![]() |
Wat ben je nu aan het downloaden? Part II:Big Brein is watching us!
Marvin Gaye - Sexual Healing
Ray Charles - Hit the road jack |
Niks.
|
Nog even niks, maar ik ga zo wat muziekdownloads aanslingeren.
|
Citaat:
|
Verslagen van groepsgenoten waar ik zowel positieve als negatieve kritiek op moet geven, hoewel het bij sommigen veel makkelijker is om negatieve te geven en dan moet je sterk op zoek naar positieve kritiek
|
Muziek van Bright eyes... kijken of dat wat is :)
|
Net: Dido - Sand in my shoes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Stel je voor dat je een bericht terug wil sturen, maar dat dan de in/outbox van diegene vol is....*hint* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grrr, vind ik eens een keer dat liedje van frameless en dan krijg ik een remotely qeued berichtje. :mad:
Weet iemand trouwens wat voor liedje dat is met zo'n autoreclame voor een bepaalde witte auto? De stijl is als die van Planetfunk en ik heb t al eens ergens anders gehoord, dus het zal vast wel ergens rondvliegen... |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Helemaal niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand te langdradig is, complimenteer je m op zijn vermogen om in detail iets te benaderen of anderzijds op zijn uitvoerigheid en grondigheid. Als iemand hete lucht aan het bakken is complimenteer je m op zijn kleurrijke woordgebruik Als iemand saaie feiten opnoemt complimenteer je m op zijn vermogen iets zakelijk of objectief te benaderen. Het is natuurlijk allemaal lulkoek, maar goed lulkoek is overal... |
Citaat:
|
hoezo offtopic :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je mij ontopic wilt helpen mag je wel op het onderstaande verzoek een antwoord zoeken:
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets van Liekki. Dat schijnt de beste Finse band ooit te zijn. Althans, volgens mijn Finse vrindinneke.
|
Hayao Miyazaki's Mononoke-hime (Princess Mononoke)
Helaas wel de DiVX-versie. :( |
Niks.
|
Citaat:
|
AKA.IO live@teslatekIII
Teknosetje dus. |
Citaat:
EDIT: oh ik vind net een link naar realplayer (wie gebruikt dat nog :rolleyes: ) |
marcy playground - sex and candy
maar t schiet niet echt op |
Realplayer (n)
(als ik een liedje wil vinden, dan blijf ik ook doorzetten :( ) |
geen zak
|
ik ben nu Marvin Gaye en wat losse shit van Machovelli aan het downloaden. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Heel veel muziek, cd1 van C&C generals, en nog meer. Boeiend.
|
snoop doggy's klassieker gin and juice
|
Nog steeds Spaced. <3
|
Heel veel liedjes. Is resultaat van een pc die kapot gaat en geen back up hebben :(
|
Spirited.Away.Limited.DVDRip.DivX.CD1-DVL.ShareReactor.avi
Spirited.Away.Limited.DVDRip.DivX.CD2-DVL.ShareReactor.avi Nausicaa of the Valley of the Wind (Kaze no tani no Naushika) |
Spirited Away <333 mooie film :p
|
Ja, super he :) Ik heb 'm al gezien maar ik had hem verwijderd. Het liefste wil ik gewoon de volledige DVD, maar dat is moeilijk, dus moet ik het maar even doen met een DVD-rip. :(
|
Human Alert - Bravo Boys
That's Amore - Dean Martin :cool: :o |
Niks.
|
Niks.
|
Toevallig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |