![]() |
en nu?
hallo,
ik val maar meteen met de deur in huis. Ik heb 3 weken geleden een meisje leren kennen. Al vrij snel zijn we wat samen gaan drinken, en dat hebben we een paar dagen geleden herhaald. we praten best veel met elkaar, er is alleen nog niks gebeurd. wel zijn er van beide kanten van die "hints" dat er meer inzit. Probleem is nu, dat ik door omstandigheden de komende 1,5 niet met haar kan afspreken. Tuurlijk hou ik wel contact door te smsen / keertje te bellen, ik ben alleen bang dat ik door dit gebrekkige contact in "deze" tijd, mn kansen verspeel. zie ik spoken of niet? |
komende anderhalve wat... week of maand? (maakt nogal verschil)
verder sms en af en toe bellen zal het wel onderhouden als er echt potentie in zit |
Als ze je echt leuk vindt, dan maken die 1,5.... ook niet uit. Gewoon af en toe bellen en sms-en zal ze dan al leuk genoeg vinden...
|
SPOKEN....
denk ik...als ze je ook leuk vind is er niks aan de hand... |
1,5? Weken, maanden, jaren?
|
decenia :o
|
1,5 week = makkelijk te overbruggen
1,5 maand = ook als je elkaar maar echt leuk genoeg vindt 1,5 jaar = jammer maar helaas :D |
Citaat:
maar ik denk dat gevoelens niet zo heel makkelijk verdwijnen als het echt wat is. niet te druk maken. en als je uitlegt waarom je haar niet kan zien is het toch niet zo een probleem?? |
scheelt eraan hoe lang het duurt voordat je haar weer ziet. wees even wat duidelijker! ;)
|
komende 1,5 a 2 weken, sorry voor de onduidelijkheid haha.
wilde te snel mn verhaal kwijt denk ik haha |
Ach ja, bel / SMS / mail gewoon wat vaker en dan zie je het wel. Wacht rustig af en probeer positief te denken.
|
als je gewoon goed contact houdt.. hmmm moet lukken hoor :)
|
En zeg haar dat je ermee zit, dat het je niet onverschillig laat. Dat geeft haar ook een goed gevoel. :)
|
tsjah... het is misschien een periode wat eeuwig gaat duren (lijkt het), maar stuur gewoon eens een smsje, niet elke 5 minuten ofzo *beetje opdringerig* :D maar vraag regelmatig even hoe het gaat enzo en dat je graag nog een keer wilt afspreken. als je haar 12 niet ziet, zijn in totaal 7 smsjes meer dan genoeg denk ik ;)
|
Sjonge alsof 1,5 week zo lang is..
Dat valt in 2004 prima te overbruggen door mail/sms/telefoontjes maar idd zoals Buffy al zei.. niet te opdringerig! En verder moet je je niet te druk maken, gewoon zien hoe het loopt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |