![]() |
vriendinnen gezocht voor interview!
Hoi!
Voor het tijdschrijft whY schrijf ik de vriendinnenrubriek en momenteel ben ik weer op zoek naar twee vriendinnen (15 t/m 19 jaar). Het gaat erom dat er iets pittigs is gebeurd in jullie vriendschap. Dat het heftig was, maar toch allemaal weer goed is gekomen!! (bijv: verhuizing naar een ver oord, flinke ruzie om iets, uit elkaar gegroeid en elkaar toch weer gevonden) Wat voor invloed heeft de gebeurtenis op jullie gehad? Hoe dachten jullie over elkaar? En hoe zijn jullie weer dichter bij elkaar gekomen? Het interview duurt ongeveer een uurtje en moet ergens volgende week plaatsvinden. Van jullie als vriendinnen worden er pasfotootjes bij het verhaal geplaatst. Lijkt het jou, en je vriendin, leuk om mee te werken? Mail me dan zo snel mogelijk. Groetjes! Michelle de Hoog Freelance redacteur van whY miez1977@hotmail.com http://www.whyonline.nl |
Dit is een mededeling. Dus eigenlijk mag dit niet hier, maar moet het op contact gezocht.
Anyway, succes met je rubriek! |
ff voor iedereen meteen: deze topic is in overleg met Jon en mij op psych geplaatst. :)
|
Oke, dan heb ik niets gezegd:)
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
@ Mushu, ik ben al gemaild door haar. laat dus even wat van je horen erover.
@ TS: je hoort het nog wel:) |
De why is een kuttijdschrift dat de verhaaltjes aanpassen naar wat zij leuk vinden, en dus niet naar wat echt gebeurd is.
Daarnaast plaatsen zij zeer herkenbare foto's van jongeren terwijl nadrukkelijk is gezegd dat het om anonieme foto's gaat. 2 redenen waarom ik niet sta te popelen om de why. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=982445 |
Citaat:
|
Laat ik voorop stellen dat het nooit mijn bedoeling is om mensen onjuist in een blad te zetten. Dat gebeurt dus ook niet. Ik kan mezelf absoluut integer noemen. En bij de rubriek die ik maak worden sowieso herkenbare pasfotootjes geplaatst.
Niet zo leuk om alles over 1 kam te scheren. En nee, het is geen journalistiek als er wordt gerotzooid met een interview. Groeten, Michelle |
Citaat:
Maar gelukkig zijn de forummers ook niet gek, die weten ook wat ze gezegd hebben enzo. :) Veel succes met je magazine. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |