![]() |
meisjes & games
Ik vroeg me laatst af of meisjes ook gamen, net zoals jongens.
Elke jongen gamet maar lang neit alle meisjes....... ik was gewoon benieuwd. |
euh.. ja, vroeger wel gedaan jah.. in de tijd van Simcity 2000, Age of Empires, Max payne, B&W, The Sims, een hoop meer spellen ertussenin en het begintijdperk van Wolfenstein: Enemy Territory.. Eigenlijk zat ik al vanaf mijn derde levensjaar spelletjes te spelen op de computer :eek:
Tegenwoordig dient mijn computer alleen nog als 'download muziek en speel het af-machine' en als contactmiddel met mensen die net te ver weg wonen om elke dag te zien :p. |
Dat is omdat hun gamingskills gelijk staan aan die van hun rijstijl.
|
Citaat:
Laten we The Sims(2) neit meetellen, want dat zijn geen games, dat is tijdverspilling... |
Citaat:
|
mij zusje speelt games, namelijk uuuh sims en mario party (en alle spellen die zo zijn) (en goed doen met gta) (geen mensen vermoorden :D
|
Was laatst een meid uit tjechie op bezoek bij een vriend van mij.
Die was goed in Quake III. Of jah goed, ze speelde nog met de pijltjes toetsen en niet w,a,s,d :P Laten we het op redelijk houden. |
Eigenlijk vind ik dit een best domme vraag. Natuurlijk zijn er vrouwen die gamen. Hier in huis ben ik juist de gene die een gamecube heeft en mijn broertje houdt het alleen bij zijn computer. Daarbij ben ik de gene die altijd wint met Super Smash Bros Melee. Maar we hebben allebei wel onze eigen spellen die we leuk vinden. Mijn broertje maak je blij met shooters terwijl ik liever rpg's en adventures heb.
|
De meeste meisjes vinden zichzelf inderdaad al gamers als ze regelmatig the Sims ofzo spelen, maar ik was met spellen als Infantry en Starcraft (en met UT op de LANparties van mn broers) toch echt een uitzondering.
@Reverend: Ik hoop dat ik toch iets beter auto rij dan dat ik kan gamen :o |
Vrouwen die gamen zijn geil. Als m'n vriendin Diablo zou gaan spelen zou ik met d'r trouwen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MOHAA, Quake 3... ik game best wel wat. Maar ik vind in mn eentje gamen niks aan, ik schiet liever anderen neer die gaan vloeken als ik dat doe. Op lanparty's is dat ook best grappig, dan willen ze weten waar je precies zit en dan zeg je dat... en dan typen ze: maar dat is een meisje. Ja, so?
En ja, ik sims ook, en Rollercoaster Tycoon, Simcity etc. is ook allemaal aan mij besteed, net als Monkey Island e.d. Maar dingen als GTA enzo speel ik het liefst over het netwerkje hier. Dan heb je tenminste nog wat real life tegenstand. Computers staan neerschieten is zo suf. Ik denk trouwens wel dat meisjes meer van de adventures en rpg's zijn en jongen meer van de schiet en racespellen. Gelukkig krijg ik binnenkort een playstation dus dan kan ik eens flink gaan oefenen met Gran Turismo enzo! |
Mijn vriendin speelt wel mee met Super Smash Brothers, en kan ook aardig meekomen, maar ze speelt alleen als we met meer mensen gaan multiplayeren.( En de sims 2 speelt ze op mijn superbak( haar prutsding kan het niet draaien), maar dat mocht ik niet meetellen.)
|
M'n bitch speelt een aantal racegames, en houdt ook wel van een potje SoulBlade op z'n tijd.
|
Mijn vriendin speelt weleens een potje Warcraft 3 (TD) tegen of met me via LAN, voor de rest speelt ze ook wel de Sims e.d. maar ik vind het niet erg, anders zit ze steeds aan mijn games :P
|
Vrouwen die hardcore gamen zijn HEET, NAT & SEXY
|
Citaat:
|
gamen vinden jullie alleen maar van die schiet en strategiespellen enzo
nee, die doe ik niet (meer) Vroeger had je gewoon mooie simpele grappige spelletjes zolas doom, keen en the catacomb :D Nu, als echt meisje, doe ik the sims (2), airport, soms wat racespellen en natuurlijk de msnspelletjes :P |
ja :)
Ik begon op mn 14e met counterstrike, en speelde echt heel veel met mn broer mee en zijn vrienden kBen meerdere keren meegeweest naar LAN, maar dat is wel een beetje erg.. bijna geen enkel moment dat er geen nerd achter je stond te gapen alsof ze nog nooit een meisje hadden gezien Er werd zelfs om mn handtekening gevraagd -_- Edit: ook soms quake en heellll af en toe starscraft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja ik speel games, zoals meerdere meiden.
O.a: quake, half life, unreal, doom, hexen, thief, far cry, need for speed en andere race spellen maar deze vind ik tot nu toe gaaf :), rtcw larry reeks monkey island reeks Tombraider :D En nee geen sims. Daar heb ik zo'n hekel aan. waardeloze k*t spel, maar das mijn mening ;) Enne tsja nog veel meer maar kenk nu ff niet opkomen. |
ik speel wel games, maar niet echt veel schieten, want daar ben ik slecht in
ik hou toch wel vooral van nintendo spellen zoals animal crossing, pikmin enzp en kings of chaos op internet was ook wel leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik speel graag games, ik heb een GameBoy, daar speel ik wel regelmatig mee (games als Zelda, Mario & Luigi's Superstar Saga, Boktai, en wat goedkope behendigheidsdingen (Collumns Crowns bijvoorbeeld)). En op de PC speel ik ook wel regelmatig, The Sims(2), Unreal (over LAN met vriendje :P ), BF1942 (ook over LAN, echt mooi en gaaf spel), ik heb een tijdje Morrowind gespeeld, Ghost Master, C&C, SimCity, Ceasar III, Settlers... Mja, vanalles wel.
Ik ben niet super goed, maar ik vermaak me best :) Vroeger speelde ik wel meer dan nu, word ouder he :P (Ik ken trouwens genoeg jongens die geen games spelen, en genoeg meisjes die het wel doen, ik denk dat het voor sommige jongens meer een hele serieuze hobby is, en dat het voor de meeste meisjes een stuk minder serieus is. Je ziet wel meiden op LAN-parties, maar het zijn toch vooral jongens. Maakt allemaal niets uit, natuurlijk.) |
op mn gameboy eerst donkey kong en mario en pokemon blue :P
speel nu bijna alleen op pc, en vooral unreal tournament, theme park, nfsu, thps 2, quake, theme hospital, doom 3, ceasar 3 en soms nog the sims. en consolespelletjes vind ik over t algemeen wel zwaar ok... |
ik heb veel games op de game boy gespeeld, was altijd fan van Nintendo enzo (maar dat hadden we thuis niet) en heb ook achter de computer wat games gespeeld (GTA, Need for Speed, Titanic, Roller Coaster Tycoon, Lemmings, Simcity)
|
Tis alleen dat meiden vaak niet zo goed zijn, omdat ze ook nog een sociale leven hebben,(die houden zich toch meer bezig met school, etc, ik zie niet gauw een meid die dat verwaarloosd :P) meeste nerds komen niet achter hun pc vandaan en spelen de hele avond/nacht/morgen/middag door op hun UT servertje insta gib te spelen :p
|
Citaat:
Ken IRL geen meisjes die gamen, dan kunnen ze niet MSN'en ;) |
Citaat:
Maar kan ook op een scherm 'windowed' :D |
Ik speel puur spellen als Hotel Giant, Traffic Giant, Theme Hospital, Sims (1 en 2) enz.
Allemaal een beetje hetzelfde soort spellen en niet de spellen die m'n broer speelt. |
Theme Hospital Ownt :D
Nog altijd even grappig als vroeger |
Citaat:
|
Citaat:
en je kan ook nog switchen tussen msn en spel ;) maar meestal meld ik me af of zet ik m op bezet en negeermodus:P en idd, theme hospital ownt ja :D |
yup, ut 2004, theme hospital, age of empires, quake, generals, sims,warcraft, stronghold, simcity etc.
er zijn idd niet veel meisjes die gamen (n) |
Citaat:
Ben namelijk al uitgekeken op Warhammer, Transport Tycoon, Evil Genius, enz :P |
Citaat:
en idd de liedjes van theme hospital: _o_ |
Citaat:
Naja Rome maar eens proberen. Of ik stop er maar eens mee, voordat iets uitkomt wat me boeits :P. Tis namelijk nog weinig de laatste tijd. |
Ik game. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat zegt genoeg! :D |
Citaat:
met andere woorden: Monkey Island (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
|