![]() |
Stelling!
Als je te onzeker bent over jezelf kun je wel van iemand anders houden maar geen gelijkwaardige relatie hebben
Want wat gebeurd er als je onzeker bent over jezelf: je gaat tegen die ander opkijken en voelt je alleen maar minderwaardiger. Ik spreek (helaas) uit ervaring... eens of oneens? en uitleg graag waarom |
Het is denk ik onzin dat je geen gelijkwaardige relatie kan hebben. Iedereen is wel eens onzeker over zichzelf. De ene wat vaker dan de ander.
Iedereen is (in weze) gelijk, dus waarom zou je dan tegen iemand op moeten kijken. Diegene is beter in andere dingen dan jij. |
Ik denk dat het wel een beetje waar is. Je zal jezelf dan eerder wegcijferen om bij de ander in de 'gunst' te komen.
|
Citaat:
|
eens, ik had laatst nog een topic erover....īn de trant van "ik verdien zo'n knappe, leuke, lieve, lekkere, aardige, eerlijke jongen niet"
|
Qua sex ben ik nie zo'n intiatiefnemer, hij juist wel
Ik voel me onzeker denk ik Ik voel me dan wel minderwaardig dus ik denk dat het wel een beetje klopt kus my baby |
Als je echt heel erg onzeker bent, denk ik niet dat het echt gelijkwaardig is. De uitspraak 'je moet van jezelf houden voor je echt, onvoorwaardelijk van een ander kunt houden' is volgens mij waar.
|
waarom zou de jongen je niet over je onzekere gevoel kunnen helpen.
|
helemaal mee eens (met de stelling)
je kan iemand niet over zijn onzekere gevoel heen helpen, dat moet diegene zelf doen. de ander kan hooguit wat zelfvertrouwen opkrikken, maar dat zal de onzekere vaak wegcijferen met de mededeling dat de ander nog veel beter/mooier/liever/knapper/handiger is, of dat nou waar is of niet. |
Citaat:
jij snapt het |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |