![]() |
Bang om condooms te kopen?
Ik wil een enquête houden. Ben je bang om condooms te kopen bij een drogisterij? Waarom? Of misschien nu niet meer maar was je eerste paar keer wel bang?
|
Hm nog niet hoeven doen mn vriend heeft ze altijd bij zich...
Maar kben der niet bang voor.. |
weer zo één :(
|
Citaat:
|
Gebruik niet zo vaak condooms, heb ze nog nooit gekocht in ieder geval. Vergeet het steeds en meestal heeft jongen wel wat bij zich.
|
tot nu toe heb ik zelf geen condooms gekocht...
m'n toenmalige vriend heeft ze zelf ook niet gekocht, maar heel veel gekregen van vrienden :) |
ik heb ze zelf nog nooit gekocht. maar eerder had ik het ook nooit durven doen, nu zou het me niet meer boeien.
morgen glijmiddel halen, boeit me ook niet :p |
Nee, absoluut niet. Nooit geweest.
|
Ik gebruik geen condooms. Denk we dat ik het de eerte keer best vervelend zou vinden, vond ik ook toen ik een zwangerschapstest moest halen ;).
|
Nee.. (niet meer :P)
|
Ik heb gekozen voor: Nee, absoluut niet. Nooit geweest.
Alhoewel dit mss ook niet echt klopt. Ik ben niet bang om condooms te halen, maar absoluut niet bang is ook weer een beetje het uiterste. Ik reken liever een tube tandpasta af en dat ik condooms koop. Maar echt bang geweest daarvoor, nee dat ook weer niet. Alle keren dat ik condooms kocht keek ik wel een beetje of het niet al te druk was, en nam ik nog wat andere dingen erbij, zodat ik niet alleen maar voor die condooms kwam. |
Nee, nooit geweest ook.
Boeien...t zijn maar condooms...als het nou een roze onderbroek was... :p |
Ik vond het wel eng ja. Heb eerst de hele stad doorgelopen opzoek naar een drogist waar ze zo in de schappen stonden maar die kon ik niet vinden en toen dacht ik dat ze bij de Kruidvat bij de kassa hangen maar je ze wel zelf kan pakken en toen wou ik ze kopen en toen zag ik dat je ze moest vragen en toen heb ik toch maar doorgezet maar ik vond het wel eng.
|
Nee. Nooit geweest.
Dit topic overigens wel. |
nee nooit geweest
|
Koop ze gewoon samen met mijn vriendin..
alleen we gebruiken nooit meer condooms. Met condoom = baggersex. Ze krijgt toch de prikpil. |
Misschien toen ik jonger was een beetje maar nu absoluut niet meer. :)
|
Citaat:
|
Optie 4
Tot nu toe. Alhoewel ik het me niet kan voorstellen dat ik het eng zou vinden om te kopen eigenlijk. |
Citaat:
|
Ik was wel trots enzo.
|
Nu ben ik er niet meer bang voor, maar 'vroeger' (een paar jaar geleden) voelde ik me wel opgelaten.
|
Nooit geweest. Meestal ALS we condooms gaan halen (komt weinig voor) doen we het samen en kunnen we een half uur lang discussies houden over welk merk en welk soort daarvan (we weten van te voren al wel welke we moeten hebben, maar is gewoon leuk om ze allemaal even te bespreken :D) totdat we de winkelier en klanten dermate irriteren dat het tijd wordt om gewoon te pakken welke we nodig hebben.
|
nee nooit geweest maar de verkoper werd wel n beetje nerveus.:D
volgende keer mag hij ze kopen want ze zijn wel duur joh.:( ;) |
nooit echt bij nagedacht eigenlijk. de eerste keer kopen was wel 'goh, ik ga nu voor de eerste keer condooms kopen, gaaf' maar niet zenuwachtig of zo iets ..
|
Ik vind het wel stoer :D
Iedereen weet waar ze eindigen. |
wat vinden jullie eigenlijk, is het iets waar een jongen voor moet zorgen? of het meisje net zo goed?
op zich vind ik het nergens op slaan dat een jongen dat alleen moet doen, maar toch gaat dat meestal nog zo. why? |
Citaat:
|
Ik ga liever niet maar gelukkig doet vriendlief dat altijd. Die ene keer dat ik wel condooms heb gekocht ben ik zo vroeg mogelijk gegaan en snel afgerekend. :P
|
Citaat:
In de praktijk zul je er uiteindelijk als meisje toch mss wel wat vaker voor moeten zorgen, omdat het bij jou meer problemen kan geven dan bij de jongen. toen ik net mijn vriendje had, toen hadden we er allebei voor gezorgd (dubbel zoveel pret :P) |
nooit echt bang geweest. k heb dus voor de eerste gestemd. Natuurlijk we de gezonde spanning en het gegiechel achteraf, maar ach.. daar ben je puber voor:p
|
Ik gebruik geen condooms, en als ik ze wel zou gebruiken, zou ik er liever niet voor naar de drogist gaan.
|
Citaat:
Is er niets anders dan condooms; allebei evenveel. Is het pakje op? Om de beurt. |
Nope, nooit geweest. Al heb ik ze ook maar 1 keertje gekocht, daarna heb ik ze niet meer gebruikt.
|
Ik vind het echt freaky, ik zou ze laatst kopen maar toen zag ik zo'n 17 jarig meisje bij de balie staan, ze keek me aan, merkte dat ik zenuwachtig werd en begon te smilen en toen ik aan de beurt was kreeg ik het woord m'n strot niet uit en ging zonder wat te kopen de winkel uit.
Is er nou echt nergens een plek waar je die dingen zo kan pakken en niet hoeft te vragen? Weet iemand een winkel o.i.d? |
Citaat:
Maar waarom niet gewoon in de winkel kopen, ze doen het zelf toch ook? Iedereen neukt toch? |
nooit gedaan, dus geen idee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noem er 1 waar dat zo is....? |
misschien bij een supermarkt, bij de 'medicijnen'balie.
anders zeg gewoon: mag ik een pakje van die *wijzen*.. |
Citaat:
"Mag ik een pakje van die? -"Huh, welke?" "Die.." *wijst* -"Ooooooooh condooms!! Welke wil je? XL, oke dat is dan (weetikhoeveeleuro). Veel plezier vanavond!!" |
neej nooi geweest
toen ik 13 was ging ik voor ene klasgenootje (zon sletje) rubbers kopen omdat ze het zelf niet durfde.. geweldig is dat als die verkoper je zo aankijkt.. (en ik lijk sowieso al jonger dan k ben, dus ze schatte me vast 11 toen :p) maar neej dus.. geen probs mee en nooit gehad |
Citaat:
ik vind het zo lachwekkend hoe mensen kunnen zegge 'nee we gebruike geen condooms want ze is aan pil' dat zijn 2 totaal verschillende anticonceptiemiddelen |
Nog nooit geprobeerd. Maar ik vrees het niet :P. Ik zou me hoogstens giechelig voelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
*hoofd tegen muur bonk smiley* ot: Nog niet nodig gehad. maybe binnekort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |