![]() |
Vraagje...
Eeeyyy..
Even een vraag; wat voor sfeer zit er volgens jullie in die reclames over leningen.. Ben opdracht aan het maken, maar kan niet goed uit mijn woorden komen... Kuzz |
nep, droog, saai, onorigineel en totaal niet aantrekkelijk
|
Een reclamesfeer. Oftewel dat je er geweldig goed mee uit bent. Alsof je het cadeau krijgt... (n)
|
Goed, dankzij die reclames heb ik meteen 4 leningen genomen en ik heb allemaal mooie dingen gekocht nu!!!
|
Ik heb dankzij frits bom een schitterende vakantie en ik heb nog geld over voor mijn studie :) :) :)
|
gemaakt
|
ik heb trouwens dankzij frisia een nieuwe keuken, bankstel, badkamer, auto, flatscreen tv, vakantie en computer en betaal het de komende 300 jaar ain termijnen :cool:
|
Een beetje een kruising tussen de biostabiel, tweedekamerdebat en Totally Spies. (n)
|
Citaat:
|
Ik heb gelijk drie leningen genomen en heb nu de maffia achter me aan.
Zoiets??? |
Citaat:
http://www.sucks.nl/data/disclaimer/...ts/brunotv.jpg |
Dat het zo gemakkelijk en goed is om geld te lenen. :s
|
Een mysterieus sfeertje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afzettende mongolen.
|
Citaat:
|
gemaakt :|
|
Citaat:
|
Citaat:
De hele email conversatie is op internet te lezen. |
saai!
|
Geen
|
gelukkig kijk ik wienig reclame :cool:
|
Citaat:
Als je 10 min tv kijkt heb je al 9 min reclame gezien ;) |
Citaat:
|
Geen sfeer.
|
Citaat:
Al is deze website anders dan degene die ik een paar maanden geleden zag. Voor de rest moet je maar even op de site zoeken naar 'correspondentie' of 'Santanera' |
Mindere sfeer... (n) ...mensen die je iets proberen aan te "smeren"
|
Citaat:
|
Voor mij de sfeer van haat, diepe haat, maar het kan zijn dat dat gevoel gekleurd is door mijn persoonlijke beleving. Het is dan ook niet het gevoel dat in de reclame zit, maar meer wat er bij mij uitkomt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |