![]() |
huisdieren en kunst
gaan niet samen (tenminste... niet als je een kat hebt die haggis heet en hyper is...)
ik heb vandaag twee schilderijen gemaakt (een soort twee luik) waar ik heel tevreden over ben, maar dan.... dan komt haggis eraan en die gaat ze aanvallen als ik ze aan mijn vriendje wil laten zien. Hij kauwt erop enzo en gebruikt ze als slee... Ook natte werken kun je nergens laten liggen, want voor je het weet heb je een mooi kunstwerk van kattenpootjes door je woonkamer... ik leg het dan wel aan de kant enzow... maar hij is heel sneaky :D Maar goed, ik weet niet waar ik heen wil... :s maar misschien herkend iemand zich in mijn verhaal, haha :cool: |
je wou gewoon je verhaal kwijt?
|
http://picserver.student.utwente.nl/...7L3QKQ4/p.jpeg
http://picserver.student.utwente.nl/...2RBF816/p.jpeg mijn huisdieren willen anders altijd best meewerken :D |
Heb je een vos als huisdier :eek:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oja kunst
|
ik ben al een week druk katten aan het tekenen (schetsen) om mn skillz een beetje op te krikken...
echt.. vet moeilijk! als ze nou eens bleven zitten of zo.. grrrr maar mn bevo leraar zegt dat ik mijn eigen stijltje even moet stoppen en dat ik vet veel realistische dingen moet gaan doen en gewoon veel moet tekenen wat ik zie, en goed ook... en ik vind t een goed idee. het gaat wel hoor, maar pff.. |
mijn kat is ooit op m'n natte olieverfschilderij in slaap gevallen... we moesten haar met terpetine schoonboenen en nee, dat vond ze niet leuk :p
|
hehe... ik vind'm wel grappig... :D
Kan je de effecten van een kat die over een nat schilderij gaat schuiven trouwens eens posten dan? Hebben we wat visuele ondersteuning. ;) Normaal is ART hier niet voor gemaakt trouwens, maar... voor deze keer dan, voor het geval andere mensen nog dingen kwijt willen die ze meegemaakt hebben wat betreft huisdieren/familieleden/vriendjes/vriendinnetjes/weet ik wat, en kunst. :) |
hm.. die van ons lezen alleen de krant met hun kont jammergenoeg.
sanne, post es n foto? :D |
Citaat:
|
Aah ja, ik vind mn huisdieren eigenlijk wel fijn in combinatie met mn drang tot tekenen!
Alleen onze knol is wel heel irritant. Dan ga ik s'avonds in de wei zitten met mn papiertjes, en dan staat hij net zo mooi in het prachtigste avondlicht; héél mooi, ik ERG blij en snelsnel druk aan de slag... draait ie om en komt ie naar je toe! En dan blijft hij heel de tijd met sn neus over mn papier vegen en snuffen, tegen me duwen of ik toevallig geen eten bij me heb...net zo lang er van de tekening niet veel meer over is dan een vaag paardje in een mist van snot. |
:D
beesten zijn zo gaaf. maar bedankt voor het idee ik ga volgende week onze schaapjes maar es tekenen :) die zijn meestal maar een kwartiertje nieuwsgierig dus dat moet kunnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |