![]() |
Zet jij je klok/horloge voor of achter of op tijd?
:)
|
Op tijd.
|
:)
|
Oh, shit, vergeten te antwoorden. :o
|
Ik zet mijn horloge altijd precies op tijd. :o
|
Een beetje voor, zodat ik altijd zeker weten op tijd ben overal :)
(Maar stiekem zet ik hem niet met opzet een beetje voor.) |
gewoon op tijd
|
Ik probeer hem op tijd te zetten. Maar ik weet nooit welke klok echt op tijd loopt...
|
voor tijd. dan schiet ik altijd meer op. en op een gegeven moment in echte stess vergeet je dat je ‚m vooruit heb gezet. mijn wekker staat volgens mij nu wel voor, maar niet echt veel: 3 minuten denk ik ongeveer. en aangezien ik een horloge maar heb afgeschafd...
|
Ik heb geen horloge. :(
|
Citaat:
|
Voor. Maar dat maakt eigenlijk niet veel uit aangezien ik toch altijd denk: 'het staat toch voor, ik heb nog genoeg tijd' en uiteindelijk toch nog te laat kom :p
|
Citaat:
|
onze klok thuis loopt een paar minuten voor, en mijn horloge loopt gelijk.
|
Mijn wekker loopt 10 minuten zodat als ik wakker word, ik altijd besef: "ah, nog 10 minuten blijven liggen"
|
Citaat:
|
horloge en digitale klok op tijd, andere wekkers een paar minuten voor/na zodat ze niet allemaal tegelijk af gaan
|
op tijd, anders word ik gestoord.
|
Mijn horloge staat precies (maar dan ook echt op de seconde!) gelijk met de stationsklok van Utrecht Centraal.
|
Mijn horloge staat gelijk, mijn wekker loopt voor.
|
Omdat alle klokken altijd anders lopen, zet ik mijn mobiel altijd weer op een andere tijd. Dus de ene keer loop ik voor en dan weer achter. De klok op mijn kamer is zonder cijfertjes en hangt scheef, dus is het altijd maar een beetje gokken hoe laat het is. De klok van de computer loopt achter.
Zo blijf je bezig :) |
Mijn mobiel loopt twee minuten voor op klokken in bussen en op het station. Mijn wekker loopt ongeveer tien minuten voor.
|
Mobiel loopt goed
Wekker loopt 50 minuten voor Videorecorden loopt zeven minuten achter. |
hier lopen alle klokken anders
klok in de douche zegt 12 uur dan moet die van de magnetron nog 2 minuten die hang in de woonkamer nog 1 minuut en de sta heeft het al 2 over 12 mijn mobiel staat voor zodat ik weet dat ik optijd ben voor de bus maar de klok van de bus loopt ook niet goed dus zet ik hem gelijk met die op het station maar dat werkt ook niet altijd...vaag he alles rijdt of te laat of te vroeg ;) en mn horloge heeft niet echt een duidelijke tijdsaanduiding...een pure gok dus geen idee hoe die staat :D |
Voor.
|
op tijd :s daar is het toch een horloge voor :s
|
op tijd, liefst zo exact mogelijk
|
een minuutje voor, zo dat ik net op tijd kom :p
|
'n Minuutje of 2 voor
|
Altijd een half uur voor.
|
Achter, want ik kom graag overal te laat. :rolleyes:
|
op tijd..
|
ik heb een klok die nu een uur achter loopt maar wel 10 minuten voor. hij loopt dus 50 minuten achter. ;)
|
2 uur, 32 minutenen 56 seconden loopt mijn horloge nu voor. Boeiend.
|
Ik zet 'm voor zodat ik voor de verandering op tijd kom. Het werkt. (y)
|
Hij loopt een paar minuten voor, maar dat weet ik ondertussen zodat ik altijd gewoon optijd kom en niet te vroeg (ook al is het een paar minuten :p ).
Ik kom altijd zo erg op tijd, dat ik zelfs zonder horloge op tijd zou komen :D . |
Citaat:
|
Citaat:
waarom niet? mannen met een horloge zijn sexy. <3 ont: ik zet mn horloge op tijd. |
Citaat:
|
Mijne staat voor, maar geheel onbewust. Ik moet het eens goed zetten want ik zit altijd te stressen dat ik iets niet haal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb al mijn wekkers voor op de tijd staan inc. mijn foon
|
Citaat:
|
Al mijn klokken/wekkers staan een paar minuten voor.
|
gewoon op tijd... ben er meestal toch wel te vroeg
|
Citaat:
|
op tijd
|
perfect op tijd.
mijn uur is goed ingesteld, geoganiseerd, perfect.... zoiets als mij dus :o :D |
Ik heb alles op tijd staan, behalve de wekkerradio op mn kamer thuis. Die staat al sinds zo lang ik me kan herinneren 20 minuten voor. Was vast een ideetje van mn moeder, geen idee waarom het precies gedaan is, het is ook helemaal niet meer nodig want de wekkerradio op mn studentenkamer staat wel goed, maar toch wil ik hem niet op de juiste tijd zetten.. :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |