![]() |
[WinXP] Problemen met installaties
Ik heb sinds ik XP gebruik problemen met het installeren van verschillende programma's.
Ik krijg constant de volgende melding: http://picserver.org/view_image.php/7UE2I6QN3RHV/p.jpeg Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen...? :) |
Wat voor programma's zijn het dan? Wat voor HD heb je erin zitten?
|
je HD conventeren naar een NTSF formaat zou misschien kunnen helpen
|
Citaat:
Hoewel NT soms wel Science Fiction lijkt ja :p |
Citaat:
En hoe bedoel je wat voor HD? Hij is al naar NTFS geconverteerd... |
Citaat:
|
Ja ik doelde ook op NTFS, omdat hij aangeeft dat het 16-bit is, terwijl je windows 32-bit is. Ik kan met niet voorstellen dat Office 97 16-bit is, maar dat zou maar zo kunnen. In dat geval is het dus gewoon niet compatible met WinXP.
Je kan proberen het hele zooitje te runnen win win98 compatibiliteitsmodus. Dit zal het echter niet veel sneller maken. Dit doe je door met de rechtermuisknop op de office.exe te klikken --> eigenschappen --> Compatibiliteit --> Compatibiliteitsmodus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja... Waarom gebruik je geen nieuwere Office? Ja das natuurlijk geen oplossing van het probleem, maar vraag ik me af.
|
Citaat:
Als iemand mij kan vertellen waar ik gratis Office XP vandaan kan halen zie ik dit ook als een oplossing hoor... :p |
Citaat:
|
Ja ik kan via mijn school (HvU) volgens mij gratis al die producten van MS krijgen. Wel handig, maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
Ik heb op mijn computer ook geen MS Office, maar ik gebruik OpenOffice van Sun. Tis gratis (legaal) en daarom voor mij een redelijk alternatief. Tis wel even iets anders dan je van MS gewend bent, maar het kost iig geen 300 euro. Open Office |
Citaat:
Alleen heb ik wel het idee dat het probleem op te lossen moet zijn. Beneden hebben we een laptop staan met WinXP en daar draait Office 97 moeiteloos op. :| |
Citaat:
|
* gebruikt ff google.nl *
Je moet je autoexec.nt ff overschrijven met de autoexec.nt dat op je windows cd staat. Stop je windows cd in de cd-romspeler En ga naar start -> uitvoeren en typ dan in: Expand Cdrom:\i386\autoexec.nt_ C:\windows\system32\autoexec.nt en drukt op ok. |
Citaat:
Maar goed, me pa had nog een gekraakte versie van Office XP liggen. En dat werkt nu prima. :) |
Iedereen bedankt voor de reacties trouwens... (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |