![]() |
hoe heten de junkies uit jouw buurt
in mijn drop hebben we er 2 met een grappige naam:
'Skele andries' (in de zin van scheel, alleen dan op zn fries) 'Appie kikker' en bij jouw:P |
Junkies
|
Hasjster.
Ohnee dat ben ik zelf, en ik ben natuurlijk geen junkie.:rolleyes: |
wij heten de "damp hossies"
|
Wim.
Maar dat is eigenlijk gewoon mijn oom. |
Giechel Nik :);)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
aart v/d kaart
|
dick bierblik
en de rest ken ik niet |
Weeniet, in Amsterdam zijn het er teveel om te kennen eerlijk gezegd.
|
Geen uitzonderlijke namen. Behalve dan diegenen die ook nog schilderen en daar een bijnaam voor hebben. Mutant, Lind-art, Whupert, Defect, en daar zal het redelijk op neerkomen, al is Lind-art zeker geen junkie.
En dan hebben we een groepje scooterjongelingen. Die worden nog wel eens vermeld als de schoolpleinstakkers. Voor de rest is hier bier voor de meesten het interessantst. En tractors. En uitgaan op klompen. |
Abdel (koopt base-coke bij zijn zoon van 15)
Patrick (rookt per dag meer dan 10gram wiet en heeft ook speed, lsd en base-coke gedaan) Robin (is blijven hangen in een LSD trip, hij dnek onder andere dta hij een re-incarnatie van jezus is.) Zover ik weet hebben ze geen bijnamen. |
|
guusje!
|
Dirk Jan van der Plas, Nico oudshoorn, John warmenhoven en z'n vrienden, de kip, Gekke arie :D ja zo heten ze echt of ze worden zo genoemd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
UGOS :cool:
zo heette ons groepje op de middelbare United Group Of Stoners :cool: |
Citaat:
Ontopic Citaat:
|
Citaat:
In Heemstede: tuig van daar over de brug :cool: |
Wij hebben geen junkies. Wij hebben bavo's.
|
Onze straatalcoholist word ook wel kauwgombal genoemd. Waarschijnlijk door zn kreeftrode harses.
|
De aardigste was Tijger. Maar die is nou dood... :(
|
Hennie (en echte superheld die vecht tegen corruptie!), Appie (afgekeurde zeurende ingenieur), Stoffel en nog een paar die gewoon lamme oude kerels zijn.
Maar dat zijn meer alcoholisten die tegen drugs zijn, er is er ook nog een van een jaar of 50 die heroineverslaafd is en in een schapenstal slaapt. |
Ik geloof dat die stakkers hier zich de 'SWED-Crew' noemen.
Van 'Smoke Weed Every Day'. :rolleyes: |
ze heet mama
|
Citaat:
|
heel LD uit amsterdam
|
zeehond, in r'dam.
|
cha0s, spykecity
|
Junkies?
hehe, nee geen junkies hier in de buurt |
ontkenning is niet goed, kijk eens in de spiegel, misschien is er daar wel een :D
|
Citaat:
|
'Hee stinkzwerver, kanker eens op, je ligt voor de kaartautomaat'.
Hoe de ander heet weet ik niet. |
hehe
ik weet niet of je nog steeds in Nijmegen woont, maar die blonde vrouw op het station is echt het ergst, een die-hard. |
Zo nu en dan wordt hier 'de junk' gespot.
|
Citaat:
trouwens...is die bin laden die altijd rond de annastraat enzo loopt zwerver?? |
hier in uden hebben we de motherfucking junkies from the bitchwijk
|
als jij uit uden komt en op 6vwo zit dan moet ik je denk ik nog kennen ook
|
en de mensen van de bitswijk noem ik geen junkies.
Anton das een junkie |
ja je kent mij wel
ben tim, jeweetwel ik had eerst altijd zo;n uitgroei en de motherfucking junkie from the bitchwijk is eigenlijk een koosnaampje ^-^ |
Sjoerd bokje, is een alchoholist though
|
Citaat:
|
Ik mis ferry, de ouwe stadsalcoholist van heerlen annex straatmuzikant
maar hij is óf afgekickt óf dood verder praat ik wel'ns vaker met Sjaak, heroïneverslaafd halfmarokkaan in mn stamkroeg |
voltastraat smokers crew :P
|
Citaat:
|
I´ll bring the pcp!
|
Pcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcp
|
kap nou s met die pcp gekte , neem het anders gewoon een keerr sjongejonge gaat echt nerges meer over
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |