![]() |
Ben jij de jongen of het meisje dat altijd moet rennen voor de bus of trein?
:o
|
Niet altijd, maar soms wel. :o
|
Ik ren altijd, dan heb ik altijd de trein eerder :)
|
Dank. Dank.
Het is niet de :) Maar dan nog. Gast, ga spammen op Onzin ofzo. Of zoek een leven. Ik heb er hier toch nog één liggen. Wil je die? |
Citaat:
|
Ja:o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, altijd op tijd :) (en als ik te laat ben, ren ik niet)
|
jah
|
Nee.
|
Nee, ik ben op de fiets. :)
|
Citaat:
|
ik ren niet. ik let niet op tijd, loop gewoon wat. tenzij dat ik een strikte afspraak heb, maar dan zorg ik dat ik op tijd ben.
|
Ik heb hier trouwens laatst nog een waarschuwing voor gekregen. :o
|
Neem nooit de bus of trein. Ik fiets. En ik fiets altijd op mijn dooie gemak want ik ben of op tijd of ik ben laat en maakt het niet uit of ik sneller fiets of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben wel altijd te laat op school. mijn scooter gaat namelijk weg als ik wil
|
ik kom praktisch te laat voor alles, dus ik moet ook rennen voor de bus en de trein.
|
elke 2 weken is het wel eens nipt ja
|
Nee ik ben geen meisje. :o
|
Toevallig rende ik vanochtend nog voor de bus. En nee, ik ben niet suïcidaal.
|
ja, ik schijn altijd net 2 of 3 minuten te laat op te staan waardoor ik ff moet rennen om op tijd te zijn voor de trein...
die dan 10 minuten vertraging heeft :rolleyes: |
Ik haat rennen dus doe ik het eigenlijk nooit. Ik zorg ervoor dat ik altijd ruim op tijd ben voor bussen en treinen en als ik ze dreig te missen, wacht ik liever een paar minuten op de volgende dan dat ik als een waanzinnige een sprint ga trekken (en hem dan vervolgens natuurlijk alsnog niet haal en voor lul sta).
|
In principe ren ik niet tenzij ik écht m´n bus moet hebben omdat ik een afspraak heb.
|
Citaat:
|
Nee, ik plan altijd een trein te vroeg, mis die, en neem dan de trein die eigenlijk het beste uitkwam. Dan hoef ik niet te rennen.
|
Ik zorg altijd dat ik op tijd ben.
|
jep
|
Ik ben altijd 10 minuten voor dat de trein vertrekt op het station. Ik ben gewoon veels te bang dat ik hem mis, ik controleer ook altijd 2000 keer de tijden van de trein.
|
soms, als het nodig ren ik wel, zoveel interreseerd het me niet dat wildvreemde mensen mij stom vinden ofzo als ik ren
|
standaard neem ik een trein later. Ik heb een schijthekel aan rennen :D
|
Nee, maar ik ren sowieso niet. Dan had ik maar eerder dit of dat moeten doen.
|
Citaat:
|
nee ik heb nooit zin in rennen
|
Ja, en meestal haal ik hem ook nog :D
|
Voor de bus ben ik meestal op tijd, voor de trein iets minder. Ik ben het het meisje dat altijd denkt dat ze te laat is en dan heel hard gaat fietsen en dan nog 5 minuten staat te wachten.
|
Nooit, behalve vanochtend.
|
soms, maar meestal ben ik wel op tijd :o
|
Dit schooljaar heb ik nog geeneen x de trein ruim gehaald.
En zelfs vele keren gemist :( |
In m'n uppie ben ik altijd tien minuten te vroeg, alleen met m'n vriendin is het rennen geblazen :p
|
Ik fiets.
|
Ik ben altijd te laat, maar als ik een trein of bus moet halen red ik die wel altijd nét. Op gewone afspraken kom ik meestal een kwartier later dan afgesproken.
|
ik moet structureel 25 minuten wachten op de trein als ik uit de bus stap... de bus komt 5 minuten te laat, dus ik kan heeeeel langzaam lopen
|
Citaat:
|
Ik ren als ik alleen ben nooit omdat ik wel kan plannen.
Als ik samen met een vriendin van me reis moet ik meestal rennen omdat zij standaart 5-15 minuten te laat komt. |
Ik heb een fiets, dus ik hoef niet te rennen.
|
eigenlijk altijd op tijd, alleen gisteren in een vertrekkende trein gesprongen omdat mn vriendin dr kaartje niet uit de automaat kreeg.
|
Ja. Maar ik haal hem altijd wel :cool:.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |