![]() |
Wie blijft er vandaag thuis vanwege de stakingen?
Ikke:)
|
(Y) ik ook, heb geen keus:)
|
Ik, maar ik hoef vandaag sowieso niet naar de universiteit.
|
Mijn marmot.
|
Mijn fiets staakt niet.
|
Ik was sowieso al vrij, maar anders was ik wel even gaan stadten ofzo.
|
ik zal wel moeten..... kan er niet komen... en de school heeft ook maar besloten om dicht te zijn want 90 % van de leerlingen komt met het ov.
|
Citaat:
|
Bij ons gaan de colleges dus wel gewoon door, beetje aso eigenlijk want ik kan zonder ov dus echt niet op school komen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben thuis, maar niet vanwege de stakingen
|
ik zou vanavond school hebben, gaat niet door want die school is in leiden en t overgrote deel van de klas komt met ov of auto, dat wordt gekloot met files dus.....
|
ik!!!!!:D:D:D:D:D:D Lkkr stadten emt mijn mama:D:D:D
Nieuwe kleertjes:D:D:D sorry ik ben in een goede bui, ik zal weer normaal doen koekiejmonster |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor.. ik zeg wel niks meer!
|
Ik ben thuis, maar dat komt niet door de stakingen.
|
Ik
|
Ik niet, ik moet fietsen. :(
|
ik niet... Want er is geen staking hier :)
|
ik ga zometeen te voet naar school. Of het stadsvervoer moet wel rijden, maar dat zal ook wel niet.
|
Citaat:
|
ik
|
Ik indirect gezien wel.
Had normaal gesproken 1 uur wiskunde gehad maar de busjes rijden niet en mijn fietsband is totaal lek!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik niet, heb auto..
en in het dorp waar ik werk komt niet eens een trein en een bus. (nou ja.. bus heel soms) |
Citaat:
|
Vrij, maar hoefde niet echt naar school.
|
ik.
|
gedeeltelijk.
De lessen zijn uitgevallen, dus ik hoefde niet vanochtend vroeg naar school. Maar ik heb straks wel een gesprek op school. |
Ikke. Helaas pindakaas, kan ik mijn werk ook thuis doen..
|
Ik:o Ik hoef maar 100 meter te lopen, maar meer dan de helft van de klas kwam niet, dus ik ook niet:p
|
Ik. Maar van de staking heb ik geen last want het OV (stadsvervoer) rijdt gewoon hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikkuh !
maar kben ook beetje (school)ziek en ik fiets normaal, maar heel veel (van die watjes) gaan met de trein dus had het geen zin voor de school om les te geven :D |
Ik hoef niet naar school de hele school heeft namelijk vrij gekrege omdat iedereen met 't ov komt :D Zo dus lkkr de stad in met me scootertje :D :p
|
moi :D
was alleen vandaag al vrij :s voor de verandering |
ik
|
Je ne
Vrij vertaald uit het Nederlands... |
Ik heb gefietst (y)
En er waren maar 30 mensen bij college ipv de gebruikelijke 120-130 :| |
Ik heb vrij vanwege de staking (y) :D
|
Ik, ik zou eigenlijk naar mn zusje gaan, maar ik kom met geen mogelijkheid naar amsterdam.
|
Nope.
|
Ik niet kan op de fiets naar school.
|
Ik helaas... (n)
Ik had stage vandaag en dat is superleuk en dan besluit men weer lekker te gaan staken.... I love Nederland |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |