![]() |
idee seksualiteit
Hallo,
Als er nu vieze plaatjes op seksualiteit staan worden ze verwijderd, maar kunnen jullie het niet zo doen dat er een deel van seksualiteit wel voor vieze plaatjes is, voor leden boven de 18 jaar? Niet dat ik een of andere viezerik ben ofzo. Groeten |
Denk niet dat dat haalbaar is omdat iedereen zo maar een willekeurige leeftijd in kan vullen in zijn profiel en niet te controleren is hoe oud iedereen in werkelijkheid is.
|
Citaat:
|
Viezerik.
|
geen goed plan. herstructurering voor gewaagd foto topic mocht ook niet wegens leeftijden en doelstellingen van het forum ed, dus dit komt er ook niet.
|
Ik ben dik voor! :D :D :D :D :D :D :D :D
|
Vuyligaerd.
|
hmm en dan verander je zeker stiekem je leeftijd snel heh? ik heb je wel door, beetje vieze plaatjes willen bekijken hier...
het feest gaat niet door |
Citaat:
|
Dan zou je ze zelf dus ook niet mogen zien...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeah, laten we er een pr0n forum van maken... :rolleyes:
Ik vind het juist fijn dat er op een relatief normale, constructieve manier over sex gepraat kan worden. Vooral voor de jongere forummers lijkt het me belangrijk dat er meer is dan ranzige plaatjes en fake-geil gechat. |
Citaat:
|
Citaat:
Zie verder posts van Balance en Koen voor mijn mening. :) |
Jullie kunnen ook de leden aan laten tonen dat ze 18 jaar zijn door een kopie van hun identiteitsbewijs/paspoort op te sturen.
Wanneer komt het er :) |
Citaat:
Nee serieus: dat is toch onzin... Bovendien is de doelgroep van dit forum 'scholieren'. Dat er weleens wat discussies op het niveau van studenten gevoerd worden kan gebeuren, maar om hele onderdelen toe te voegen voor een andere doelgroep is natuurlijk grote bull. |
bij Larry Flint zijn spelletjes moest je altijd een vragenlijst in vullen waarin vragen stonden die alleen 18+-ers konden weten, misschien is dat hier ook wel een goed idee
|
Citaat:
|
Waarom zoek je niet een gewone sexsite op als je er zo veel behoefte aan hebt? Volgens mij zijn er zat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je dacht toch niet dat er ook maar 1 iemand serieus zijn kopie van zn paspoort doorstuurt? |
Citaat:
Citaat:
|
vies mannetje.
als je nou echt zo graag vieze plaatjes wil zien, neem de moeite om ze ten minste zelf op te zoeken. |
Welke undercover is dit?
|
Citaat:
|
Pervert. Ik bekijk geen vieze plaatjes. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent stom.
Het antwoord is: Nee. |
Citaat:
We hadden je vieze voorstelletje de eerste keer ook wel begrepen, hoor. |
Ik vind die jojobro wel grappig genoeg voor een eigen subforum. Maar zonder naakt :nono:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |