiets heeft de ziekelijke neiging om ongeveer 1 keer per week een lekke band te krijgen om mij te pesten.
en dat terwijl er nog van die speciale banden op zitten ook. |
Hehe. :D
- Stuur staat scheef. - Trapt regelmatig door. - Ondeugdelijke verlichting. - Geen slot. - Zadel is kapotgesneden. - Versnellingen doen het niet meer. Hmm, meer kan ik even niet verzinnen. (y) |
niks, maar ene keer een draddje gebroken :cool:
|
ene fiets: zit geen binnenband in
andere fiets: voorlicht en versnellingen hm :o |
De Karel Lotsy-terugtraprem. :(
|
verder: kapotte bel, kapotte kettingkast, kapot zadel, gare versnellingen, kapotte spatborden.
|
Citaat:
|
Ontopic: ik ben vandaag nog bij de fietsenmaker geweest en hij ziet er weer goed uit. :cool:
|
GVD, komt er ineens een toverbal op mijn scherm. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit een grote scheur in de houder van mijn fietsbel, dus die zal er weerschijnlijk volgende week ofzo afvallen. Verder zit mijn dynamo niet goed waardoor ik discolicht heb. En de jasbeschermers zijn stuk. En mijn standaard is aan 1 kant los waardoor ik hem niet kan gebruiken (omafiets).
|
hij trapt door
de ketting is verroest/bijna gebroken het licht is kapot (voor en achter) ik heb geen bel en ik heb ook geen snelbinders rem doet het niet goed. eh... ach. :) |
Bagagedrager is kapot.
|
fietsbel zit los
fiets loopt momenteel aan door plotselinge tak tussen spaken trapper schijnt scheef te staan, alleen heb ik dat zelf nog nooit gemerkt en, het licht doet het volgens mij momenteel :eek:! wat kan er nog meer kapot :p? |
nog maar één rem werkt
helft van mn spatbord is weg licht doet het alleen als je em naar beneden schijnt |
Oha, ik heb ook nog een mountenbike zonder zadel, wielen, versnellingen, ketting en verlichting. :)
Eigenlijk is het gewoon een kaal frame. :D |
Mijn voorlamp doet het nog wel, alleen merk je er niks van op de grond... Het zicht wordt er niet beter door.
Verder doet mijn achterrem het amper, zijn mijn jasbeschermers naar de filistijnen, doet mijn achterlicht het alleen als het er zin in heeft en loopt mijn achterband langzaam leeg, en dat terwijl ik en mijn vader er geen gaatje in kunnen vinden :s |
bij mn ene fiets:
de snelbinders de bel de rem het spatbord het licht doet het af en toe bij mn andere fiets: alleen mn licht doet het niet |
lichten kapot
stuur staat los zadel staat los spatborden kapot én hij is gewoon véél te klein, als dat niet naais is ;) |
reflector
scheef stuur losse zadel niet altijd bellende bel maar al met al toch een gezellige fiets |
ik heb geen fiets
bij mn scooter is mn remlicht kapot |
Citaat:
|
slag in beide wielen
kapot achterlicht 3 spaken eruit bel eraf versnelling 2 werkt niet meer stieken van de bagagedrager gesloopt enz enz |
scheve trapper
hij trapt ontzettend zwaar lekke band(en) ik heb m eigenlijk al een half jaar niet meer gebruikt, misschien is ie wel gejat ondertussen. |
Het achterspatbord is verbogen en hij roest.
|
Hij is gejat;) dat is er stuk aan. Maar ik heb alweer een nieuwe. Die heeft niets alleen een stomme dynamo die raar werkt.
|
Vanalles, maar ik weiger om dat ding naar de fietsenmaker te brengen, dat kost mij veel geld en een brak ding blijft mn fiets toch wel.
|
- Licht doet het niet
- Er zitten geen snelbinders meer op (zijn eens kapotgegaan) - Dat hendeltje waar je mee moet bellen is van de bel afgebroken En verder heeft mijn fiets wel eens een lekke band. |
Met mijn ene fiets is eigenlijk weinig mis, alleen de banden gaan snel leeg en er zitten veel krassen op van vallen enzo :)
Mijn andere fiets heeft zijn kleur verloren, slechte remmen, verrotte bel, overal deuken/roest en niet goed werkende lichten ze hebben trouwens allebei geen snelbinders |
slag in beide wielen
ketting zit losjes voorspatbord zit los stuur zit scheef zadel zit los versnelling doet t alleen maar in zn 2 rem doet t alleen maar voor licht doet t als ie zin heeft mn stieken zijn brak hmm, btje dode fiets |
oh ja... mijn snelbinders zijn gejat en ik heb slag in beider wielen. Altijd lekke banden ook. en remmen die piepen bij koud weer.
|
stuur staat een klein beetje scheef, achterlicht doet het niet en ik moet nog steeds nieuwe snelbinders hebben
|
mijn spatbord zat los en mn licht deed het niet maar dat heeft mn papa nu weer gemaakt
nu is het gewoon een ouwe rammelbak |
Het spatbord is nog maar voor de helft aanwezig. Ik moest een stuk eraf zagen nadat een nieuw achterwiel een grotere spaakwijdte bleek te hebben en aanliep. Verder is het gewone achterlicht kapot, maar daar zit een electrisch licht voor in de plaats. Verder loopt de vooras niet helemaal recht in de wielnaaf, maar dat komt doordat die naaf zelf krom is en dus de zekeringsbouten niet helemaal tegen de buitenlagers aan kunnen worden gedraaid (zodat er dus horizontaal speling in het wiel zit).
|
Ach, het zou ook wat zijn, een student met een goede fiets, stel je voor :eek:
|
Spatbord is eraf getrapt nadat hij geluid begon te maken.
Achterband moet eens in twee weken opgepompt worden Stuur is krom Sag in voorwiel Lampen kapot. Ketting ratelt |
Niets heb net een nieuwe dure fiets gekocht, dus mag hopen dat dat ding voorlopig even niets mankeert.
|
Topics openen alleen maar omdat je zin hebt om topics te openen is niet toegestaan, zoals je zelf ook wel weet.
Als je een discussie over je fiets (of die van anderen) wil houden, dan kun je op V&E terecht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |