![]() |
Audities!
Wil ik ff kwijt:
Ik heb me ingeschreven voor audities voor toelating tot de Kleinkunst Academie in Amsterdam! YEEEEAAAAH! :D :D :D :D Edit: om de topic open te kunnen laten een algemene vraag: Aan welke audities doe jij dit jaar mee en hoe is het gegaan Balance: titel gewijzigd om hem algemeen te maken |
Ik heb je post even aangepast om hem open te kunnen houden.
Maar laat je ook weten hoe het gegaan is, wat je moest doen enz.? Wel gaaf trouwens :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Doe niet zo zielig..Voor veel mensen is het een grote stap om uberhaupt zich zelf in te schrijven. en btw je klas bevat 41 studenten ofzo dus begin jezelf maar stoer te vinden als je je eerste evaluatie's door bent gekomen(n) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap wel wat je zegt maar ik begrijp zijn opwinding erover wel, het is toch een stap richting toekomst ;). |
Hallo, jullie doen alsof dit het eerste is waar ik ooit aan meedoe. Ik heb veel ervaring op het gebioed van toneel en cabaret. Ik was zo euforisch omdat dit inderdaad een leuke spannende stap is naar de toekomst. Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben hoor.
Verschillende docenten en mensen uit het vak hebben me aangeraden met deze audities mee te doen. Dit is zeker niet mij eerste auditie. Ik heb er al velen achter de rug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |