![]() |
ruiken
gebruik je vaak parfum of afttershave? zo ja welke gebruik je dan? Of welke vind je lekker ruiken...
ik ben de laatste tijd weg van Noa van cacharel... (en die jat ik van mn moeder... sorry mam maar het ruikt zo lekker) |
Ja, Van gils between sheets of Boss in Motion of Hugo Boss, en ik ga nog Allure van Chanel kopen <3
En deo is geen geurtje, iewj :nono: |
Heb zelf geen parfum volgens mij, jat altijd coolwater en ralph lauren van mijn zus.
|
Dior addict <3
|
Gucci Rush, echt lekker.
Ik draag 'm niet elke dag omdat ik er zuinig op wil zijn :) |
Dior - addict
Verder lang leven 't nivea geurtje |
amor amor <3
tommy girl marc o'polo - pure morning die draag ik vaak, vind ik echt heerlijk ruiken mmm |
mn aftershave is geurloos, verder heb ik de laatste tijd vooral nemo van cacharel :cool: of guerlain vetiver ...nah k heb ook nog wel goedkopere dingen maar die zijn echt (n)
|
Elke dag wel, ik heb er ook een hoop :bloos:
HEI Polo Sport Davidoff Aqua Di Gio Burberry for men (nieuwe). En ik spuit ze om me à la Phoebe van friends :cool: |
Ik heb van alles
Maar ik gebruik eigenlijk bijna alleen meer parfum olie en die ruikt heel lekker |
Hugo Boss - Intense :cool:
|
Cool water van Davidoff, elke dag. Ik zeg al tijden dat ik een nieuwe wil vinden maar ik vind geen lekkere en deze past bij me ;)
Ik heb ook nog noa en noa fleur maar die heb ik wel gezien nu, zit ook nog maar een mini beetje in. |
Citaat:
|
meestal emporio armani - she/elle/...
en heel soms hugo boss deep red maar die vind ik eigenlijk te zwaar voor moi. |
Ik hou heel erg veel van parfum. Ik heb nu iets van de bodyshop waarvan ik niet weet hoe het heet op. Maar soms ook versace red jeans en noa een nog zo een waarvan ik de naam niet weet (amor amor ofzo). En ik vind addict van dior ook heel lekker maar die heeft mn zus nu :(
|
ik ben eigenlijk al te lui om deodorant op te doen, laat staan parfum.
|
Citaat:
|
J Del Pozo - Halloween
Puma - Flowing Cacharel - Amor Amor :) |
Citaat:
opzich is het iets beter dan kankerverwekkende chemische rotzooi onder mn oksels te sprayen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb van alles
uhm D&G Light bBlue vind ik lekker ruiken en D'light van Lancaster. Gucci Rush, Dior Addict, Lancome Miracle. |
Ik krijg allemaal shit van mijn tante, die werkt bij een parfumerie.
momenteel: Tommy Hillfiger Ralph lauren polo sport Nemo Puma (van buurvrouw voor verjaardag) |
dior addict, hugo boss deep red of chanel nr.5
|
meestal gewoon deo
qua parfum: heb ralph van ralph lauren, ruikt heerlijk ik vind wish en angel wel lekker ruiken. en nog eentje maar ik ben ff de naam kwijt |
hugo boss deep red
|
Adidas prut
Harley Davidson prut en eh Boston Man prut maar ik ben toch te lui om ze daadwerkelijk dagelijks te gebruiken. |
eeh deo Fa ofzo. geurtje Tommy Girl
bij de mannen smelt ik bij het ruiken van Axe Africa of Cool Water van Davidoff.. <3 |
Oh trouwens : de hele lijn van Pure Passion van Dior. Inclusief Deo, Douchgel, Bodylotion (y)
|
oh ja... axe africa. die prut heb ik ook nog staan.
|
Citaat:
|
Noa Fleur (y)
Tommy Girl (gekregen, maar ik vind hem niet zo eigenlijk) Noamagic En die ene van gucci heeft mijn moeder. Die is ook lekker. Bij mannen vind ik die van mijn vriend lekker. Alleen ik weet niet meer hoe die heet. Wat vinden jullie van Old Spice bij mannen? |
Jean Paul Gaultier.. {oid} :o
Hugo Boss Deep Red.. |
Citaat:
imho is dat één der goorste geuren der aarde |
Citaat:
<33 she/elle/... van armani jp gaultier white musk vd bodyshop |
Nemo
Cool water Dark Blue D&G Life jazz en between sheets voor h et slapen gaan. |
jp gaultier
hugo boss deep red hugo boss women bruno banani ultra violet van ? naomi campbell, dat bruinachtige flesje d&g light blue cool water van davidoff ghost met summermoon (weet niet zeker of ie zo heet :bloos: ) |
Citaat:
talkpoeder op je oksels ehhh? :| |
Citaat:
|
kansloos topic
|
-Versace Red Jeeans
-Puma Flow -Emporio Armani Night |
Geen zin om alles op te sommen.
|
ik heb nu zo'n geur van just cavalli op en verder ja ik gebruik parfum en wat ik heb naja een waslijst vol dus daag :o
|
ik had hugo boss - woman maar die is op dus ik moet een nieuweee. ben er nog niet over uit wat bij me past.
|
Ex had ralph geloof ik... was lekker, normaal heb ik een hekel aan RL. Maar sinds toen wat minder.
Zelf doe ik alleen aan deo :| |
Citaat:
|
hele dure Hugo Boss om goed te kunnen flirten. :p
|
Lolita lempicka au masculin <3<3<3<3<3
http://www.masterluxe.com/italy/imag...a-lempicka.jpg |
Ralph Lauren - Romance.
|
Citaat:
ik gebruik nu vaak die van roberto cavalli |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |