![]() |
hoe zit je haar vandaag?
met of zonder gel? kort, lang, er tussen in? geverfd of toch maar niet? en welke kleur? opgestoken, staart, los?? Kaal misschien
kortom: hoe ziet jouw haar er uit vandaag? |
Kort,.. 10 mm (H) net naar de kapper geweest :P
|
staart, mousse en murrays en pink oil door elkaar t zit weer standaard pluizig (n)
|
Hip zoals altijd, omdat ik zo perfect ben.
|
voorkant los/warrig, achterkant losjes in een staartje
|
los door de war blond met
een guhl goed haar spray brilliance maar ook een guhl goed voor je haar spray dat olieger is en nog een lee stafford brilliance spray en ook nog rufs wax van fructis das verdeeld over vreschillende uren erin gegaan hoor (a) |
Ik heb weer eens een vreselijke bad hair day :eek: duss mijn cjutieputie mutsje maar opgezet :cool: ..
|
Zonder gel of iets dergelijk
Heb er vanochtend van die baby haar lotion ingedaan Daar blijft mijn haar zacht van en het is niet zo vies plakkering Het is tot mn schouder en heb het in een losse staart De plukken vallen er allemaal tussen uit Er zit een kleurtje in |
Citaat:
|
donkerbruine krullen met lichtere accenten
en een getylde iets te lange schuine pony met dunne lichte plukjes erin zit nu in een warrig knotje, geen zin meer om creatief te doen |
Donkerbruin geverfd met rode streepjes en een grote rode pluk aan de voorkant.
Verder zit er Fructis Hardstyle Gel in, aan de achterkant zit het omhoog en bovenop wat meer plat naar de zijkant. Het is al weer iets langer aan t worden :) |
Kort, bruin, ietsjepietsje pluizig.
Mijn haar kan niet tegen dit weer :( En er zit fudge in. |
in een saaie paardenstaart... was vanochtend los en krullig... maar toen ging het pluizen :( dan die staart maar weer he...
|
in een half knotje half uithangend iets, is t snelst en makkelijkst.:o
oh ja en mn haar is blond en redelijk lang. |
in twee staartjes, het zat vanmorgen toen ik uit mn nest kwam echt verschrikkelijk
|
halflang, slordig, ongeborsteld, wild, rood/bruinig geverfd, donker wel een beetje, een klein begin van uitgroei :rolleyes: en heel impulsief geknipt (geschoren in feite) door mezelf :cool:
|
zwart knalrood geverfd, verlopen van heel rood naar donkerrood en dan naar zwart.
Tot net boven mn schouders in lagen, halve slag/krul. Nu opgestoken in iets wat op een staartje lijkt |
Los met een plukje haar naar achter vastgezet met een knipje...binnenkort naar de kapper :)
|
Out of bed, met Out of bed gel natuurlijk :cool:
(redelijk kort) |
Warrig in een knotje of iets wat daar op moet lijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
haha |
Ik heb t net met allemaal speltjes gedaan enzo en mn huisgenoot vond 't heel erg leuk zitten
http://img.photobucket.com/albums/v1...cide/Foto3.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
mijn haar zit prut vandaag. ik denk dat ik weer toe ben aan iets anders. |
In een vlecht want ik heb gedouched :D
|
zwarte korte dreads met een paar houten en een paar rode kraaltjes erin. met een rood bh-bandje als haarband erin.
|
beetje mousse erin en in een staart/knotgeval geflatst
|
het zit echt kut en veelste veel gel
|
kut.
was te lui voor de stijltang, ben toch de hele dag thuis op 2 tripjes naar de supermarkt na. |
los.
geen fratsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
los en een beetje pluizig en krullerig en een pony die voor m'n ogen hangt :s
|
in een heel klein mini staartje met pony.
|
rot
|
Citaat:
En maar wachten op mensen die jou willen afkraken, of op hun teentjes zijn getrapt. Vooral op mystiek en religie is het altijd dijenkletsen geblazen. |
zwarte dreadies, maar ik ga ze eruit halen heb ik besloten.
en vandaag een zwart, heeel zacht alpinopetje op, heel lief:) |
rood, los en warrig. heb 't vanmiddag gewassen en nog geen zin gehad om er iets aan te doen.
|
verrot dus had ik een petje op
|
Los, beetje naar buiten gefohnd :)
|
Warrig :o
|
ja wel ok in een staart
|
Het ziet er niet uit.....! Ben de deur niet uit geweest vandaar. Het zit in een rommelige knot, met een paar plukken eruit en een lok aan de voorkant.
|
Verward in een staart.
|
tot op mijn schouders.. in laagjes.. schuine pony..
donkerbruin/zwart... los met een lintje... haar beetje springerig op schouders... |
Los. Zoals altijd.
|
opgestoken met een klem, maar de helft valt er tussen uit.
|
kut
nat en in een staart/knot |
Geen idee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |